Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2007, 20:49
A loved one
A loved one is offline
Ik zie net de Creative Zen Stone Plus:

Weet iemand of dit wat is? Ik vind hem namelijk wel mooi; ik vond de gewone versie al leuk, maar deze heeft een display, wat die andere niet had. Is de kwaliteit van Creative in het algemeen wel oké?

Ook vraag ik me af hoe goed de kwaliteit van de video's en foto's eigenlijk is op apparaten als Creative Zen V Plus en iPod. Hoe lang kan zo'n filmpje dan zijn? Sowieso, je kijkt dan toch naar een minischermpje, heeft het dan wel nut om die optie erbij te hebben?

Ik ben al heel lang aan het bekijken welke mp3-speler ik het beste kan kopen; ik vind de Creative Zen dingen wel mooi en niet duur, maar ja, de twijfel slaat telkens toe..

(ik weet echt niks van dit soort dingen af wilde jullie mening even horen)

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 20:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2007, 23:39
Verwijderd
ben er alleen achter gekomen dat breedbeeldformaat niet werkt op een zen...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 10:01
Verwijderd
Korte filmpjes kijken op een Zen V Plus gaat wel, maar een willekeurige aflevering van een serie (350 MB) wordt ruim 1 GB als je hem omzet naar het juiste bestandsformaat, en dus slurpt 't wel geheugen. Maar vervolgens was ik wel zeer verrast over de kwaliteit; 't is echt goed te bekijken
In de Mediamarkt staan vaak iPod-video's waar je filmpjes op kan kijken, zeker eens doen. Maar dat schermpje is wel een stukje groter.
Ik zie mijzelf er wel voor aan om in de toekomst in de trein een aflevering van een serie te gaan kijken

Ik heb een iPod van de eerste generatie, en daar was de levensduur van de batterij toch wel heel snel van achteruit gegaan, zeker voor het geld dat dat ding gekost heeft. Dus ik wilde een ander merk, had veel positieve dingen over Creative gehoord en vond de prijs ook goed. Dus ik heb een Zen V Plus gekocht (8GB). Ben er zeer tevreden over, fijn geluid, batterij gaat lekker lang mee, ik kan heen en weer naar m'n ouders zonder 'm op te laden. Bediening is heel prettig, software werkt heel fijn.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 11:13
Roxy
Roxy is offline
Ik heb een Iriver H320 (20gb), die nu niet meer op de markt is dus je hoeft er niet naar te gaa zoeken, maar ik gebruik de videofunctie wel degelijk. Ik moet regelmatig naar de andere kant van het land en kijk in die tijd veel films of series, ook voor lange treinreizen tijdens mijn aankomende vakantie gaat hij veel gebruikt worden.
Oud 09-07-2007, 13:05
Vice
Vice is offline
Video op een mp3-speler blijf ik iets nutteloos vinden. Sowieso lijkt het me niet fijn om een uur lang naar zo'n klein schermpje te zitten kijken. Koop dan gewoon een PSP.

Citaat:
Andijvie schreef op 09-07-2007 @ 11:01 :
Ik heb een iPod van de eerste generatie, en daar was de levensduur van de batterij toch wel heel snel van achteruit gegaan, zeker voor het geld dat dat ding gekost heeft. Dus ik wilde een ander merk, had veel positieve dingen over Creative gehoord en vond de prijs ook goed. Dus ik heb een Zen V Plus gekocht (8GB). Ben er zeer tevreden over, fijn geluid, batterij gaat lekker lang mee, ik kan heen en weer naar m'n ouders zonder 'm op te laden. Bediening is heel prettig, software werkt heel fijn.
Het zal ook wel een raar zijn dat een mp3-speler die je koopt even goed werkt als een mp3-speler van één/een paar jaar oud. Ik geloof ook niet dat er qua kwaliteit veel verschil zit tussen een mp3-speler van Creative of Apple.
Oud 09-07-2007, 13:17
Verwijderd
Maar qua prijs wel, daarom ben ik voor Creative gegaan en niet voor Apple.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 08:20
A loved one
A loved one is offline
Ik heb de Stone Plus gekocht, ik zal wel laten weten of het wat is. Nog een paar dagen levertijd bij bol.com...

Bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 08:37
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-07-2007 @ 14:05 :
Video op een mp3-speler blijf ik iets nutteloos vinden. Sowieso lijkt het me niet fijn om een uur lang naar zo'n klein schermpje te zitten kijken. Koop dan gewoon een PSP.
Ik heb zo wat videotjes op mn iPod video staan, best leuk als je je verveelt bijv tijdens hoorcollege.. geen films maar een paar minuten kan best.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 08:39
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Roxy schreef op 09-07-2007 @ 12:13 :
Ik heb een Iriver H320 (20gb), die nu niet meer op de markt is dus je hoeft er niet naar te gaa zoeken, maar ik gebruik de videofunctie wel degelijk. Ik moet regelmatig naar de andere kant van het land en kijk in die tijd veel films of series, ook voor lange treinreizen tijdens mijn aankomende vakantie gaat hij veel gebruikt worden.
Blijft een fijne speler.. mijne heeft een nieuwe harddisk en accu gekregen en is nu weer in nieuwstaat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 08:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
A loved one schreef op 08-07-2007 @ 21:49 :
Ik zie net de Creative Zen Stone Plus:
[afbeelding]

Weet iemand of dit wat is? Ik vind hem namelijk wel mooi; ik vond de gewone versie al leuk, maar deze heeft een display, wat die andere niet had. Is de kwaliteit van Creative in het algemeen wel oké?

Ook vraag ik me af hoe goed de kwaliteit van de video's en foto's eigenlijk is op apparaten als Creative Zen V Plus en iPod. Hoe lang kan zo'n filmpje dan zijn? Sowieso, je kijkt dan toch naar een minischermpje, heeft het dan wel nut om die optie erbij te hebben?

Ik ben al heel lang aan het bekijken welke mp3-speler ik het beste kan kopen; ik vind de Creative Zen dingen wel mooi en niet duur, maar ja, de twijfel slaat telkens toe..

(ik weet echt niks van dit soort dingen af wilde jullie mening even horen)
Kwaliteit van Apple heeft op mij betere indruk gemaakt.. Maar dat zegt niet zoveel. Filmpje op mn ipod kan makkelijk 2 uur zijn (met imtoo ipod movie converter gedaan).. maar zo lang kijk je niet aan een stuk door, dan wordt het vervelend. Ik zou trouwens niet zo'n Stone kopen; accuduur is erg kort.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten