Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2002, 16:42
lachertje13
lachertje13 is offline
hoi hoi ik moet een spreekbeurt houden met engel in het engels...maar het probleem is ik weet geen leuk onderwerp weten jullie mischien een niet te moeilijk maar een toch boeiend onderwerp?mail hem dan door naar telejunkie14@hotmail.com of reageer hier op deze site alvast bedankt!!!
Oud 11-01-2002, 19:14
Verwijderd
Als je het makkelijk wil houden, neem je een spreekbeurt met zoveel mogelijk Engelse termen, zoals american football. Je kunt ook, maar dat is al afgezaagd IMHO, de oorlog in Afghanistan nemen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 07:49
lachertje13
lachertje13 is offline
hoi dank je wel voor je reactie ik denk dat ik hier wel wat aan heb dank je wel!!!en natuurlijk zijn er nog steeds reacties welkom!!!!DANK JE WEL!!!
Oud 12-01-2002, 10:45
marlies
marlies is offline
je kan ook bijvoorbeeld London als onderwerp nemen of een andere wereldstad..daar is altijd lekker veel over te vinden en je kan leuke plaatjes laten zien.
Oud 12-01-2002, 16:54
lachertje13
lachertje13 is offline
hoi marlies volgens mij heb je me op een heel goed idee gebracht dus dank je wel
Oud 12-01-2002, 19:08
saartje
saartje is offline
Vorig jaar heb ik het over hurricanes(orkanen) gedaan en dat ging fantastisch. Op internet had ik een site in het engels gevonden dat voor kinderen bedoeld was. Duzz dat was lekker makkelijk. Ik weet helaas niet meer welke site dat was. Succes
Oud 12-01-2002, 19:12
lachertje13
lachertje13 is offline
Dank je wel voor je reacties ik ben nu heel druk aan het denken en krijg allemaal hele leuke onderwerpen dank je wel en wie weet hou ik het daarover
Reageren

Regels voor berichten