Advertentie | |
|
![]() |
|
Ahhh .....ik heb medelijden...
Dat maak ik 10x per dag mee.Maar ik zelf toon ook nooit echt duidelijk intresse naar meisjes.Tenzij ik haar een beetje moet kennen. Dat shit komt wel vanzelf.En je zult echt wel een keer een leuke meid tegen komen.Want hoe ben jij op deze wereld gekomen? Sterkte MJ
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Kom op Daniël, dit is niet de eerste keer dat je een blauwtje loopt.
Je zou denken dat je na zoveel blauwtjes inmiddels wel resistent was tegen teleurstellingen, maar helaas. Mij advies blijft staan: éérst houden van jezelf, daarna pas van anderen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Iets teveel zelfs. M'n zelfbeeld is de laatste tijd zo positief dat niemand er tegenop kan. Maar goed, vandaag is het allemaal nog weer lastiger geworden. Ze zei gisteravond (op msn) dat ze het zo erg vond om 'nee' te moeten zeggen, en dat ze zich daardoor slecht voelde. Vandaag heb ik een (handgeschreven) brief gegeven, gezegd dat het niet haar schuld was en dat ik haar verder met rust zal laten, dat ik het gevoel wel zal negeren. Maar zo makkelijk gaat dat niet. Negeren? Ja hoor. En ik ben de president. Sorry, maar zo werkt dat nou eenmaal niet. Waarom heb ik het dan gezegd in die brief? Ik weet het niet meer. Maar goed, nu eerst twee dagen rust (het weekend), en daarna weer verder. Maar het gevoel blijft. Ik kan niet zeggen 'ik vergeet haar' en niets meer voelen wanneer ik haar zie; zo gaat dat niet. Ach ja, maandag is er weer een dag. Een rampdag, als het fout gaat. En met heel erg veel geluk (kans 1%) een geweldige dag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En zelfs dan nog is het oppassen. Er zijn best meisjes die ik leuk vind en waar ik goed mee op kan schieten, maar ik zou op zijn zachtst gezegd hogelijk verbaasd zijn als ze me ineens midden in de kantine met rozen zouden bestoken.
Laten we wel wezen: je kent haar niet. Je kunt niet met rozen en liefdesverklaringen aan komen zetten bij iemand waar je net een paar weken bij in de klas zit. Dat is zo oppervlakkig. Dat soort dingen doe je als een jaar verkering hebt ofzo, maar niet vantevoren. Ik zou daar als meisje ook verschrikkelijk op afknappen, zelf bang van worden. Want hoe lang heeft die engerd al wel niet over je na liggen denken voor hij zijn evil scheme tot uitvoering bracht? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar nee, het valt wel mee. Ze kwam het zelfs per ongeluk te weten, gewoon doordat ik in de klas m'n ogen moeilijk een andere kant op kon/kan richten. ![]() En ja, het kan natuurlijk eng zijn voor haar. Om de één of andere reden hoop ik nog steeds dat ik geluk zal hebben. Nu, of over een maand, of over 3.5 jaar. ![]() De komende tijd moet ik toch een goede strategie bedenken. We zijn nu op school toch bezig met plannen (van zorg) en het maken van stappenplannen en behandelingsschema's, dus dat is een goede oefening... ![]() Ach ja, ik zie wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een goede strategie en een uitgewerkt stappenplan zijn de eerste ... WTF? Ach ja, ik moet er nog even over denken... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gewoon lief zijn... Mezelf voorbeeldig gedragen. Niet té veel naar haar kijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben dan ook bang dat ik minder dan 1% kans heb dat er nog iets gaat gebeuren (in positieve zin). ![]() Maarja... Wat niet is kan nog komen. Dus moet ik haar in laten zien dat ik de 'juiste' ben. Het is nogal verwarrend... Wat doe ik maandag? ![]() En wat zeg ik als ze nu online komt, als ze me nu aanspreekt op MSN? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ze jou niks vindt, maar jij continue haar aan zit te staren e.d., kun je het echt helemaal wel vergeten. Je hebt niet 1% kans, je hebt een kans, of geen kans, en ik ben bang dat dat in dit geval het laatste is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat laatste, tja, de kans is klein, maar zonder hoop kom je nergens (nee, ik ben niet christelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet je...
Laatst zat er een jongen van 17 achter m'n zusje van 14 aan. Hij geilde gewoon op haar, hij dacht aan niets anders. Hij stelde ook allemaal rare vragen zoals:"Wat zou je gedaan hebben als ik gisteravond iets bij je geprobeerd zou hebben?". Ze had hem al 2 keer afgewezen en toen stuurde die lul haar ook nog een bos van 20 rozen. Ik werd woedend en heb ervoor gezorgd dat mijn zusje hem nooit meer ziet of contact met hem heeft (die jongen was gewoon zo vervelend en opdringerig dat haar schoolresultaten erop achteruit gingen). Trek je conclusies. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Of oke, eigenlijk wel. Maar ik laat het niet merken. En zoiets als die bos rozen zou ik toch echt niet doen hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar zij nog niet Verwijderd | 1 | 02-01-2017 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Verkeerde indrukken Lumpie | 13 | 13-06-2011 10:17 | |
Liefde & Relatie |
verliefd... Verwijderd | 14 | 03-02-2010 21:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
nee is voor altijd en eeuwig nee? matrix21 | 46 | 05-10-2003 20:28 |