Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar studeer je? En hoe is dat eerste jaar bevallen? |
![]() |
|
Ik studeer in Gent. Morgen mijn laatste examen trouwens
![]() Ik denk dat de verhouding 75/25 wel aardig in de buurt komt. Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik vind het eerste jaar goed meevallen. Het blijft een beetje algemeen en zo veel 'echt' criminologische vakken krijg je nu ook weer niet. Ik vind het een zeer boeiende richting, maar ik ben dan ook wel mijn interesse gevolgd. Hier vind je trouwens nog een topic: Hier zo Laatst gewijzigd op 25-06-2007 om 11:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, Rotterdam bevalt mij in ieder geval echt super goed! Zoals het er nu naar uit ziet heb ik één vak niet gehaald. Verder ben ik helemaal blij met mijn kamer en heb echt super leuke mensen ontmoet. Voorlopig wil ik daar echt niet meer weg. Maar... als je wordt ingeloot voor Criminologie in Rotterdam, laat je dat dan even weten? En je moet Eurekaweek (= introductieweek van de universiteit) gaan lopen! Dan kun je mij misschien als Gids krijgen, want ik begeleid dit jaar een eerstejaars Criminologiegroepje! De Eurekaweek is echt hartstikke leuk en leerzaam, ik zit met de colleges eigenlijk altijd bij de mensen waarbij ik in het groepje zat met de Eurekaweek. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ow ;( |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij ben je meer opzoek naar zo'n opleiding? |
![]() |
||
Citaat:
Helemaal in Amsterdam ;( |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Het is zoals T_ID zegt een sociale studie die heel wat disciplines combineert waarbij men ook uitvoerig ingaat op het materieel en formeel strafrecht. Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 06:54. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |