Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, ik denk ook dat je er wel een gevoel voor hebt. Je gedichtjes zijn wel simpel, technisch niet zo heel sterk. Ik weet niet hoeveel je al leest aan gedichten, maar ik denk dat je daar wel veel van zou leren. Verleg je grenzen, probeer wat nieuws te schrijven. Vraag eens een opdracht (Hier bijvoorbeeld ) en schrijf daar een gedicht naar.
Als je zin hebt natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, metaforen. Ik weet het..Het punt is alleen, dat het gebruik van metaforen iets is wat je echt voorzichtig moet aanpakken (vind ik). Vooral dingen als een vergelijking met als, wordt al snel te cliché en verrast niet meer. Dat is dus kortgezegd de reden dat ik me hier niet aan waagde. Aan Porcelain, ook bedankt allereerst ![]() Ik weet het, technisch heb ik me nog niet zeer verdiept in het dichten. Het is meer, ik heb een creatief moment..en dan komt dit eruit. Ik weet alle technische aspecten wel van het dichten (althans, alles weet je natuurlijk nooit) maar door gebrek aan ervaring ga ik nog iets meer af op het gevoelsmatige. Door jullie feedback leer ik in ieder geval wel en ik zal zeker meer gedichten gaan lezen, zoals Porcelain al adviseerde ![]() Nogmaals: bedankt, jullie horen nog van me! Groeten, Gedoemd Edit: Met name het eerste gedicht komt vrij dicht bij mezelf..Om het niet te laten eindigen in een cliché en om het wat onpersoonlijker te laten lijkt het waarschijnlijk dat ik er niet echt iets mee wil zeggen. Wel zonde van het gedicht, ik moet nog een manier vinden het niet eng te vinden gedichten confronterend te maken. Over de metaforen: het lijkt me wel prachtig als ik een manier zou vinden om ze goed toe te kunnen passen ![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 17:47. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht, ggcy8 Geel | 178 | 25-03-2014 22:47 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Fantôme | 79 | 20-03-2013 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |