Ik heb een grotere zak wiet, en ik neem het mee naar een vriend, maar die is al
een keer betrapt dus mijn tas word gecontroleerd. Nou is mijn vraag: weten jullie iets
waarmee ik m'n wiet mee kan nemen? Het moet: luchtdicht zijn en het liefst zo'n kleinmogelijke verpakking, denk bijv. aan een lege gelpot of een pindakaaspot.
in amsterdam hadden ze van die colablikjes waar ook daadwerkelijk vloeistof in zat (dus als je er mee schudde leek het net alsof het blikje gewoon vol zat) waar je het deksel af kon schroeven waar dus je wiet in kon.
Je kan het ook gewoon in een fles shampoo verstoppen. Eerst de wiet luchtdicht en waterdicht verpakken met folie enzo. Daarna touwtje aan het pakketje vastmaken en in de fles laten zakken. Andere kant van het touwtje vastmaken bij de opening( kan je de wiet er weer makkelijk uittrekken). Shampoo er bij en dop er op. Deze manier kan je natuurlijk ook toepassen bij andere flessen en potten. Als ik jou was zou ik gewoon bij de lokale supermarkt inspiratie zoeken Ik raad je wel aan om de fles/pot met zorg te kiezen. Met een pot pindakaas kan het zijn dat het pakketje wiet naar boven komt met warm weer(?)