Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2007, 14:23
yasmin1
yasmin1 is offline
hoi iedereen,

ik zal mn verhaal doen

ik ben al jaren goeie vrindinnen met mn vrindin (ik ben ook V dus het is vriendschappelijk!), maar mijn andre vrindinnen kunnen haar niet zo goed tollereren.
overlaatst zijn we met zn allen op vakantie geweest en zij deed heel erg irritant en gemeen tegen me, iedereen vond haar maar stom en ik praatte altijd maar goed over haar.
de laatste dagen was het onacceptabel en ik hield het maar in, na de reis hebben we bij het chatten ruzie gemaakt omdat ze beweerde dat ik zo gemeen tegen haar deed, we blokten elkaar en nu steekt ze IEDEREEN tegen me op.

haar enige rede dat ze zo gek doet is omdat ze mijn vrindinnen niet kan hebben (uitstaan) en ze gaat binnenkort een andre richting doen, dus het kan haar allemaal nix schelen.

ik heb ook genoeg van haar, ze kraakt me heel de tijd af en ik wil niet meer met haar omgaan, ze is een gemeen mens en denk heel de tijd hoe ze iemand kan kwetsen, ze doet zelft onbeleeft tegen mijn ouders!

wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2007, 14:32
Praganonut
Praganonut is offline
Okay,..
Dit is een duidelijk geval dat jou vriendinnen niet jouw echte vriendinnen zjin. In mijn opinie laten ze nu zien we zij werkelijk zijn. Daarom zou mijn advies kunnen zijn om er boven staan en te laten voor wat het is, en jezelf te ontrekken aan het geheel. Maar aan de andere kant zou je ook aan je vriendinnen duidelijk kunnen maken waar zij mee bezig is en duidelijk maken met goede argumenten dat jouw vriendinnen niet naar haar moeten luisteren. Alleen zeggen dat zij een bitch is en dat soort bullshit werkt dus niet.

Erop in hakken werkt ook niet want dan ben je zoiezo de verliezer.

Dus het tweede lijkt mij logischer.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:42
yasmin1
yasmin1 is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 23-08-2007 @ 15:32 :
Okay,..
Dit is een duidelijk geval dat jou vriendinnen niet jouw echte vriendinnen zjin. In mijn opinie laten ze nu zien we zij werkelijk zijn. Daarom zou mijn advies kunnen zijn om er boven staan en te laten voor wat het is, en jezelf te ontrekken aan het geheel. Maar aan de andere kant zou je ook aan je vriendinnen duidelijk kunnen maken waar zij mee bezig is en duidelijk maken met goede argumenten dat jouw vriendinnen niet naar haar moeten luisteren. Alleen zeggen dat zij een bitch is en dat soort bullshit werkt dus niet.

Erop in hakken werkt ook niet want dan ben je zoiezo de verliezer.

Dus het tweede lijkt mij logischer.
hoi

ik heb niet duidelijk gemaakt dat er `2` groepen zijn, mijn groep (7pers.) en `haar`groep (eum 3pers.), mijn groep staat volledig achter me en ze doen geen vlieg kwaad, ze zijn minder populair maar echt super lief, haar groep is redelijk populair maar ze zijn echt niet lief, ik wist dat ze nooit mijn vrienden waren/zullen worden maar ik ging er maar mee om voor mijn vrindin. (omdat zij `populair wilt zijn`)

het is dus niet dat ik anders alleen op het plein kom te staan ofzo, maar ik ben iemand die door iedereen geliefd wilt worden, zelfs door de mensen die ik niet echt kan tollereren.

wat ik ook tegen de andre groep zeg, ze willen het niet horen.
het kan hun nix schelen wat ik zeg, ze zullen altijd aan haar kant staan...

gr
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:42
Verwijderd
Als je genoeg van haar hebt, dan hoef je niet meer met haar om te gaan, zo simpel is het. Je kunt gewoon stoppen om dingen met haar samen doen, maar je kunt ook het contact actief verbreken; bijvoorbeeld door zo vriendelijk mogelijk een briefje te schrijven dat jullie vriendschap niet meer zo veel voor jou betekent, of door met haar af te spreken dat jullie hier serieus over gaan praten. Het is wel een idee om toch een beetje contact te bewaren dmv msn ofzo; als jullie dan over een jaar allebei een beetje veranderd zijn en het wél weer goed met elkaar kunnen vinden, kun je de vriendschap weer oppakken.

Wil je toch wel vriendinnen met haar blijven, dan moet je er ook eens met haar over praten: vraag aan haar waarom ze zo vervelend doet tegen je andere vriendinnen. Misschien is ze wel jaloers omdat zij dan minder aandacht krijgt van jou, of heeft ze het idee dat ze er niet bijhoort en gaat ze zich daarom afzetten (ook tegen je ouders).
Je kunt dan ook met je andere vriendinnen praten en hun uitleggen dat je het niet leuk vindt als zij steeds negatief praten over iemand die jij graag mag.

En het lijkt me hoe dan ook verstandig om niet al te vaak dingen te gaan doen met haar én je andere vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:48
yasmin1
yasmin1 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2007 @ 15:42 :
Als je genoeg van haar hebt, dan hoef je niet meer met haar om te gaan, zo simpel is het. Je kunt gewoon stoppen om dingen met haar samen doen, maar je kunt ook het contact actief verbreken; bijvoorbeeld door zo vriendelijk mogelijk een briefje te schrijven dat jullie vriendschap niet meer zo veel voor jou betekent, of door met haar af te spreken dat jullie hier serieus over gaan praten. Het is wel een idee om toch een beetje contact te bewaren dmv msn ofzo; als jullie dan over een jaar allebei een beetje veranderd zijn en het wél weer goed met elkaar kunnen vinden, kun je de vriendschap weer oppakken.

Wil je toch wel vriendinnen met haar blijven, dan moet je er ook eens met haar over praten: vraag aan haar waarom ze zo vervelend doet tegen je andere vriendinnen. Misschien is ze wel jaloers omdat zij dan minder aandacht krijgt van jou, of heeft ze het idee dat ze er niet bijhoort en gaat ze zich daarom afzetten (ook tegen je ouders).
Je kunt dan ook met je andere vriendinnen praten en hun uitleggen dat je het niet leuk vindt als zij steeds negatief praten over iemand die jij graag mag.

En het lijkt me hoe dan ook verstandig om niet al te vaak dingen te gaan doen met haar én je andere vriendinnen.
hallo,

ze doet zo vervelend omdat zijn `populair` wilt zijn, ze wilt nix te maken hebben met mijn vriendinnen maar ik wel, ik ga meer voor aardigheid dan voor `populariteit`of `geld`.

mijn vrindinnen praten negatief over haar omdat ze gemeen is, ze roddelt over hun en dat vinden ze niet leuk.
ik ging met haar om omdat ik haar zielig vond dat ze geen vrindinnen had, nu dat ze mij niet meer nodig heeft laat ze me vallen...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:27
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
yasmin1 schreef op 23-08-2007 @ 15:48 :
hallo,

ze doet zo vervelend omdat zijn `populair` wilt zijn, ze wilt nix te maken hebben met mijn vriendinnen maar ik wel, ik ga meer voor aardigheid dan voor `populariteit`of `geld`.

mijn vrindinnen praten negatief over haar omdat ze gemeen is, ze roddelt over hun en dat vinden ze niet leuk.
ik ging met haar om omdat ik haar zielig vond dat ze geen vrindinnen had, nu dat ze mij niet meer nodig heeft laat ze me vallen...
Daarmee wil je dus zeggen dat je vriendinnen haar allang door hebben.. Dus dan is het kwestie van gewoon weg negeren.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:42
yasmin1
yasmin1 is offline
hoi

ja maar ik kan niet negeren of gemeen doen (voor lange periode meer dan 1dag), ik vergeef te snel en wil door iedereen `geliefd`worden zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
yasmin1 schreef op 23-08-2007 @ 15:23 :
ik wil niet meer met haar omgaan
wat moet ik nu doen?
Tja.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:23
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
yasmin1 schreef op 23-08-2007 @ 16:42 :
hoi

ja maar ik kan niet negeren of gemeen doen (voor lange periode meer dan 1dag), ik vergeef te snel en wil door iedereen `geliefd`worden zeg maar.
Dan zeg ik maar een ding: Toch stand houden en haar gewoon negeren. Als jij haar vergeeft ben je gewoon weer open voor nieuwe aanvallen.

botweg: Fuck haar, je heb haar niet nodig. Jij heb meer dan wat zij heeft en dat zijn vriendinnen die wel voor je klaarstaan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:24
yasmin1
yasmin1 is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 23-08-2007 @ 17:23 :
Dan zeg ik maar een ding: Toch stand houden en haar gewoon negeren. Als jij haar vergeeft ben je gewoon weer open voor nieuwe aanvallen.

botweg: Fuck haar, je heb haar niet nodig. Jij heb meer dan wat zij heeft en dat zijn vriendinnen die wel voor je klaarstaan.
hoi

ja je hebt gelijk , bedankt voor motivatie
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:29
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
yasmin1 schreef op 23-08-2007 @ 17:24 :
hoi

ja je hebt gelijk , bedankt voor motivatie
Graag gedaan! (weer een goeie daad gedaan vandaag)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:40
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik zou dat eigenlijk niet accepteren van een 'vriendin'. Ik behandel mijn vriendin met respect en ik verwacht dat andersom ook.
Ik heb het idee dat ze jou naar beneden haalt om zelf aardig gevonden te worden. Beetje jammer.
Ik zou haar dumpen. Je hebt toch andere vriendinnen? Laat haar stikken dan.
Oud 23-08-2007, 16:47
yasmin1
yasmin1 is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 23-08-2007 @ 17:40 :
Ik zou dat eigenlijk niet accepteren van een 'vriendin'. Ik behandel mijn vriendin met respect en ik verwacht dat andersom ook.
Ik heb het idee dat ze jou naar beneden haalt om zelf aardig gevonden te worden. Beetje jammer.
Ik zou haar dumpen. Je hebt toch andere vriendinnen? Laat haar stikken dan.
hoi

ja doe ik , bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten