Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb niet duidelijk gemaakt dat er `2` groepen zijn, mijn groep (7pers.) en `haar`groep (eum 3pers.), mijn groep staat volledig achter me en ze doen geen vlieg kwaad, ze zijn minder populair maar echt super lief, haar groep is redelijk populair maar ze zijn echt niet lief, ik wist dat ze nooit mijn vrienden waren/zullen worden maar ik ging er maar mee om voor mijn vrindin. (omdat zij `populair wilt zijn`) het is dus niet dat ik anders alleen op het plein kom te staan ofzo, maar ik ben iemand die door iedereen geliefd wilt worden, zelfs door de mensen die ik niet echt kan tollereren. wat ik ook tegen de andre groep zeg, ze willen het niet horen. het kan hun nix schelen wat ik zeg, ze zullen altijd aan haar kant staan... gr |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze doet zo vervelend omdat zijn `populair` wilt zijn, ze wilt nix te maken hebben met mijn vriendinnen maar ik wel, ik ga meer voor aardigheid dan voor `populariteit`of `geld`. mijn vrindinnen praten negatief over haar omdat ze gemeen is, ze roddelt over hun en dat vinden ze niet leuk. ik ging met haar om omdat ik haar zielig vond dat ze geen vrindinnen had, nu dat ze mij niet meer nodig heeft laat ze me vallen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
botweg: Fuck haar, je heb haar niet nodig. Jij heb meer dan wat zij heeft en dat zijn vriendinnen die wel voor je klaarstaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja je hebt gelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja doe ik ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |