Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 15:36
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Kee heb al een tijdje geen verkering meer gehad maar dat zit er nu aan te komen. Er zit een jongen bij mij in de klas die ik vanaf het begin al heel leuk vond. Maar nu vind hij mij ook leuk en ik hoorde vandaag van zijn vrienden dat ie van plan is mij verkering te vragen. Hij is echt een hele gave jongen lief knap aardig hij is gewoon een schatje dus maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ie me vraagt! Ik wil heel graag ja zeggen maar er is iets wat me tegen houd. En waar ik niks van snap want hij is echt heel leuk maar waarom is er iets in mij die wil dat ik nee zeg.... Hoop dat jullie het nog snappen en mij kunnen vertellen wat ik moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2002, 15:43
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
misschien vind je het eng om verkering te hebben ?
Oud 24-09-2002, 15:50
Herrie
Herrie is offline
Misschien hem iets beter proberen te leren kennen? Iets met m gaan drinken ofzo?

Hem gewoon een stap voor zijn en vragen of ie met jou wat wil gaan drinken, voordat ie jou verkering wil/kan vragen Dat doet ie toch pas aan't eind van 't samen iets drinken lijkt me

Misschien dat je dan een iets beter beeld over hem hebt en je twijfels weg zijn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:43
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Okey ken hem dan nog niet zo lang maar weet wel hoe hij is!!
Dus denk niet dat het daar aan ligt!!
Maar toch is er iets....
Hebben jullie nooit zoiets gehad???
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:53
highlight
highlight is offline
Misschien ben je wel een beetje verlegen, en een beetje 'bang'. Want zal hij jou wel even leuk vinden als jij hem ook vind, zal hij je niet stom gaan vinden als jullie verkering hebben, en dus meer met elkaar omgaan blablabla...

Misschien ben je daar wel een beetje bang voor, maar als je de gok niet waagt kan je nooit weten of het wat geworden zou zijn, dus gewoon even je angst overwinnen en ja zeggen, en dan maar zien wat er van komt..
Oud 24-09-2002, 18:05
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
Misschien ben je wel een beetje verlegen, en een beetje 'bang'. Want zal hij jou wel even leuk vinden als jij hem ook vind, zal hij je niet stom gaan vinden als jullie verkering hebben, en dus meer met elkaar omgaan blablabla...

Misschien ben je daar wel een beetje bang voor, maar als je de gok niet waagt kan je nooit weten of het wat geworden zou zijn, dus gewoon even je angst overwinnen en ja zeggen, en dan maar zien wat er van komt..
je haalt me de woorden uit de mond
Oud 24-09-2002, 18:49
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Nou kom op dan waar blijven jullie ideen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:03
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik weet niet, aan de ene kant zou ik zeggen "niet doen als je er niet zeker van bent".. je twijfelt over wat je moet doen, dus dat zou kunnen zeggen dat je niet zo verliefd op hem bent als je dacht, maar kzeg niet dat het dat perse is..

Aan de andere kant zou ik zeggen, als je het niet probeert, dan weet je nooit of het zou werken of niet..

Maar goed, omdat je dus best wel twijfels heb zou ik niet meteen ja zeggen, ik denk dat ik ervoor zou kiezen om hem eerst beter te leren kennen en wat zekerder te zijn over wat je wilt om zo een teleurstelling, voor jou èn voor hem te voorkomen...
Oud 24-09-2002, 19:26
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Morgu vroeg zie ik hem weer
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 18:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, je zal t idee inderdaad wel eng vinden om echt wat met hem te hebben... nu is t nog zo veilig, zo van een afstandje...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:35
lieve
lieve is offline
gewoon "JA" zeggen! Da is toch nie zo moeilijk!
Oud 26-09-2002, 20:33
zonnetje86
zonnetje86 is offline
Ken je hem al lang? En denk is na, ken je hem werkelijk al? Z'n karakter hé. Ik zou nooit zomaar een relatie beginnen met wie ik niet echt goed ken, ook al kom ik daar supergoed mee overeen. Je zegt, dat hij het aan je zal vragen voor een verkering met hem te hebben da vind ik zo 'belachelijk', liefde moet groeien en kan nie zomaar plotseling zijn. Alles zou onverwacht moeten gebeuren, dan beleef je daar ook leukere momenten aan. Ach ja, ik wens je het beste. Doe gewoon wat je hart zegt. Groeten
Reageren

Regels voor berichten