Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2007, 19:30
Verwijderd
Ik wil graag de é krijgen wanneer ik 'e typ, ik weet dat US-international daarvoor werkt, maar mijn toetsenbordindelingen is niet zoals de US-international indeling. Ik heb een UK-extended keyboard, en die verschilt toch wel een beetje van US-international. Ik wil het liefst gewoon de UK-indeling handhaven (dus dat de toetsen corresponderen met wat er op het scherm verschijnt). Enig idee of dat kan? Of heb ik gewoon pech en moet ik hier maar aan wennen?

(Als taal heb ik gewoon Nederlands ingesteld nu, met dus een UK-extended toetsenboerdindeling.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2007, 21:02
Tochjo
Tochjo is offline
Misschien is de informatie op http://www.cl.cam.ac.uk/~pef21/uk_intl/ wat je zoekt? Het verhaal onder 'The long story' onderaan op die pagina lijkt sterk op jouw situatie, en impliceert dat er niet echt een makkelijkere manier is om te bewerkstelligen wat jij wilt. Bovendien is het een relatief recent artikel en lijkt het me dus aannemelijk dat er in de tussentijd geen betere oplossing bedacht is
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Tochjo schreef op 13-08-2007 @ 22:02 :
Misschien is de informatie op http://www.cl.cam.ac.uk/~pef21/uk_intl/ wat je zoekt? Het verhaal onder 'The long story' onderaan op die pagina lijkt sterk op jouw situatie, en impliceert dat er niet echt een makkelijkere manier is om te bewerkstelligen wat jij wilt. Bovendien is het een relatief recent artikel en lijkt het me dus aannemelijk dat er in de tussentijd geen betere oplossing bedacht is
Precies wat ik zocht! Heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten