Korte filmpjes kijken op een Zen V Plus gaat wel, maar een willekeurige aflevering van een serie (350 MB) wordt ruim 1 GB als je hem omzet naar het juiste bestandsformaat, en dus slurpt 't wel geheugen. Maar vervolgens was ik wel zeer verrast over de kwaliteit; 't is echt goed te bekijken

In de Mediamarkt staan vaak iPod-video's waar je filmpjes op kan kijken, zeker eens doen. Maar dat schermpje is wel een stukje groter.
Ik zie mijzelf er wel voor aan om in de toekomst in de trein een aflevering van een serie te gaan kijken
Ik heb een iPod van de eerste generatie, en daar was de levensduur van de batterij toch wel heel snel van achteruit gegaan, zeker voor het geld dat dat ding gekost heeft. Dus ik wilde een ander merk, had veel positieve dingen over Creative gehoord en vond de prijs ook goed. Dus ik heb een Zen V Plus gekocht (8GB). Ben er zeer tevreden over, fijn geluid, batterij gaat lekker lang mee, ik kan heen en weer naar m'n ouders zonder 'm op te laden. Bediening is heel prettig, software werkt heel fijn.