Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 22:45
dominqe
dominqe is offline
hoe denken jullie over de omgang met je ex??????

Mijn omgang met mijn ex is namelijk heel goed..misschien nog wel te goed...ook al woont hij 40 kilometer van me vandaan,ik heb nog dagelijks contact met hem,en ook blijf ik af en toe bij hem slapen..is dit normaal??????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 23:14
CryptapiX
CryptapiX is offline
dat slapen vraag ik me af

ik spreek me laatste 2 exen nog wel dagelijks op msn..
zien doe ik ze niet meer..
1 woont 125km verderop
en de ander 25 ofzow
en die ene die 25km verderop woont wil ik nieteens meer zien

maar tis alleen maar mooit och als je gewoon nog goed met je ex om kan gaan ?
Oud 12-06-2002, 01:10
Tofke_H
Tofke_H is offline
Moet jezelf weten. Als jij je er goed bijvoelt.
Oud 12-06-2002, 06:48
SpiT
SpiT is offline
ik kan helemaal nie met men ex omgaan, op school werd ik door hem genegeerd dus dat begon ik ook te doen.. nu negeren we elkaar dus allebei. en op msn, mja ik probeer nog wel gesprekken te beginnen maar dan moet 't allemaal van mijn kant afkomen. dan vraag ik iets, geeftie wel antwoord maar meer ook niet.
en hij zegt ook dat wij niet met elkaar kunnen omgaan, maar hij probeert 't ook niet eens...
Oud 12-06-2002, 08:20
Verwijderd
Jezus, dat gezeik over omgang met exen ook altijd...

Ik zie het probleem niet! Als je die persoon waardeerde om de persoon die hij of zij was, dan is het simpel: dan ga je elkaar niet uit de weg, maar probeer je terug te gaan naar een gewone vriendschap. Als je de ander niet waardeert als persoon, maar alleen om het feit dat je iets met die persoon had, dan mijd je hem/haar. Simpel toch?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:15
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik zie het probleem niet! Als je die persoon waardeerde om de persoon die hij of zij was, dan is het simpel: dan ga je elkaar niet uit de weg, maar probeer je terug te gaan naar een gewone vriendschap. Als je de ander niet waardeert als persoon, maar alleen om het feit dat je iets met die persoon had, dan mijd je hem/haar. Simpel toch?
Idd...

Mijn laatste ex spreek ik niet meer zoveel als eerst, vind ik wel jammer, contact verwatert een beetje. Ik zie hem nog wel vrij regelmatig, doordat we een beetje in hetzelfde 'kringetje' zitten, maar ik heb hem eigenlijk niet meer zo veel te melden en andersom ook niet, raar is dat eigenlijk...
Oud 12-06-2002, 09:37
Roos
Roos is offline
Gege.. tis de laatste keer niet helemaal goed gegaan, hij is me gaan stalken. Met m'n andere exen heb ik 'normaal' contact, geen speciale band ofzo, maar we mijden elkaar ook niet.
Oud 12-06-2002, 10:22
Tox
Tox is offline
Mijn eerste ex spreek ik niet meer. Alleen "hoi" als ik haar tegen kom.

Mijn tweede ex het zelfde.

Mijn derde ex, is een goede vriendin van mijn huidige vriendin maar ik zie haar ook echt heel amper. En als ik ergens ben waar zij ook is praten we amper tot nie met elkaar. Behalve af en toe op msn

Mijn derde ex zit bij mij in de vrienden groep, met haar heb ik gewoon goed contact. Heb ook nie echt dat ex gevoel bij haar. Meer 1 van mijn vrienden gewoon.

Mijn vierde ex sprak ik altijd nog wel een beetje tot dat we negen maanden later elkaar weer leuk vonden en we beide daarvoor onze relaties met de vriend/vriendin beindigde en dat we nu weer bij elkaar zijn.

Mijn vijfde ex, is nog altijd beetje ove de zeik dat ik haar dumpte voor mijn ex. Spreek haar wel vaak op msn. ZIe haar wel eens in real-life komt er meestal net "hoi" vanaf. Waren laatst bijv op het zelfde feest werd er niks gezegd. Heb haar sinds het uit is maar 1 keer gesproken ffjes (20sec) toen ze ging blowen met 1 van mijn vrienden.
Oud 12-06-2002, 10:32
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
met 2 ex-en heb ik alleen nog hoi-contact, een andere ex spreek ik regelmatig tijdens het uitgaan, en een andere spreek ik alleen nog over msn omdta ie evr weg woont
mijn laatste ex is nog een beetje vroeg, tis nog geen 3 weken uit, hij heeft nieuwe vriendin enzo, ik vind het moeilijk maar hij wil graag goede vrienden blijven..
Oud 12-06-2002, 10:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
verschilt per situatie denk ik...
me ene ex woont in turkije die mail k heel soms om te vragen hoe t leven ervoor staat..dus gewoon interesse in elkaar tonen..
me andere ex die kan k wel schieten terwijl die hier zo goed als om de hoek woont...maar daar wil ik gewoon niks meer mee te maken hebben...zijn ook niet als vrienden uit mekaar gegaan dus dat heeft er veel mee te maken...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:47
Verwijderd
m'n eerste ex vind ik tegenwoordig eigenlijk een serieuze rot-eikel, maar af en toe klap ik daar nog wel mee. beetje schijnheilig eigenlijk hé? naja.

m'n tweede ex zie ik nog heel vaak op msn (hij woont keiver weg, heb hem sinds het uit is (da's al drie jaar ) nog één keer irl gezien, op de kermis). kan ik terug heel goed mee opschieten. ben daar heel lang kwaad op geweest, omda hij mij aan het lijntje had gehouden enzo, maja, we waren veertien... da's ondertussen al lang vergeten en vergeven, hij heeft er trouwens veel spijt van zei ie onlangs. hij dacht daar nog regelmatig aan zo van "shit wat een lul ben ik toch"

m'n derde ex komt op fuiven altijd rond m'n nek hangen tot m'n huidige vriend hem wegjaagt. heb ik geen contact meer mee. of jawel, het zogenoemde hoi-contact (leuke uitdrukking )

m'n vierde ex is nog altijd m'n beste vriend, we hebben echt 'n speciale band... *loves the guy*

m'n vijfde ex is ook nog altijd ne goeie vriend van mij, geloof ik nja soms heeft ie wel dagen dat ie me precies ontwijkt... maja, hij is er heel lang echt niet goed van geweest dat ik het had uitgemaakt... poor guy... *voelt zich slecht*

en toen waren de ex'en op

*blue*

Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 10:49.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 11:24
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
dominqe schreef:
Hoe denken jullie over de omgang met je ex?
Ik heb 't geprobeert. Alleen 't lukte niet. Ze loog teveel en dan houd het op..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 12:22
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
1 spreek ik zelden (woont in buitenland)
2 spreek ik nog af en toe , wonen erg ver weg
1 zie ik helemaal niet meer en daar heb ik ook geen behoefte aan
en 1 is nog steeds een erg goeie vriend, enhet is nu bijna een jaar uit met hem , dus ik vind het leuk dat we nog met elkaar omgaan.
Oud 12-06-2002, 14:27
little lady
little lady is offline
sommigen goeie vrienden, anderen nog hoi-contact.

ligt gewoon aan de relatie die je gehad hebt en aan de persoon..

alleen, als je vriend of vriendin het uitmaakt en je blijft hem of haar nog zooo leuk vinden, is het heel moeilijk om bij diegene te zijn.. terwijl je weet dat hij of zij je gewoon als vriend ziet.

dus kan je in sommige gevalleen maar beter een beetje afstand nemen..
Oud 12-06-2002, 14:38
Piccola
Piccola is offline
Heb 2 ex-en.. Allebei zijn ze m'n beste vriend! Kan echt niet zonder die 2! De 1 spreek ik bijna dagelijks en zie ik regelmatig, de ander spreek ik dagelijks maar zie ik maar 3 weken per jaar.

Mjah, met die ene die ik zo weinig zie (Marco) heb ik nu ruzie!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 14:40
miro
miro is offline
Mwah er dadelijks mee omgaan vind ik niet echt normaal. Toen t uit was met mijn ex ben ik er ook nog een lange tijd goed mee omgegaan, later is het toch nog mis gegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:00
Janet
Janet is offline
ja,doe ik ook hoor geen punt om van te maken!!!! is toch gezwellie????
Oud 13-06-2002, 12:48
skaapie
skaapie is offline
ik kan nog heel goed met 1 van mijn exen opschieten, we zien elkaar bijna elke week. en we vertellen elkaar bijna alles. dus ja...waarom niet!?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Heb 2 ex-en.. Allebei zijn ze m'n beste vriend! Kan echt niet zonder die 2! De 1 spreek ik bijna dagelijks en zie ik regelmatig, de ander spreek ik dagelijks maar zie ik maar 3 weken per jaar.

Mjah, met die ene die ik zo weinig zie (Marco) heb ik nu ruzie!
Vindt jouw vriend het niet moeilijk dat je nog zoveel met je exen omgaat? Ik zou er kapot aan gaan namelijk.. Naja dat ben ik een tijdje terug ook zo'n beetje gegaan.. Toen mijn vriend opeens behoorlijk contact had met z'n ex..

Lijkt me echt pijnlijk voor je vriend

Ik heb zelf helemaal geen grote behoefte om met mijn ex om te gaan, en waarschijnlijk met geen enkele ex (die ik misschien nog ga krijgen). En ik zou het waarschijnlijk sowieso niet doen om ongemakkelijke situaties te vermijden. En ik zou het voor mijn nieuwe vriend vreselijk vinden als die moest zien dat ik nog heel veel met m'n ex omga, en mijn nieuwe vriend is dan wel even belangrijker dus dan laat ik het contact met mijn ex verminderen, of misschien zelfs stoppen..

Ik denk eerder aan het gevoel van mijn vriend dan aan zaken waar ik ook wel zonder kan...

Misschien is dit stom.. maar ik weet zelf hoe het is als je vriend heel veel en heel close met z'n ex omgaat, dus zoiets zou ik mijn vriend nooit aandoen

Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:21
dwerg
dwerg is offline
het is nu al bijna een jaar uit met mij ex maar we zijn nog steeds vrienden
we hebben ook weleens hele erge ruzie gehad en ze maar dat is wel zon beetje voor bij
en het gaat weer heel goed
als zijn ouders opvakantie gaan en mij ouders dan gaan we bij elkaar slapen enzo(als goede vrienden)
Oud 14-06-2002, 10:29
Hukkie
Hukkie is offline
Het was de bedoeling om vrienden te blijven, zoals je dat zo vaak hoort. Maar op een gegeven moment zag ik in dat ik degene was die altijd maar contact bleef zoeken met hem. Daar heb ik een punt achter gezet, als het zo moet dan bekijkt hij het maar. En toen kreeg ik gisteren een sms-je van 'ik mis je wel hoor'.

=>Daar heb ik schijt aan.
Oud 14-06-2002, 12:30
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Het was de bedoeling om vrienden te blijven, zoals je dat zo vaak hoort. Maar op een gegeven moment zag ik in dat ik degene was die altijd maar contact bleef zoeken met hem. Daar heb ik een punt achter gezet, als het zo moet dan bekijkt hij het maar. En toen kreeg ik gisteren een sms-je van 'ik mis je wel hoor'.

=>Daar heb ik schijt aan.

Goed zo!

(maybe wil ie je stiekem terug?!)

Ik geloof er gewoon niet in dat je "vrienden " kan zijn met een ex.
Je hebt iets met elkaar gehad, er zijn mooie momenten geweest, en minder mooie momenten.. daar wordt je dan continu aan herinnerd!
Oud 14-06-2002, 21:15
Hukkie
Hukkie is offline
Ja misschien, maar dat had ie dan maar eerder moeten bedenken.

Ik denk dat je op zich nog wel goede vrienden zou kunnen blijven als je elkaar VOOR de relatie ook al zo hebt meegemaakt. In mijn geval is het dus ook wel logisch dat het een beetje fout ging qua 'vriendschap' omdat ik hem alleen maar als vriendje kende.
Oud 15-06-2002, 08:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nare man schreef:

ik vraag me inderdaad altijd af waarom mensen er zo'n probleem van maken, als jij toch goed met m kan opschieten waar maak je een probleem van en waarom maak je dan zo'n topic
Oud 15-06-2002, 09:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uhm, ik heb een ex uit de 2e waar ik heel lang ruzie mee heb gehad. nu praten we wel weer, maar ik blijf hem een oversexte player vinden.
verder heb ik 1 ex waar ik af en toe contact mee heb (tijdens uitgaan ofzo), verder niks.
ik heb 1 ex die ik verbannen heb uit mijn leven!!!
dan 1 ex waar ik nu kwaad op ben maar toch ook weer niet.

en dan 2 exen die ik nog steeds heel erg mag en met wie ik het ook nog heel goed kan vinden.

tja... over het algemeen heb ik in het begin ruzie met een ex, maar later komt dat altijd weer goed en kan ik weer gewoon met ze praten en lol maken. op 1 na.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 13:54
Black Reina
Black Reina is offline
ex nr 1 zie k af en toe s, tis altijd wel "hoi"en af en toe wat babbelen maar vedder ook niet en k mag m ook niet eg meer

ex nr 2 is nou zo ongeveer me beste vriend, hij woont aan de andere kant van nederland, ga vaak bij m logeren(samen in 1 bed)(en nee we spoken helemaal niks uit), samen uit, samen lol maken, samen stad in enzo . khou nog wel van m wat het af en toe wat moeilijk maakt enzo maarja ... nou heeft ie vorige week gevraagd of k bij m kom wonen alstie op zich zelf gaat wonen(over 1/2 / anderhalf jaar) ook omdat het hier thuis niet goed gaat. maar kweet niet wat k moet doen... zie k dan wel heb tenslotte nog genoeg tijd om te beslissen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:32
Roozie
Roozie is offline
Met mijn laatste vriendje is het helemaal misgegaan, door mijn toedoen hebben we elkaar langer dan een maand niet meer gesproken.

Vandaag hebben we elkaar weer gezien

Ik zat thuis bij een vriend van mij die net uit de VS terug is, hij belde op of hij zou langskomen (het is een goede vriend van hem) en toen vroeg die vriend van ons of het voor mij geen probleem was, ik wist van wel maar ging niet kinderachtig doen natuurlijk

het was een ramp, hij heeft me totaal genegeerd en ik voelde me zo slecht, kut, rot enz, vooral toen 'ons' nummer ineens op de radio was moest ik echt heel veel wegslikken

tja eigen schuld

Liefs, Roozie
Oud 07-07-2002, 17:41
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef:

Mijn vijfde ex, is nog altijd beetje ove de zeik dat ik haar dumpte voor mijn ex. Spreek haar wel vaak op msn. ZIe haar wel eens in real-life komt er meestal net "hoi" vanaf. Waren laatst bijv op het zelfde feest werd er niks gezegd. Heb haar sinds het uit is maar 1 keer gesproken ffjes (20sec) toen ze ging blowen met 1 van mijn vrienden.
Ik wou dus net bij dit topic gaan reageren totdat ik jou berichie dus zag..

nou dit is dus mijn ex...

Ehmzz ik was idd heel erg over de zeik omdat ik me belogen voelde omdat hij weer met zijn ex dus was gegaan.. *lekker ingewikkeld*

Dat meestal net "hoi" was de ene keer toen hij (tox dus) te stoned stond te pinnen.

Maar oke.. laatste feest toch wel gesproken toch he? .. hehe nee flauw joh

Maar oke.. daar hebben we gepraat en heb ik bij hem op zijn schoot gezeten... alleen achteraf was er nogal gezeik erover door een goede vriend van mij die ook weer een vriend van hem is.
Oud 07-07-2002, 18:16
bram_05
bram_05 is offline
Ben woensdag met er gegaan.....
Oud 07-07-2002, 18:18
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb sex met mn ex.

Euh.. dwz we zijn voor de derde keer bij elkaar
Oud 07-07-2002, 19:25
Isischild©
Isischild© is offline
Mijn ex woont zo'n 350 kilomeetertjes van mij vandaan. Ik zie hem soms nog op MSN en soms krijg een klein mailtje van m.

Ik ga naar Lowlands (met huidige vriend), ex zal daar ook zijn... Gaat nog leuk worden, hahaha!
Oud 08-07-2002, 10:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Haha, ik vind het wel vreemd dat je nog bij hem slaapt...
Zelf heb ik geen contact meer met ex-en, heb nu ook een vriend. Eerst wel nog, ook sex enzo, maar dat werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:18
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Met mijn ex waar ik 14 mnd. mee gehad heb, heb ik een gewone vriendschap. Misschien wel iets diepgaander dan andere omdat we elkaar zo goed kennen. Maar ik zie 'mniet meer want hij woont stuk van mij vandaan.

M'n ex die bij mij in de klas zit, 1,5 week meegehad, maakte het uit omdat ie vrienden wilden blijven. Vervolgens zegt ie niets meer tegen dus moet alles van mijn kant komen! Tja, daar doe ik dus niet aan he! 't is graag of niet. Dus dit is dus gewoon een " hoi, hoe gaat het??" " goed met jou?" vriendschap->oppervlakkig ds!

En ik vind het prima zo want ben heel blij met m'n huidige boyfriend!
Oud 08-07-2002, 10:51
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik wou wel maarre me ex werkte niet mee, die ging dom lopen doen en rare verhalen ophangen, toen hebben we elkaar genegeerd en dat gaat/ging prima
Maar 1 tip neem nooit iets met een collega van je, want dan ben je verplicht hem te blijven zien.

me andere ex daar kan ik nou weer goed mee opschieten.

met nog een ex die zie ik 1x in de twee maanden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 11:52
Verwijderd
ik denk dat het bij mij op laatst wel weer normaal zal worden. als hij stopt mij te ontwijken.. hij zal trouwens wel moeten. ik kom volgend jaar bij 'm in de klas.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 19:34
KaNeeL
KaNeeL is offline
is moeilijk.... heel erg moeilijk....

Oud 09-07-2002, 20:36
scara
scara is offline
ik heb niet echt een gewoonte om nog contact te houden met mijn ex-en

juist nog 1 meisje babbel ik regelmatig nog mee, maar das ook alles

en over de laatste ex: tja
Oud 09-07-2002, 20:38
snoopy
snoopy is offline
met m'n enige "echte" ex, heb ik nog vrij redelijk contact. We bellen regelmatig, en ik spreek hem af en toe op ICQ.
Oud 09-07-2002, 20:40
Aurora
Aurora is offline
Mn ex en ik hebben nog wel goed contact, we hebben ook 3 jaar bij elkaar in de klas gezeten, dat scheelt. Ik ben pas uitgenodigd voor een feestje bij hem, vonnik wel leuk (najah okeej dit is al de 3e keer maar nu heeft ie niet iedereen uitgenodigd zegmah..).. En ik was ook een van de eerste die wist dat hij een nieuwe vriendin kreeg (niet de 1e na mij hoor.. en het is al 2 jaar uit.. maar ik vond het gewoon leuk dat hij zoiets aan me vertelde ) Kortom, ik en mn ex kunnen het nog goed vinden. Gelukkig.
Oud 09-07-2002, 20:41
Verwijderd
DR is maar 1 ex, kspreek hem nooit meer, hij vraagt nog wel altyd naar me aan een vriendin van me.. ik heb niks tegen hem en zou best met hem willen optrekken nog... maar tgebeurt gwoon niej...
Mwah.. zoveel boeit he tme iig niet
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:25
Verwijderd
ligt eraan..met 1tje kank t absoluut niej meer vinden, bij die andere kom k sinds een tijdje weer geregeld over de vloer (begin um ook weer leuk te vinden..maar dat terzijde )ligt aan de situatie duss
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:31
Tox
Tox is offline
Citaat:
gizmo schreef:

Ik wou dus net bij dit topic gaan reageren totdat ik jou berichie dus zag..

nou dit is dus mijn ex...

oeeh brand maar lekker los mevrouwtje
Oud 10-07-2002, 11:33
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tox schreef:

oeeh brand maar lekker los mevrouwtje
Nu maak je zelf wel een beetje een forum-discussie van je leven Tim..
Het is toch niet leuk voor haar om hier te moeten lezen hij jij over haar denkt nu het uit is??
En in het andere topic dat van die video bij jou thuis en bijna kussen enzo.. terwijl jullie nog met elkaar gingen en jij haar niks vertelt...?

btw wat een rotweer
Oud 11-07-2002, 18:57
poetica
poetica is offline
tuurlijk is dat normaal, je gaat er toch mee om zoals je zelf wil. Met mijn eertse ex kan ik nog altijd super goed om, kan hem veel vertellen en daar ben ik blij om want ten slotte heb je tijdens je relatie toch al veel aan elkaar toevertrouwd...
Als ik mijn ex vriendjes van na die eerste tegenkom dan spreek ik er tegen, maar ook niet meer...
En de laatste ex, tja, die wil me gewoon niet meer zien, terwijl we helemaal niet met ruzie ofzo uit elkaar zijn gegaan... jammer!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:18
Verwijderd
Dris nu dus 2 exen We blijven vrienden, meer dan vrienden iig, hij is in de war, zowiets, en ik ben kapot, zo kloten. Maar we blijven vrienden en hij verhuisd hier dichtbij, dus... kuuuuuuuuuuut, maarja, kben nog blij dat ik hem nog als een goeie vriend heb
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:57
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
dominqe schreef:
hoe denken jullie over de omgang met je ex??????

Mijn omgang met mijn ex is namelijk heel goed..misschien nog wel te goed...ook al woont hij 40 kilometer van me vandaan,ik heb nog dagelijks contact met hem,en ook blijf ik af en toe bij hem slapen..is dit normaal??????
Toen 't net uit was had ik nog wel eens 'intiem' contact met mijn eigen ex (was heel fijn maar je moet dan geen vriendin hebben anders is het lullig), ze is trouwens de enigste waarmee ik nu nog af en toe (lees: heel soms) contact heb, van de 5 meisjes die ik heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:03
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
naah ik ga ook heel goed met mijn ex om, als ik trug kijk dan zijn we heel erg verschillend nu, maar als er wat is ik weet meer van hem en hij van mij dan anderen, bedoel ik meer persoonlijke dingen mee... en dan ben ik blij dat ik hem nog echt kan vertrouwen.. maja zo gaat het gewoon niet altijd.. tis ook maar net hoe het uitgaat denk ik
Oud 16-07-2002, 20:12
Tox
Tox is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Nu maak je zelf wel een beetje een forum-discussie van je leven Tim..
Het is toch niet leuk voor haar om hier te moeten lezen hij jij over haar denkt nu het uit is??
En in het andere topic dat van die video bij jou thuis en bijna kussen enzo.. terwijl jullie nog met elkaar gingen en jij haar niks vertelt...?

btw wat een rotweer
Ja oke, was nie zo strak dat ze het las van dat bijna zoenen enzo, maar ik heb hier toch nergens geposted over hoe ik over haar denk alleen over hoe het contact tussen ons is, maar we gaan toch opzich weer redelijk normaal met elkaar om dus.

is gelukkig nu wat beter weer
Oud 16-07-2002, 20:59
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Ja, tuurlijk is dat normaal of wil je ruzie ofsow leuk en lief met elkaar omgaan is toch goed en hij kent je tenmiste van binnen en buiten dat is nog beter dusss je kan gewoon met problemen bij hem aan komen ensow.. duss dat is allemaal wel fijn...

Veel liefs MiSs HoNeY!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 11:14
PiNoW
PiNoW is offline
over het algemeen wel..

* denkt aan het persoon dat zijn excuses aan kwam bieden voor zijn lullige gedrag (aan half jaar nadat het gebeurd was )*
Reageren

Regels voor berichten