Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2007, 15:40
Muzzle
Muzzle is offline
Hallo,

Ik heb net foto´s van mijn Samsung mobiele telefoon naar mijn pc gezet. Maar ik moet alle foto´s 90 graden draaien zegmaar. Geen probleem zou je zeggen, maar elke keer als ik dit in de standaard Windows Vista fotoviewer wil doen krijg ik een fout melding dat de foto opslaan zo niet kan en ik krijg er meteen een virusmelding van Norton achteraan van ´Bloodhound Exploit 13´.

Het lijkt me niet dat er echt een virus in de foto´s zit die ik met mijn mobiel heb gemaakt.

Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2007, 17:21
Verwijderd
Threat Assessment
Wild

* Wild Level: Low
* Number of Infections: 0 - 49
* Number of Sites: 0 - 2
* Geographical Distribution: Low
* Threat Containment: Easy
* Removal: Easy

Bloodhound.Exploit.13 is a heuristic detection for malformed JPEG files that are potentially related to the GDI+ integer overflow, described in Microsoft Security Bulletin MS04-028.

The files detected as Bloodhound.Exploit.13 may be malicious, or they may be the result of corruption. We suggest that you submit to Symantec Security Response any files that are detected as Bloodhound.Exploit.13. For instructions on how to do this using Scan and Deliver, read the document How to submit a file to Symantec Security Response using Scan and Deliver.

Persoonlijk zou ik zeggen dat Norton gewoon overbezorgd is...en zou Norton weggooien. Maar je moet maar even wachten op adviezen van anderen, weet verder geen echte oplossing.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 11:32
Muzzle
Muzzle is offline
Ik had die informatie inderdaad ook gevonden op google. Maar ik weet erg weinig van virussen en weet dus niet of het gevaarlijk is of niet..

Bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 09:36
Muzzle
Muzzle is offline
Niemand die me hierover kan adviseren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten