Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 11:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Meisje uit m'n klas. Ze heeft al laten weten dat ze niets in mij ziet.

Ben gewoon helemaal gek, niet meer in orde.
En heb iets gedaan wat absoluut fout was.

Wat nu???

Ben net in de kantine snel langs haar gelopen (school), niets gezegd, niet gekeken. En nu zit ik 2 etages hoger...

Over 6 minuten begint de volgende les.

... En dan.

Ach ja... wie kent dit..?
Advertentie
Oud 25-09-2003, 11:32
Qimm
Qimm is offline
Nou, nu mag je je er overheen zetten, want ze vindt je niet leuk
Oud 25-09-2003, 11:38
Escapism
Escapism is offline
wat heb je dan gedaan dat fout was?

voor de rest: over 2 weken is t weer over
Oud 25-09-2003, 11:54
Verwijderd
Als ze zegt dat ze niets in je ziet heb je twee keuzes. Of je springt uit dat raam van die etage (niet aan te raden) of je neemt je verlies als een man/jongen en gaat gewoon door met je leven (wel aan te raden).
Oud 25-09-2003, 12:23
Last Resort
Last Resort is offline
Shit happens, probeer je dr overheen te zetten en ga verder. Is het enige wat werkt.

*zei hij terwijl hij zelf in de wolken is van een bepaald meisje op mijn school *
Oud 25-09-2003, 15:16
Verwijderd
Haar uit je hoofd proberen te zetten en zorgen dat ze geen obsessie meer is voor jou...
Oud 25-09-2003, 15:29
rare kwast
rare kwast is offline
inderdaad gewoon slikken en weer door gaan.
je kan wel aan haar voeten blijven liggen maar daar gaat ze je alleen maar minder leuk om vinden.

en ja ik ken het alleen ben ik het meisje die een jongen leuk vind
Oud 25-09-2003, 15:49
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-09-2003 @ 12:54:
Als ze zegt dat ze niets in je ziet heb je twee keuzes. Of je springt uit dat raam van die etage (niet aan te raden) of je neemt je verlies als een man/jongen en gaat gewoon door met je leven (wel aan te raden).
Of je kunt nog een hele tijd verliefd op haar blijven (ook niet aan te raden).

Ik hoop voor jou dat je er een beetje snel overheen komt. Wat heb je trouwens gedaan dat zo fout was?
Oud 25-09-2003, 16:32
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ahhh .....ik heb medelijden...

Dat maak ik 10x per dag mee.Maar ik zelf toon ook nooit echt duidelijk intresse naar meisjes.Tenzij ik haar een beetje moet kennen.
Dat shit komt wel vanzelf.En je zult echt wel een keer een leuke meid tegen komen.Want hoe ben jij op deze wereld gekomen?

Sterkte

MJ
Oud 25-09-2003, 16:35
pessimistje
pessimistje is offline
ze wil je niet, helaas !
Oud 25-09-2003, 16:49
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik zou springen
Oud 25-09-2003, 16:59
Fuzzly
Fuzzly is offline
Je moet haar keuze respecteren en verder gaan ,als je achter haar aan blijft huppelen begint ze zich aan jou te iriteren.
Geloof me,ik heb hier verstand van zins ik dit zelf ook heb mee gemaakt
Oud 25-09-2003, 17:04
Verwijderd
Je hebt toch hopelijk niet gezegd dat ze je wel móest willen, omdat je de enige jongen bij verpleegkunde was?
Oud 25-09-2003, 17:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-09-2003 @ 18:04:
Je hebt toch hopelijk niet gezegd dat ze je wel móest willen, omdat je de enige jongen bij verpleegkunde was?
Oud 25-09-2003, 18:33
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-09-2003 @ 18:04:
alsof hun dan nooit jongens zien, omdat die niet bij hen in de klas zitten.
Oud 26-09-2003, 09:42
Severus
Severus is offline
Als ze je niet leuk vindt, is ze je toch niet waard. Dus zet jezelf er overheen en ga verder met je leven. Er zijn nog genoeg leuke meisjes op de wereld.
Oud 26-09-2003, 10:20
alibabwe
alibabwe is offline
koop een roos voor dr en vraag dr ter huwelijk in de kantine
Oud 26-09-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 26-09-2003 @ 10:42:
Als ze je niet leuk vindt, is ze je toch niet waard.
Ja, met zo'n redenatie blijf je inderdaad wel eeuwig een oude vrijster ja.
Oud 26-09-2003, 12:35
Unexplained
Unexplained is offline
Kom op Daniël, dit is niet de eerste keer dat je een blauwtje loopt.
Je zou denken dat je na zoveel blauwtjes inmiddels wel resistent was tegen teleurstellingen, maar helaas.

Mij advies blijft staan: éérst houden van jezelf, daarna pas van anderen.
Oud 26-09-2003, 21:45
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
alibabwe schreef op 26-09-2003 @ 11:20:
koop een roos voor dr en vraag dr ter huwelijk in de kantine
Ik heb wel al iets vergelijkbaars gedaan.
Oud 26-09-2003, 21:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 26-09-2003 @ 13:35:
Je zou denken dat je na zoveel blauwtjes inmiddels wel resistent was tegen teleurstellingen, maar helaas.

Oh, ik hou wel van mezelf hoor.
Iets teveel zelfs.
M'n zelfbeeld is de laatste tijd zo positief dat niemand er tegenop kan.

Maar goed, vandaag is het allemaal nog weer lastiger geworden.

Ze zei gisteravond (op msn) dat ze het zo erg vond om 'nee' te moeten zeggen, en dat ze zich daardoor slecht voelde.
Vandaag heb ik een (handgeschreven) brief gegeven, gezegd dat het niet haar schuld was en dat ik haar verder met rust zal laten, dat ik het gevoel wel zal negeren.

Maar zo makkelijk gaat dat niet. Negeren? Ja hoor.
En ik ben de president. Sorry, maar zo werkt dat nou eenmaal niet. Waarom heb ik het dan gezegd in die brief? Ik weet het niet meer.

Maar goed, nu eerst twee dagen rust (het weekend), en daarna weer verder. Maar het gevoel blijft. Ik kan niet zeggen 'ik vergeet haar' en niets meer voelen wanneer ik haar zie; zo gaat dat niet.

Ach ja, maandag is er weer een dag. Een rampdag, als het fout gaat. En met heel erg veel geluk (kans 1%) een geweldige dag.
Oud 26-09-2003, 22:05
DEChengst
DEChengst is offline
Er zijn genoeg vissen in de zee. Op naar de volgende. Er is er vast wel eentje die wel wil bijten
Oud 26-09-2003, 22:26
Another Way
Another Way is offline
pech gehad, volgende keer beter
Oud 26-09-2003, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 26-09-2003 @ 22:45:
Dat moet je ook niet doen. Openlijke liefdesverklaringen doen het leuk in romantische clichéfilms, maar behoudens een enkele uitzondering maak je jezelf daar in het echt alleen maar belachelijk mee.
Oud 26-09-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-09-2003 @ 00:16:
Dat moet je ook niet doen. Openlijke liefdesverklaringen doen het leuk in romantische clichéfilms, maar behoudens een enkele uitzondering maak je jezelf daar in het echt alleen maar belachelijk mee.
LMFD. Gekkigheid alleen doen als je zeker weet dat ze je leuk vinden.
Advertentie
Oud 26-09-2003, 23:18
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 26-09-2003 @ 22:45:
details?

(Je zou eens moeten weten wat voor wanhopige acties ik al gedaan heb)
Oud 26-09-2003, 23:19
Verwijderd
En zelfs dan nog is het oppassen. Er zijn best meisjes die ik leuk vind en waar ik goed mee op kan schieten, maar ik zou op zijn zachtst gezegd hogelijk verbaasd zijn als ze me ineens midden in de kantine met rozen zouden bestoken.

Laten we wel wezen: je kent haar niet. Je kunt niet met rozen en liefdesverklaringen aan komen zetten bij iemand waar je net een paar weken bij in de klas zit. Dat is zo oppervlakkig. Dat soort dingen doe je als een jaar verkering hebt ofzo, maar niet vantevoren. Ik zou daar als meisje ook verschrikkelijk op afknappen, zelf bang van worden. Want hoe lang heeft die engerd al wel niet over je na liggen denken voor hij zijn evil scheme tot uitvoering bracht?
Oud 27-09-2003, 07:57
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-09-2003 @ 00:19:
En zelfs dan nog is het oppassen. Er zijn best meisjes die ik leuk vind en waar ik goed mee op kan schieten, maar ik zou op zijn zachtst gezegd hogelijk verbaasd zijn als ze me ineens midden in de kantine met rozen zouden bestoken.

Laten we wel wezen: je kent haar niet. Je kunt niet met rozen en liefdesverklaringen aan komen zetten bij iemand waar je net een paar weken bij in de klas zit. Dat is zo oppervlakkig. Dat soort dingen doe je als een jaar verkering hebt ofzo, maar niet vantevoren. Ik zou daar als meisje ook verschrikkelijk op afknappen, zelf bang van worden. Want hoe lang heeft die engerd al wel niet over je na liggen denken voor hij zijn evil scheme tot uitvoering bracht?
Ik zou dat idd ook maar niet doen als je nog nix hebt...., misschien dat je nog wel een bos rozen kan laten bezorgen voor valentijn (als je geduld hebt) maar voor de rest zou ik het maar iets anders aanpakken.
Oud 27-09-2003, 18:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-09-2003 @ 00:18:
details?

(Je zou eens moeten weten wat voor wanhopige acties ik al gedaan heb)
(ik ben toch erger )

Maar nee, het valt wel mee.
Ze kwam het zelfs per ongeluk te weten, gewoon doordat ik in de klas m'n ogen moeilijk een andere kant op kon/kan richten.

En ja, het kan natuurlijk eng zijn voor haar.

Om de één of andere reden hoop ik nog steeds dat ik geluk zal hebben. Nu, of over een maand, of over 3.5 jaar.

De komende tijd moet ik toch een goede strategie bedenken.
We zijn nu op school toch bezig met plannen (van zorg) en het maken van stappenplannen en behandelingsschema's, dus dat is een goede oefening...

Ach ja, ik zie wel.
Oud 27-09-2003, 18:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 27-09-2003 @ 19:04:

De komende tijd moet ik toch een goede strategie bedenken.
Om haar te 'winnen' bedoel je? Ze heeft toch al nee gezegd ofniet? Sowieso kun je niet iemand in je klas opeens doodleuk vertellen dat je hem/haar als vriend(in), daar gaat een heel proces aan vooraf.
Oud 27-09-2003, 18:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-09-2003 @ 19:31:
Om haar te 'winnen' bedoel je? Ze heeft toch al nee gezegd ofniet? Sowieso kun je niet iemand in je klas opeens doodleuk vertellen dat je hem/haar als vriend(in), daar gaat een heel proces aan vooraf.
Het gaat juist om dat proces.

Een goede strategie en een uitgewerkt stappenplan zijn de eerste ...

WTF?

Ach ja, ik moet er nog even over denken...
Oud 27-09-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 27-09-2003 @ 19:38:

Ach ja, ik moet er nog even over denken...

Mjah, dat zou ik maar heel goed doen voordat je haar bestookt met ringen, knuffels, bloemen, zelfgemaakte liefdesgedichten en liedjes en weet ik wat nog meer..
Oud 27-09-2003, 18:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 27-09-2003 @ 19:42:
Mjah, dat zou ik maar heel goed doen voordat je haar bestookt met ringen, knuffels, bloemen, zelfgemaakte liefdesgedichten en liedjes en weet ik wat nog meer..
Dat zal ik niet doen hoor.

Gewoon lief zijn... Mezelf voorbeeldig gedragen.
Niet té veel naar haar kijken.
Oud 27-09-2003, 19:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 27-09-2003 @ 19:38:
Een goede strategie en een uitgewerkt stappenplan zijn de eerste ...
Ten eerste is er geen 'strategie' in dit soort zaken, een meisje vind je leuk, of ze vind je niet leuk. En volgens mij heeft ze al uitgelegd dat ze dat niet vindt ofwel?
Oud 27-09-2003, 19:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-09-2003 @ 20:18:
Ten eerste is er geen 'strategie' in dit soort zaken, een meisje vind je leuk, of ze vind je niet leuk. En volgens mij heeft ze al uitgelegd dat ze dat niet vindt ofwel?
Dat is wel duidelijk, ja, helaas.

Ben dan ook bang dat ik minder dan 1% kans heb dat er nog iets gaat gebeuren (in positieve zin).

Maarja... Wat niet is kan nog komen.
Dus moet ik haar in laten zien dat ik de 'juiste' ben.

Het is nogal verwarrend... Wat doe ik maandag?
En wat zeg ik als ze nu online komt, als ze me nu aanspreekt op MSN?
Oud 27-09-2003, 19:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 27-09-2003 @ 20:36:
Het is nogal verwarrend... Wat doe ik maandag?
En wat zeg ik als ze nu online komt, als ze me nu aanspreekt op MSN?
Gewoon, doodnormaal alsof je vrienden bent. Als ze je nog vraagt of je nog verliefd op haar bent, kun je het best zeggen dat je het geaccepteerd hebt en d'r wel overheen komt.

Als ze jou niks vindt, maar jij continue haar aan zit te staren e.d., kun je het echt helemaal wel vergeten. Je hebt niet 1% kans, je hebt een kans, of geen kans, en ik ben bang dat dat in dit geval het laatste is.
Oud 27-09-2003, 20:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-09-2003 @ 20:46:
Gewoon, doodnormaal alsof je vrienden bent. Als ze je nog vraagt of je nog verliefd op haar bent, kun je het best zeggen dat je het geaccepteerd hebt en d'r wel overheen komt.

Als ze jou niks vindt, maar jij continue haar aan zit te staren e.d., kun je het echt helemaal wel vergeten. Je hebt niet 1% kans, je hebt een kans, of geen kans, en ik ben bang dat dat in dit geval het laatste is.
Dat had ik me al voorgenomen, gewoon doen of er niets is.

En dat laatste, tja, de kans is klein, maar zonder hoop kom je nergens (nee, ik ben niet christelijk ).
Oud 27-09-2003, 20:33
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:

Waar is het sarcasme?
Oud 27-09-2003, 20:36
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-09-2003 @ 23:26:
pech gehad, volgende keer beter
Wie zegt dat?
Oud 27-09-2003, 23:15
Verwijderd
Weet je...
Laatst zat er een jongen van 17 achter m'n zusje van 14 aan. Hij geilde gewoon op haar, hij dacht aan niets anders. Hij stelde ook allemaal rare vragen zoals:"Wat zou je gedaan hebben als ik gisteravond iets bij je geprobeerd zou hebben?". Ze had hem al 2 keer afgewezen en toen stuurde die lul haar ook nog een bos van 20 rozen. Ik werd woedend en heb ervoor gezorgd dat mijn zusje hem nooit meer ziet of contact met hem heeft (die jongen was gewoon zo vervelend en opdringerig dat haar schoolresultaten erop achteruit gingen).

Trek je conclusies.
Oud 27-09-2003, 23:24
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 27-09-2003 @ 21:36:
Kleine tip voor jou. Verander je avatar. Met deze is het volkomen begrijpelijk dat je ieder keer een blauwtje loopt
Oud 28-09-2003, 00:01
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 28-09-2003 @ 00:24:
Kleine tip voor jou. Verander je avatar. Met deze is het volkomen begrijpelijk dat je ieder keer een blauwtje loopt
Wie zegt dat ik iedere keer het blauwtje loop?
Oud 28-09-2003, 00:10
pessimistje
pessimistje is offline
Fleet admiral jij hebt nog genoeg kansen ik niet!
blijf ervoor doorgaan!
Oud 28-09-2003, 08:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-09-2003 @ 00:15:
Weet je...
Laatst zat er een jongen van 17 achter m'n zusje van 14 aan. Hij geilde gewoon op haar, hij dacht aan niets anders. Hij stelde ook allemaal rare vragen zoals:"Wat zou je gedaan hebben als ik gisteravond iets bij je geprobeerd zou hebben?". Ze had hem al 2 keer afgewezen en toen stuurde die lul haar ook nog een bos van 20 rozen. Ik werd woedend en heb ervoor gezorgd dat mijn zusje hem nooit meer ziet of contact met hem heeft (die jongen was gewoon zo vervelend en opdringerig dat haar schoolresultaten erop achteruit gingen).

Trek je conclusies.
Zo erg ben ik nog net niet.
Of oke, eigenlijk wel. Maar ik laat het niet merken.
En zoiets als die bos rozen zou ik toch echt niet doen hoor.
Oud 28-09-2003, 08:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 28-09-2003 @ 01:10:
Fleet admiral jij hebt nog genoeg kansen ik niet!
blijf ervoor doorgaan!
Je vindt echt wel iemand.
Oud 28-09-2003, 12:23
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 28-09-2003 @ 01:01:
Wie zegt dat ik iedere keer het blauwtje loop?
Als je dan blijkbaar nooit probeert een meid te versieren moet je ook niet zeuren dat je geen vriendin hebt.
Oud 28-09-2003, 21:04
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 28-09-2003 @ 09:54:
Je vindt echt wel iemand.
nee
Oud 28-09-2003, 21:05
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 28-09-2003 @ 22:04:
nee
huilie
Oud 28-09-2003, 21:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 28-09-2003 @ 22:04:
nee
Als jij het bent op die foto in het fotoboek, dan wel. Met die gedrag erbij, wordt het lastiger...
Oud 28-09-2003, 22:48
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:

Wat toch maar weer aangeeft hoezeer de bijbel in onze beschaving verankerd zit (Leviticus 19,18; Matteüs 22,39; Romeinen 13,9 enz.).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten