![]() |
|
Werd tijd voor een nieuwe..
Ongekend spannend in Europa! In Engeland leek Chelsea te gaan profiteren van het puntverlies van Man U (1-1, M'brough) maar kwam zelf vandaag niet verder dan een 0-0 tegen Newcastle. Waardoor het verschil met nog 3 wedstrijden 3 punten blijft in het voordeel van de Mancunians. In Duitsland is Bayern afgehaakt voor de titel nadat het gister van concurrent Stuttgart (vrij kansloos) met 2-0 verloor. Schalke blijft lijstaanvoerder na 2-0 winst op Cottbus en blijft daarmee Werder, 3-1 overwinning, nog 2 punten voor. Stuttgart volgt op 4 van de Königsblauen. Madrid doet mede dankzij een fantástisch doelpunt van Van Nistelrooy hele goede zaken door van Valencia te winnen en zet daarmee druk op Barcelona en Sevilla die vanavond nog spelen. Doelpunt Vantheman; http://www.dailymotion.com/video/x1s24q_rvn-vs-valencia
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgens mij had hij 1 goal nodig om gelijk te komen met Totti en dus twee om hem voor zichzelf alleen te winnen ![]() ![]() Ik vind het echt heel mooi voor Van Nistelrooij, dacht dat hij een heel stomme zet deed door naar Madrid te gaan ook al vind ik Real zeer sympathiek, maar het heeft voor hem fantastisch uitgepakt en voor Real ook neit slecht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lang verhaal kort: Man Utd moet ieder seizoen geld aan Everton betalen, doen ze liever niet, daarom zie je ieder seizoen een "mindere" speler naar Everton vertrekken. Phil Neville, Tim Howard, nu dus naar verluid Richardson. Ik denk dat je die transfersom met een korreltje zout nemen, het zal wel op de één of andere manier tegen elkaar weggestreept worden. Neville vind ik zelf niet eens zo geweldig, maar hij heeft bergen ervaring. Probleem is dat hij meestal op het middenveld speelt en ik hem daar echt tekort vind komen. Als rechtsachter is Neville gewoon een erg goede speler. Howard is een topaankoop gebleken, één van de beste keepers in de PL afgelopen seizoen. Dus op zich vallen al die Man Utd-rejects reuze mee, hopelijk kan ook Richardson voetballen zonder Cristiano Ronalde en Rooney om hem heen ![]() - Defoe: Ten eerste, eerst zien dan geloven. Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij echt gaat komen, Defoe kan naar genoeg andere clubs en Everton probeert de lonen nog een beetje in proportie te houden (Newcastle en West Ham bijvoorbeeld betalen sommige spelers al 90000 pond per week, gaat echt nergens meer over). Everton kan dat ook wel betalen aan Defoe, maar dan staan meteen Cahill, Arteta, Johnson en Yobo en vast nog een paar spelers voor de deur van Moyes dat ze dat ook willen. Ben benieuwd of Defoe kiest voor iets minder salaris (zal nog altijd minimaal 50000 pond per week, zo niet meer, krijgen) maar een stabielere club die wél Europees speelt. Ten tweede: hoogte van de transfersom is maar onduidelijk, duidelijk is wel dat Everton de transfersom niet in één keer kan of wil betalen. Ze willen geloof ik nu de helft en over een jaar de helft betalen. Maar dat gebeurt geloof ik wel vaker in voetballand. Ik gok zelf op 10 miljoen pond ofzo. De prijzen in Engeland zijn echt belachelijk aan het stijgen. Darren Bent voor 17 miljoen pond, slaat echt nergens op. -Jagielka: Ja inderdaad hij is goed, maar geen superster. Hoop dat ie dat wel kan worden nu hij een seizoen niet tegen degradatie hoeft te vechten en met veel betere spelers traint. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sunderland is ook druk bezig trouwens Keane mag bijna 40 miljoen euro uitgeven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, Sunderland is nog niet druk bezig met binnenhalen. Enkel verdediging heeft nodige versterking gekregen. Maar de shortlist die ik tegen ben gekomen is vrij lang. O.a. Bellamy en Lennon (celtic) hebben voor andere clubs gekozen inmiddels. Even afwachten nog, zijn een beetje verwend geraakt door het transferbeleid vorig seizoen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar één doelpuntje in een heel seizoen waarin hij op zich best veel speelde én in de spits (niet meer als verdedigende middenvelder zoals Vandal al aanhaalde) is wel erg weinig. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Copa America is gedaan en Riquelme heeft nog niets bekend gemaakt, verwacht hem ook echt niet bij Everton. Richardson heeft trouwens bij Sunderland getekend. Op zich geen ramp voor Everton maar hoop wel dat ze nog een paar verstrekingen halen anders is de selectie wel héél krap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie hem niet zo snel een basisplaats veroveren als iedereen fit is, maar hij is op zich wel een goede speler voor de breedte. Fel en sterk aan de bal. Alleen heb ik grote twijfels bij de vraag of hij wel de fysiek voor de Premier League heeft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Everton is van plan een nieuw stadion te bouwen. Eerste 'Artists impression' is vandaag uitgegeven:
![]() Ongeveer 55000 zitplaatsen. Hoeken kunnen later dichtgebouwd worden zonder al te grote extra kosten die normaal gezien bij een verbouwing komen kijken, dan gaat het over de 60000 heen. Dat is al minder dan eerste gezegd werd, toen was het nog 55000 meteen, met ruimte voor een gemakkelijke/relatief goedkope uitbouw naar meer dan 75000. Maar goed. Ik vind het geweldig dat het stadion geen ronde vorm heeft zoals alle nieuwe stadions tegenwoordig lijken te moeten hebben. Doe mij maar vier duidelijke tribunedelen met steile oploop, zoals dit. Verder vind ik het nog wat kaal allemaal, afwachten wat het echt wordt. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Vrije tijd |
[Voetbal] Buitenlandse competities Stom Konijn | 4 | 10-08-2005 17:33 | |