Hoi,
t klinkt misschien beetje zeikerig maar ik voel me gewoon kut.
Ik ben min of meer gedumpt. Uhm. Ik zal de situatie even uitleggen.
Ik had iemand leren kennen, en daarna zijn we drie weken heel intensief met elkaar omgegaan. Waren bijna elke dag bij elkaar. Was heel gezellig enzow, en het 'moest' min of meer, :
hij gaat vanaf september 6 maanden stage lopen in het buitenland, dus we wouden zo veel mogelijk van elkaar genieten nu het nog kon.
Goed,
Er is iets gebeurd, waar hij nogal heftig op reageerde, terwijl het helemaal niets voorstelde. Dat was in de week voordat hij 3weken naar frankrijk op vakantie zou gaan. We hebben er niet meer echt over kunnen praten, vooral omdat hij niet wist wat er precies mis zat. Hij voelde zich down en kut, en vooral omdat de situatie zo kut was. Net voor hij op vakantie ging heeft hij gezegd dat het 'allemaal geen zin meer had' en dat we elkaar waarschijnlijk na de vakantie ook niet meer zien.
Ik voel me er heel erg klote over, vooral omdat de situatie nu voor mijn idee niet goed is afgesloten. Daarnaast geloof ik echt wel dat hij van mijn houdt en vind ik het een beetje laf om het zo af te kappen,
Ik weet niet zo goed wat ik moet, ik voel me klote. Ik wil hem graag terug, maar vind het nog belangrijker dat hij weer tegen mij gaat praten.
wat moet ik doen.