Heel snel zou ik zeggen (en ik heb al enige tijd geen PHP meer aangeraakt, dus waarschijnlijk werkt het net niet zo).
Code:
<?php
if ( isSet($_POST["name"]) )
{
echo "alles met de waarden ingevuld"
}
else
{
echo "invulvelden"
}
?>
Dergelijke pagina wordt wel onoverzichtelijk als je heel wat HTML daarin propt, waarschijnlijk gaat het beter als je gewoon 2 extra PHP-bestandjes maakt die je daar laat includen (dan moet je natuurlijk ook wel opletten dat die bestanden niet gewoon opvraagbaar zijn via een browser).
Als dat niet werkt, wil ik best eens voor je gaan zoeken, want ik heb ergens dergelijke pagina ooit gemaakt (wel iets ingewikkelder, maar volgens mij was dit de clue: gewoon kijken of de waarden van het formulier ingevuld waren (bij mij was dat met iets van een hidden field, waar ik de status van het formulier in plaatste (want mij pagina had 3 statussen eigenlijk: publiek toegankelijk (met een wachtwoordprompt vanonder om te bewerken), het eigenlijke bewerken en dan een laatste melding dat het bewerken voltooid was (moest zo, omdat ik een file-lock-implementatie gemaakt had en dat ook op de publiekelijke pagina zichtbaar wou hebben: zodat de gebruikers konden zien of de informatie op de pagina betrouwbaar was of binnen korte tijd ging veranderen)).