Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 12:46
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik weet niet of er hier interesse voor is, maar wie niet waagt wie niet wint.

Ik wil mijn Alfa graag verkopen, ik wilde eigenlijk al een tijdje gewoon wat anders.

Ik heb hem ook op Marktplaats staan, maar als hij naar een echte liefhebber kan, mag dat natuurlijk ook.

Ik heb er echt heel veel plezier aan gehad, maar wil gewoon weer wat anders (minimaal 6 cilinders!).

Rijden is echt 100% met deze auto. Je hoeft je zeker niet te schamen, deze uitvoering in deze kleur zie je eigenlijk nooit.
Het is een behoorlijke eye catcher. Ik heb altijd veel opmerkingen gehad dat de auto er altijd zo verzorgt uit zag. Ik heb hem zelf regelmatig gewassen. Het interieur ruikt fris, haast nieuw.

Er is behoorlijk wat onderhoud aan gedaan. Onder andere distributieriem, spanrollen, thermostaat, een nieuwe voorruit, noem het maar op. Laatste 2 jaar zeker meer dan 2000 euro aan onderhoud.
De voorruit is pas vervangen, en hij heeft een grote beurt gehad, waar alle vloeistoffen, ook de versnellingsbakolie, zijn vervangen. En natuurlijk de andere reguliere dingen bij een grote beurt.
Verder zitten alle boekjes/onderhoudspapieren er bij. Ook alle sleutels en code kaart.
De banden hebben behoorlijk wat profiel, voor zijn ze zgan, achter hebben ze wel wat kilometers achter de rug, maar ik denk dat er nog wel 40.000 bij kan.
Er zitten nu nieuwe Mille Miglia velgen onder, de originele Speedlines heb ik ook nog, en deze krijg je er natuurlijk bij.
Er zit ook een nieuwe JVC KG-6nogwat in (weet het zo niet haha), met MP3 mogelijkheid. De speakers die in de Alfa zitten geven een zeer behoorlijk geluid, ik denk dat het niet de originele meer zijn, maar ik moet eerlijk bekennen er nooit naar gekeken te hebben.
De autoradio kan je er eventueel bij krijgen, anders haal ik hem er uit.

Rijden in deze auto is gewoon genieten. Niet alleen omdat ie gewoon fijn en sportief rijd, maar ook gewoon omdat het een mooie auto is, qua lijn, qua kleur. Er zitten mooie sportieve stoelen in met Alfa print. Verder is alles electrisch, er zit een airbag in, ABS, etc. Er zit GEEN airco in! Ik moet zeggen toen ik deze auto zelf kocht ik dacht dat ik persé airco wilde, maar heb gemerkt dat ik het eigenlijk niet gemist heb.

Ik hoef over deze auto verder niet veel uit te leggen denk ik. De liefhebber weet wat voor auto's het zijn.

Ik heb hem hoofdzakelijk gebruikt in het weekend, en voor tripjes. Hij staat altijd gestalt in de garage, heb er nooit boodschappen mee gedaan, en hoofdzakelijk gebruikt als pure rij-auto.

Dat hij snel is hoef ik niet te vertellen. Tot de 200 hoef je je hand echt niet om te draaien, dat gaat als vanzelf. Ik heb de top nooit uigeprobeerd, maar 240 op de teller lijkt me mogelijk. De 0-100 is volgens Alfa 8,5 seconden, maar ik denk wel dat hij sneller is.
Leuk om te weten is dat de auto behoorlijk zuinig is, ik haalde er zelf 1:11,5 mee, wat ik toch netjes vind. Als je rustig aan doet lijkt mij 1:14 zelfs mogelijk.

Foto's zeggen meer dan woorden:

De kilometer stand is ongeveer 145.000. Ik heb er zelf dik 10.000 km bijgereden, en heb in die tijd geen problemen gehad.
APK zit er op tot mei 2008.

Reacties graag via PM of mail. Telefoonnummer krijg je nadat ik weet dat je echt interesse hebt. Niet om het een of ander, maar ik houd niet zo van testpiloten en bandentrappers. Deze zal je via Marktplaats vast krijgen, ik hoop via dit forum niet.

Ik hoop ook dat ik hem aan een liefhebber kan verkopen.

Het is geen probleem om te komen kijken natuurlijk, (lange) proefrit geen enkel probleem, ik weet wel wat mooi weggetjes waar je even je gang kunt gaan. Wel eerst warm rijden natuurlijk, en daarna mag ie los. Je moet wel echt interesse hebben om de auto eventueel te willen kopen, ik vind het anders zonde van mijn tijd.

De MP link:
http://auto.marktplaats.nl/alfa-rome...46b550fc7d8f7f

Zoals je ziet staat er als prijs bij € 3795, ik wil geen reacties van dat het veels te veel is, over de prijs is gewoon te onderhandelen, ik weet net zoals vele hier wel wat de auto in deze staat waard is.
Oud 30-08-2007, 12:48
Cryptic Winterstorm
Kan ik nou niks meer wijzigen ineens?
Ik heb dit gekopieerd van het Alfa forum waar de auto natuurlijk ook te koop staat, vandaar dat ik er misschien te veel vanuit ga dat alles van deze auto al duidelijk is.
Oud 06-09-2007, 09:34
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
upje, niemand interesse in deze auto? is een hele mooie aparte kleur hoor,
daar zie je er niet veel van rijden
en ik vind het eigenlijk wel jammer dat hij weggaat
Oud 06-09-2007, 19:30
Missy
Missy is offline
Ik zal even het linkje doorgeven aan mijn broer. Misschien vind hij het wat.

Gelijk een edit; helaas, hij vind het niks. (Ik dacht van wel).
Oud 06-09-2007, 19:34
~LiefEngeltje~
Citaat:
Ik zal even het linkje doorgeven aan mijn broer. Misschien vind hij het wat.

Gelijk een edit; helaas, hij vind het niks. (Ik dacht van wel).
slechte smaak
Oud 06-09-2007, 23:44
mystry
mystry is offline
Sorry heb al een italiaan, haha nee een auto.
Fiat punto.
Oud 07-09-2007, 09:32
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Ruilen tegen mijn Citroen AX uit 1990? 82.000 op de teller. ;-)
Oud 07-09-2007, 10:00
~LiefEngeltje~
Citaat:
Ruilen tegen mijn Citroen AX uit 1990? 82.000 op de teller. ;-)
denk dat dat die ruil helemaal eerlijk is

er is trouwens al een andere auto gekocht
dus ruilen is geen optie

kopen kopen kopen
Oud 07-09-2007, 10:01
Young Predator
Young Predator is offline
Wij zoeken nog een redelijke 2de auto'tje thuis
Ik zal de advertentie aan me vader laten zien, ik laat nog wat horen.
Oud 16-09-2007, 17:07
Cryptic Winterstorm
Heb niks gehoord.
Oud 24-09-2007, 14:10
Cryptic Winterstorm
Verkocht.

Regels voor berichten