Advertentie | |
|
![]() |
|
Wie kent hem nog!
Rune Stordal stopt met schaatsen.De 28-jarige Noor stond in 2005 een keer vol in de schijnwerpers toen hij op de buitenbaan van Inzell (Dui) verrassend wereldkampioen op de 1.500 meter werd. De laatste drie seizoenen kon hij die prestatie bij lange na niet evenaren. Afgelopen weekend werd Stordal zevende op de Noorse sprintkampioenschappen, waardoor zijn internationale seizoen voorbij was.En nu dus ook z'n loopbaan. NOS TT-857 Die kerel heeft verder echt niks gepresteerd maar is wel gewoon wereldkampioen geweest. ![]()
|
Uytdehage en Stordal vergelijken vind ik een beetje ver gaan
![]()
||
Citaat:
![]() In ieder geval, Sven is in feite gewoon niet te kloppen op dit moment, als hij zijn 'gebruikelijke' niveau haalt, kan niemand het van hem winnen. Niet normaal.
|
Mooi kampioenschap dit weekend gezien
![]() Een prachtige afsluiten er in een-na-laatste ronde van Sven met een heerlijke buitenbocht ![]()
|
Boer niet naar WK sprint door een blessure, van Deutekom moet haar nu vervangen. Ik verwacht eerlijk gezegd weinig van haar, al heeft ze het formidabel gedaan op het EK.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Sven had gewoon 17 seconde voorsprong op die Bökko ofzo, dat is gewoon ziek ![]() Dit weekend WK Sprint, vind ik toch eigenlijk veel leuker dan een Allround kampioenschap. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zijn lange afstanden zijn helemaal niet zo slecht hoor, op de Adelskalender staat ie 9e, nog boven Skobrev en Morrison bijv. En als die echte sprintsnelheid niet meer lukt lijkt me dit wel een goed alternatief om zich op te richten, op de 500 meter wordt ie toch nooit Olympisch kampioen. De 1000 en 1500 zijn echt zijn afstanden en daar hoeft allrounden geen slechte invloed op te hebben.
Maar het was vast gewoon weer zo'n emotionele uitspatting van Wennemars omdat het even niet lukt, misschien opent ie volgend jaar weer gewoon 9.8 dan is er niks aan de hand. ![]()
|
Verwijderd
|
Zijn lange afstanden zijn idd heel goed, maar ik vind allrounden gewoon niet bij hem passen, jarenlang issie een sprinter geweest, en een goeie 1500 meter rijder dan en thats it, en nu wilt ie zich inneens gaan richten op allrounden.
Ik hou niet zo van veranderingen eigenlijk ![]() Hoewel ik het wel gaaf zou vinden als Sven Kramer zich zou plaatsen voor een sprint toernooi ofzo. Trouwens ook wel jammer dat de NOS alleen zondag live verslag doet van de wereldbeker in Hamar dit weekend, morgen en zaterdag zijn het samenvattingen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
altijd de wereldbekers buiten heerenveen worden niet of nauwelijks uitgezonden. Voor Hamar ed is dat wel vaag, want dan zit je s middags te kijken op teletext en krijg je de uitslagen te zien. En op zondag kan ik me dan niet voorstellen dat er heel veel tijd vrij komt met het WK veldrijden in Treviso ernaast
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Viel me wel op dat het ijs daar ontzettend snel is trouwens, gister ook al een stuk of 5 in de 34ers. Ik zou die race welles willen zien dan, net zoals gister, maar op de NOS site staat helemaal niks van samenvattingen ofzo, beetje bagger ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6854604
Niet live, maar wel de belangrijkste ritten zullen daar langs komen |
![]() |
|
Ook met dweilmachine was dit heel lastig geworden, echt debiel slecht weer. Als de schaatsers 7:45 gaan rijden op de 5 km wordt het wel heel lastig. Wel mooi om te zien trouwens, zo ging het 50 jaar geleden ook! En toen schaatsten ze gewoon door, mietjes tegenwoordig
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat veel mensen denken, maar wat niet zo is. Allure | 403 | 28-01-2010 14:54 | |
Vrije tijd |
Schaatsseizoen 2008-2009 WolterB | 6 | 14-11-2008 18:32 | |
Vrije tijd |
Schaatsseizoen 2006/2007 WolterB | 28 | 13-02-2007 21:19 | |
Vrije tijd |
Schaatsseizoen 2005-2006 WolterB | 114 | 20-03-2006 17:39 | |
Vrije tijd |
Schaatsseizoen 2003/2004 Verwijderd | 37 | 25-11-2003 12:54 | |
Vrije tijd |
managerspel schaatsen phmpruim | 11 | 04-10-2003 17:56 |