Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, het is behoorlijk stom ![]()
||
Citaat:
![]() Achja, wat is stom? Zulke dingen gebeuren gewoon. Liever in je eigen jaszak dan dat iemand gaat proberen misbruik van de pas te maken. Maar ik zou het voor mezelf wel suf vinden, ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij de rabobank is het in ieder geval zo, als je pas geblokkeerd is. door bijv 3 keer verkeerde pincode in een winkel, dat hij wel gedeblokkeerd kan worden. (omdat dan de magnetische strip gedeblokkeerd is) Waneer je gaat internetbankieren en je 3 keer verkeerde pincode intoetst, word de chip geblokkeerd. En deze kan dan niet meer worden gedeblokkeerd. Wanneer je een pas kwijt raakt, weet ik het niet zeker, maar volgens mij kan hij dan nog gedeblokkeerd worden. Denk dat je dan even met je pas en ID langs kantoor moet gaan. Ik ben nog maar een n00b die bij de rabo werkt :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|