Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2007, 19:32
Gothic
Gothic is offline
kan iemand mij hieraan helpen?
Oud 17-08-2007, 22:07
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
waarom koop je geen nieuwe? of wil je een oud shirt?
Oud 18-08-2007, 10:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 17-08-2007 @ 23:07 :
waarom koop je geen nieuwe? of wil je een oud shirt?
ik heb nog geen winkel kunnen vinden waar ze nog feyenoord met kuyt hebben...
Oud 18-08-2007, 12:27
clown63
clown63 is offline
Je wilt een officieel Feyenoord replica shirt met achterop de naam Kuyt, uit een seizoen waarin Dirk Kuijt ook daadwerkelijk actief was bij Feyenoord?
Oud 18-08-2007, 19:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
clown63 schreef op 18-08-2007 @ 13:27 :
Je wilt een officieel Feyenoord replica shirt met achterop de naam Kuyt, uit een seizoen waarin Dirk Kuijt ook daadwerkelijk actief was bij Feyenoord?
hoeft niet perse uit het jaar dat hij er speelde... maar ik geloof niet dat ze nu nog nieuwe maken...
Oud 18-08-2007, 22:18
clown63
clown63 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-08-2007 @ 20:29 :
hoeft niet perse uit het jaar dat hij er speelde... maar ik geloof niet dat ze nu nog nieuwe maken...
Oke, helder, maar wil je nu een replica shirt, met andere woorden hetzelfde shirt waarin de voetballers normaliter spelen met als spelersnaam achterop 'Kuyt', of een normaal shirt met een afbeelding oid. van Dirk Kuijt erop?
Oud 19-08-2007, 03:05
Verwijderd
je kan toch op een feyenoord shirt de naam kuyt laten zetten inplaats van je eigen naam

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 03:08.
Oud 19-08-2007, 10:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
clown63 schreef op 18-08-2007 @ 23:18 :
Oke, helder, maar wil je nu een replica shirt, met andere woorden hetzelfde shirt waarin de voetballers normaliter spelen met als spelersnaam achterop 'Kuyt', of een normaal shirt met een afbeelding oid. van Dirk Kuijt erop?
een replica ja, niet met zijn hoofd achterop...

Gewoon zo'n voetbalshirt waarin ze voetballen.

@ vlierefluiter: kan dat gewoon in een feyenoord shop of ook gewoon in een sportwinkel? Krijg je dan wel dezelfde letters als de 'echte' en het nummer?
Oud 19-08-2007, 11:37
Meind
Meind is offline
Je kan dat inderdaad gewoon bij een sportwinkel in de stad doen. Ze hebben daar de letters en cijfers die ze ook op de shirts gebruiken. Je kunt dit natuurlijk ook bij de feyenoordfanshops doen in rotterdam, in het centrum en bij het stadion.
Oud 19-08-2007, 18:35
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Je vraag is denk al beantwoord dus? Daarom mijn vraag dus maar als je een shirt wilt met Kuyt zijn naam achterop kun je dit gewoon laten maken in bijna iedere sportwinkel!
Oud 19-08-2007, 22:56
clown63
clown63 is offline
Ja.

Hebben we dat ook weer duidelijk.
Oud 19-08-2007, 22:58
Verwijderd
Dan vind ik dat dit topic dicht mag.
Advertentie

Regels voor berichten