Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2007, 22:00
]{ing
]{ing is offline
http://www2.computeruniverse.net/url...urlmapped=true

Ik heb voor een systeem al een Cherry G84-4400 USB toetsenbord en wil daar een Cherry G84-4700 PS2 keypad aan toevoegen. Kan dat wel, PS2 en USB 'toetsenborden' tegelijk aansturen? OS is Win Xp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2007, 22:10
Koning
Koning is offline
Ja hoor, ik plug regelmatig eens even een USB Logitech UltraX naast mijn PS/2 Microsoft tobo in. Of dit wat over jouw situatie straks zegt weet ik niet maar volgens mij moet het gewoon werken. Wordt niet voor niets aangeboden.
Oud 27-08-2007, 22:15
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Koning schreef op 27-08-2007 @ 23:10 :
Wordt niet voor niets aangeboden.

Topic kan dicht.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 22:20
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
]{ing schreef op 27-08-2007 @ 23:15 :

Topic kan dicht.
Normaal doen we hier niet aan topicjes sluiten hoor, dus vraag ook maar niet.

Verder: dat werkt normaal wel, hoor. Net zoals je gewoon 2 volwaardige toetsenborden en 2 muizen (allebei tot in het oneindige uitbreidbaar, in feite) kunt aansluiten. Het enige waar hij geen onderscheid tussen maakt, is welk toetsenbord of welke muis je gebruikt (2 muizen geeft je ook maar 1 pijltje).

Dit is in feite ook wat er op een notebook gebeurt als je een muis bij aansluit: dan kan je zowel met de ingebouwde touchpad als met de externe werken.

Enige opmerking die ik hierbij wil maken: op een notebook sluit je volgens mij beter een volwaardig toetsenbord aan dan zo'n numeriek klaviertje. De reden hiervoor is dat de meeste modellen ook een ingebouwd numeriek eiland hebben dat met Fn geactiveerd kan worden (of zelfs een heuse Num Lock-toets) en als je dan het klaviertje aansluit en daar numlock aanzet, gaat ook van je gewone notebooktoetsenbord dat klavier zich gedragen alsof het inwendige numeriek gedeelte aangesproken moet worden. Maar waarschijnlijk is dat in dit specifiek geval (extern USB-toetsenbord, maar dan zonder numeriek gedeelte) niet het geval.
Oud 27-08-2007, 23:16
]{ing
]{ing is offline
Mn notebook heeft zelfs geen ps2 aansluiting, maar dit is voor mn pc. Verder topic mag dicht, hoeft niet. Ik heb iig een keus gemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 23:20
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
]{ing schreef op 28-08-2007 @ 00:16 :
Mn notebook heeft zelfs geen ps2 aansluiting, maar dit is voor mn pc. Verder topic mag dicht, hoeft niet. Ik heb iig een keus gemaakt
Sommige notebooks hebben dat nog wel hoor Maar de meesten inderdaad al niet meer. En mijn verdere uitleg was ook voor de volledigheid als andere mensen met iets gelijkaardigs van vraag zitten
Oud 28-08-2007, 00:51
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
En heb je dat ding al in huis? Pas nog eentje zien liggen, zo'n ps/2 keypad namelijk.
Oud 28-08-2007, 01:10
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 28-08-2007 @ 01:51 :
En heb je dat ding al in huis? Pas nog eentje zien liggen, zo'n ps/2 keypad namelijk.
Nee ik heb 2e hands een op het oog
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten