Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat hier om een oudere vrouw die vol bij haar verstand is en alleen basiszorg krijgt net zoals de overige bewoners op de afdeling. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zou er iig wel wat mee doen dan. Succes!
||
Citaat:
![]() Maar goed, als dat mens zo dement is als een deur dan hoort het domweg bij de omgang met dergelijke mensen. Iemand die ik ken is is neergeslagen door een demente, die bij binnenkomst met een prullenmand achter de deur stond. Die mensen zijn gewoon knetter en kunnen daar niet echt op afgerekend worden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mij gaat het erom dat het op een goede manier wordt afgedaan en niet dat het wordt afgeraffeld. Het is dan wel een vakantie baantje, maar er komen tenslotte ook vakantiewerkers achter mij al dan niet ook andere jongens die wel is een verzorgshuis willen werken of er al is in gewerkt hebben. Het is voor mij dus belangrijk dat het goed wordt afgehandeld en eventueel later kan worden terug zien als er weer zoiets afspeelt met dezelde vrouw, maar een andere vakantiekracht. Voor mij is het natuurlijk lastig, omdat ik er natuurlijk wil blijven werken, maar toch wil ik eigenlijk nu even minimaal contact hebben met mevrouw X. Het gesprek kan er natuurlijk zijn, maar dan vind ik het toch gevoelsmatig moeilijk om contact hebben met deze vrouw. Ze heeft tenslotte toch iets gedaan wat totaal niet passend is en gewoonweg niet door de beugel kan omdat het niet hoort in een leuke en prettige omgang met elkaar. Het is hetzelde als een man bij een meid het zou doen, maar dan zijn broek zou laten zakken. Dat zou ook totaal niet getolereerd worden. |
![]() |
|
|