Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben gewoon weg nog steeds verliefd op haar het was alsof er een nieuwe wereld was open gegaan voor me.
||
Citaat:
dat ik verliefd ben op haar? dat ik mij gevoelens niet gelijk kon uitleggen?
||
Citaat:
Ik was te snel voor haar met deze gevoelens. ps. ( en ik meende het wel)
||
Citaat:
![]() Maar hoe lang hebben jullie nu iets gehad dan? |
![]() |
|
[QUOTE]*Juliah* schreef op 24-08-2007 @ 15:52 :
[B]Jouw taalgebruik maakt het moeilijk je goed te begrijpen, dat kun je andere mensen niet kwalijk nemen. Je hebt een vriendin op wie je verliefd bent en je vindt het moeilijk om te zeggen hoe je je voelt. Je zegt dat je van haar houdt na 2 dagen. Maar je weet zelf dat je niet van haar houdt, maar gewoon verliefd op haar bent. Hoezo werkt het niet en ben je te laat? Ik vond het de eerste dagen moeilijk om uit tedrukken wat er in me omging, vandaar dat ik nadat ik dus zei "ik hou van je" Tegen haar heb gezegd dat mijn gevoelens voor jou wel degenlijk aanwezig zijn maar ook dat ik realiseer dat ik mischien te snel van start ga. Nu heeft ze het dus uitgemaakt omdat ze er niet mee overweg kon. Dat is dus omdat ik al gelijk na 2 dagen zei ik hou van je het was te benauwend voor haar vandaar dat ik het op een andere manier probeerde uit te leggen.
||
Citaat:
Ik ben gewoon weg heel verliefd op haar dat si het probleem. Hoeland we wat gehad hebben ja dat durf ik bijna niet te zeggen maar 3 weken maar het voelde zo vertrouwd net als of ik haar al maanden kende.
||
[QUOTE]mystry schreef op 24-08-2007 @ 16:04 :
[B] Citaat:
En doe wat aan je nederlands, je bent enorm lastig serieus te nemen als je zo slecht te volgen bent. |
![]() |
||
Citaat:
Of dit mijn eerste is nee, ik heb hiervoor 3 jaar samen gewoond. Maar zei was de eerste waarbij ik het vrij had en dus niet het gevoel hebben als vast te zitten in de relatie. Wat ik in mijn vorige wel had. Over het hechten ja daar ben ik wel snel bij maar dit voelde uniek aan kende deze vorm van liefde nog niet.
||
Citaat:
''Als een liefde echt betrouwbaar is, of bijna waterdicht dan voel je dat van te voren'' Maar dat had ik goed mis. ![]() Over dat het niet mogelijk is, daar heb ik mijn twijfels over. Weet uit eerdere ervaringen dat dit mogelijk is, en dat ik dit nu weer voelde... En ja het fundament, dat moet cker groeien. En je moet eraan willen werken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vraagje axelf | 6 | 23-06-2010 18:40 | |
Verhalen & Gedichten |
wat als.. KreZor | 5 | 27-04-2005 16:47 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op meiske die "gek is" op een andere jongen? Anders toch ik | 28 | 31-05-2004 21:19 | |
Psychologie |
Het hoofd of het hart. Wat is sterker? Pruttelpot | 59 | 05-02-2004 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn kistje met gevoelens TyZZel | 1 | 25-12-2001 20:02 |