Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
En omdat lijstjes altijd leuk blijven:
1. Shichinin no samurai 2. 2001: A Space Odyssey 3. 8½ 4. Werckmeister Harmóniák 5. The Shawshank Redemption 6. Sunrise: A song of two humans 7. C’era una volta il West 8. The Godfather 9. Citizen Kane 10. Zerkalo 11. Nattvardsgästerna 12. Banshun 13. Taxi Driver 14. Francesco, Giullare de Dio 15. Metropolis 16. Casablanca 17. The Searchers 18. Chung Hing sam lam 19. Modern Times 20. Vertigo
|
Verwijderd
|
Ik ga voor twee films, die twee schieten me meteen te binnen als ik aan 'beste film ooit' denk.
Tarnation; gewoon extreem goed. Perfecte muziek, perfecte montage. Er een enorme trip die dágen blijft hangen. Don't Look Now; ik zag hem voor het eerst toen ik een jaar of 12 was, en ik was ongelooflijk geraakt door het begin, de film bleef me vasthouden en heeft me niet meer losgelaten. Daarna nog een paar keer gezien, en hij blijft gewoon ontzettend goed. Die seks-scene ![]() ![]() ![]() ![]() En dan zijn er nog heel veel films die meteen op die twee volgen. Los Amantes del Círculo Polar Elephant Eraserhead En nog veel meer... Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 19:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, dat wordt bij mij dan zoiets als:
1. Naked 2. Amores perros 3. Los amantes del cěrculo polar 4. Before sunrise en Before sunset (omdat ze toch wel echt bij elkaar horen). 5. Trainspotting ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de films die ik nu in mijn lijstje heb staan, zijn ook wel films die al (redelijk) lang bij mijn favorieten horen. |
![]() |
|
![]() |
Zoetrope. Kijken zegt genoeg. http://us.imdb.com/title/tt0343217/
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar zeg eens, jouw lijstje bevat The Shining, Punch-Drunk Love en Raging Bull. Dat zijn toch ook niet echt bijzondere films? Die laatste is een prima film, maar The Shining is nog niet eens deugdelijk te noemen.
Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 12:20. |
![]() |
||
Citaat:
2046 is geen slechte film, though.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Minke: ik heb vandaag gezocht naar Naked en Los Amantes maar ze waren bij Fame en Boudisque uitverkocht. Nu blijk ik Naked al van Ralph gekregen te hebben zonder dat ik het wist, dus dat komt goed. |
![]() |
|
De echte filmliefhebber kent geen 'beste film'.
Maar onder mijn persoonlijke favorieten bevinden zich (en ik doe het even op de Tenenbaumanier want dat is leuk): ![]() Caligari, jaja, schitterende nachtmerrie. ![]() The Shining, daar zou je hetzelfde over kunnen zeggen. ![]() En eigenlijk over A Clockwork Orange ook wel. ![]() Ook een nachtmerrie, maar niet zozeer schitterend. Wel intens. ![]() Ik houd ook van Hitchcock. ![]() Lebowski, gewoon zeer hilarisch. ![]() Requeim for a dream is mooi. Ik krijg vaak kippenvel bij de slotmomenten. ![]() Playtime! In de bioscoop ermee. ![]() Barbarella Psychedella. ![]() De enige echte Batman blijft de beste superheldenfilm ooit. ![]() Akira, de klemtoon ligt op ra. Mooi. ![]() Ik houd er gewoon van. ![]() Une vierge chez les morts vivants vind ik de beste film van Jess Franco die ik gezien heb. Maar dat zegt niet zoveel. En ik vergeet er vast nog wel een paar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed dat je hem dan binnenkort hebt, ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die box is zo duur. ![]() En ik heb dus al drie films. Maar Vacas en La ardilla roja wil ik ook nog wel heel graag zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Noem de slechtste film(s) die je ooit hebt gezien Verwijderd | 125 | 24-11-2005 21:06 | |
Films, TV & Radio |
De beste films topic yourietje | 3 | 13-05-2004 21:48 | |
Films, TV & Radio |
Favoriete film Dame Blanche | 3 | 12-03-2004 19:17 | |
Films, TV & Radio |
Beste Film Ooit MightyMarcel | 69 | 28-09-2003 21:58 | |
Films, TV & Radio |
De beste film ooit? Buzzzfuzzz2005 | 49 | 22-01-2002 14:12 | |
Films, TV & Radio |
-=Beste Film Zonder Bekende Acteurs=- sSaArRaA | 56 | 02-01-2002 22:06 |