Advertentie | |
|
![]() |
|
tja ik weet niet, aan de ene kant zou ik zeggen "niet doen als je er niet zeker van bent".. je twijfelt over wat je moet doen, dus dat zou kunnen zeggen dat je niet zo verliefd op hem bent als je dacht, maar kzeg niet dat het dat perse is..
Aan de andere kant zou ik zeggen, als je het niet probeert, dan weet je nooit of het zou werken of niet.. Maar goed, omdat je dus best wel twijfels heb zou ik niet meteen ja zeggen, ik denk dat ik ervoor zou kiezen om hem eerst beter te leren kennen en wat zekerder te zijn over wat je wilt om zo een teleurstelling, voor jou èn voor hem te voorkomen...
|
Ken je hem al lang? En denk is na, ken je hem werkelijk al? Z'n karakter hé. Ik zou nooit zomaar een relatie beginnen met wie ik niet echt goed ken, ook al kom ik daar supergoed mee overeen. Je zegt, dat hij het aan je zal vragen voor een verkering met hem te hebben da vind ik zo 'belachelijk', liefde moet groeien en kan nie zomaar plotseling zijn. Alles zou onverwacht moeten gebeuren, dan beleef je daar ook leukere momenten aan. Ach ja, ik wens je het beste. Doe gewoon wat je hart zegt. Groeten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen? Sara Doorn | 11 | 13-05-2013 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen? Krekker | 37 | 17-12-2006 23:02 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen om dit te veranderen? Verwijderd | 30 | 06-11-2002 14:46 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |