Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gebrekkig engels en een te hoge prijs voor je product zeker ja dit klopt wel Ik ga paypal morgen ochtend bellen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nee, dat duurt 4-6 werkdagen
En het geld is niet verstuurd naar Nigeria maar naar Amerika Ik heb net paypal aan de lijn gehad en ik had alles uitgelegd en de persoon die ik aan de lijn had vertelde mij dat ze niets kon doen omdat de zaak al op de zelfde dag gesloten was, zonder dat ik ook maar iets kon terug zeggen of bezwaar indienen Nu ben ik een mailtje aan het typen met al het bewijs etc. naar klacht-antwoord@paypal.com Dus het komt erop neer dat: Als jij iets koopt via paypal en dat je het product ontvangt dat je direct daarna een Niet-geautoriseerd betaling claim bevestigt dat je het geld gewoon terug gestort krijgt :/ (De medewerker aan de lijn mocht haar mening hierover niet vertellen) Maar zo is het wel
||
Citaat:
Ik dacht dat iedereen tegenwoordig wel wist dat je niet met zulke mensen in zee moet gaan. Zoiets vertrouw je toch gewoon vanaf het begin al niet?
||
Citaat:
![]() Net nog 41,99 $ succesvol betaald via paypal aan AbstractLogix.com (online CD winkel). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kom op TS, nu openheid van zaken geven, het wordt er allemaal niet duidelijker op! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben echt gehackt deze winter. Ik had de key ook niet (ik zat in zweden en m'n moeder kon zo snel de key niet vinden) maar ik heb het opgelost door wel met alle andere info te komen en een kopie van m'n paspoort mee te sturen als bewijs dat ik wel echt diegene was van wie de account was. Dat hebben ze aangenomen ipv de key. Maar het duurde wel zeker een week of 2 a 3 voordat er uberhaupt iets gedaan werd.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |