![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een spalkje duwt, volgens mij, niets op zijn plaats, het houdt het alleen op zijn plaats . Ik denk dus niet dat een spalkje van toepassing is als je wilt dat je tanden weer recht gaan staan. Maak nou maar gewoon een afspraak bij je tandarts/een orthodontist om te informeren over de mogelijkheden...daar schiet je meer mee op dan zelf dingen uit proberen te zoeken, want het is heel lastig, er zijn zoveel verschillende beugels en ze hebben ieder hun eigen functie ed. Je tandarts/een orthodontist kan je niets aansmeren, hij/zij kan hoogstens zeggen wat hij/zij er aan zou kunnen doen, wat jij daar vervolgens mee doet is nog altijd aan jou. ![]() ![]() Waarom gruwel je trouwens van plaatjes beugels? Je kunt er vaak ook een soort witte 'coating' over heen aan laten brengen, dan zie je ze amper zitten. En gruwel je meer van een paar maanden zo'n beugel dan scheve tanden? (Wat natuurlijk kan, maar dan zou je nog kunnen overwegen om het gewoon zo te laten. ![]() Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 11:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gaan ze dat doen met je eigen tand? Ik ga waarschijnljk precies hetzelfde laten doen, maar bij mij is de tand in kwestie al 'nep'. Vroeger paar keer ongelukje mee gehad, waardoor die tand ook naar voren staat en verkleurd is.. Ik ben erg benieuwd naar hoe je behandeling gaat! |
![]() |
||
Citaat:
Het is heus niet zo dat als je daar heen gaat je alleen nog maar naar buiten kan komen met een plaatjesbeugel. Desnoods doe je lekker helemaal niets. Hij kan jou iets aanbieden maar hij kan je niks afdwingen. ![]()
||
Citaat:
Bij mij verschoven daardoor twee kiezen, die na het weghalen weer naar hun oude positie gingen. Wie weet gebeurt dat ook met je voortand als de spanning eraf is. (Wat dus alleen geldt als het door een verstandskies komt. ![]() Edit: Ik zie nu dat ze bij jou nog niet doorzijn. Maar bij mij waren ze dat ook nog niet. Ze waren alleen wel klaar om door te komen en begonnen dus al te 'duwen'. De rest van m'n tanden heeft een spalkje, dus die konden tegen die 'spanning'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|