Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2007, 21:32
nicklesswarior
nicklesswarior is offline
Hoi,

t klinkt misschien beetje zeikerig maar ik voel me gewoon kut.
Ik ben min of meer gedumpt. Uhm. Ik zal de situatie even uitleggen.

Ik had iemand leren kennen, en daarna zijn we drie weken heel intensief met elkaar omgegaan. Waren bijna elke dag bij elkaar. Was heel gezellig enzow, en het 'moest' min of meer, :
hij gaat vanaf september 6 maanden stage lopen in het buitenland, dus we wouden zo veel mogelijk van elkaar genieten nu het nog kon.
Goed,
Er is iets gebeurd, waar hij nogal heftig op reageerde, terwijl het helemaal niets voorstelde. Dat was in de week voordat hij 3weken naar frankrijk op vakantie zou gaan. We hebben er niet meer echt over kunnen praten, vooral omdat hij niet wist wat er precies mis zat. Hij voelde zich down en kut, en vooral omdat de situatie zo kut was. Net voor hij op vakantie ging heeft hij gezegd dat het 'allemaal geen zin meer had' en dat we elkaar waarschijnlijk na de vakantie ook niet meer zien.

Ik voel me er heel erg klote over, vooral omdat de situatie nu voor mijn idee niet goed is afgesloten. Daarnaast geloof ik echt wel dat hij van mijn houdt en vind ik het een beetje laf om het zo af te kappen,

Ik weet niet zo goed wat ik moet, ik voel me klote. Ik wil hem graag terug, maar vind het nog belangrijker dat hij weer tegen mij gaat praten.

wat moet ik doen.
Oud 17-07-2007, 21:35
Verwijderd
Ehm, ik snap maar weinig van je verhaaltje. Alles was goed, toen gebeurde er iets mysterieus en doordat hij zich daar kut om voelde wil hij je nu niet meer? Zoiets?

Mja, nogal een algemeen verhaal en hangt dus nogal van wie hij is/jij bent/wat er is gebeurd af wat je ermee aan moet. Maar gezien hij nu op vakantie is, lijkt het me dat je sowieso geduld moet hebben tot hij terug is.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 21:39
nicklesswarior
nicklesswarior is offline
het was een stomme discussie over seks
Hij vatte het heel anders op dan dat ik het had bedoeld,
en achteraf begreep hij mij wel en besefte hij ook wel
dat hij een beetje te heftig had gereageerd.
Maar daarna voelde hij zich nog steeds kut en
hij kon zelf ook niet goed aangeven waarom.
Oud 17-07-2007, 22:13
Verwijderd
Ik denk dat je niet zo veel kan doen en hem met rust moet laten, zolang hij niet weet wat hij precies waarom voelt kan hij jou dat ook niet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 14:09
Malossi
Malossi is offline
Hmm, praat er es goed met em over. Wss heeft hij zich gewoon een beetje goedgepraat om niet slecht op jou over te komen, maar meende hij toen niet wat hij zei en is hij het er nog steeds niet mee eens.
Hangt er ook van af wat jij gezegd hebt en hoe hij daarover denkt.
De enige manier is erover praten, en dan gewoon eerlijk zeggen wat je voelt. Jullie zeggen nu beide dingen die jullie niet menen, en dat is niet goed!
Reageren

Regels voor berichten