Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2007, 20:19
Fay
Fay is offline
hallo allemaal...

Ik heb een verhaal over mijn vriend (inmiddels ex), Alles ging koek en ei we woonden samen, waren 8 maanden samen. Tot vorige week maandag, 's ochtends was alles nog geweldig, hij hield zoveel van me en ik was alles voor hem. Toen ging hij die avond weg en ontmoette een ander meisje,daar is hij toen mee vreemdgegaan en heeft hij alles verzwegen. Ik ben er zelf achter moeten komen. Hij deed de rest van de week heel raar.
Tot gisterochtend, ik las een smsje van dat meisje en heb hem ermee geconfronteerd, toen heeft hij wat spullen gepakt en is weggegaan. Hij zei dat ie het allemaal niet wist, en dat ie me miste en misschien smekend voor me deur zou staan om hem terug te nemen. Nu ben ik erachter gekomen dat hij vaker met dat meisje is geweest de afgelopen week en alles voor me verzweeg. Vandaag belde ik hem en kreeg ik met veel moeite uit hem dat het niet meer goed komt, gister zei die nog dat ik hoop moest hebben.

Hij is 24, ik ben 19 en dat andere meisje is net 17.
Ik wil hem zo graag terug, heb er echt alles voor over.
Wat moet ik doen?
Oud 23-08-2007, 20:20
dolly fisher
dolly fisher is offline
maak een brandend hart in zijn tuin en ga er naakt in liggen met chanel rouge op.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:26
Verwijderd
Brrrr. Wat een EIKEL.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:28
Verwijderd
Je kan niks doen om hem terug te krijgen. Dat gebeurt toch niet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:30
Verwijderd
Waarom wil je hem eigenlijk terug?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:30
WolterB
WolterB is offline
Zo iemand wil je niet terug, geloof me.
Oud 23-08-2007, 20:31
Poeperd
Poeperd is offline
Ik snap het verhaal niet helemaal. Hij is vreemdgegaan, een paar keer, en ging uit zichzelf weg maar zei wel dat hij terug zou komen omdat hij je miste? Snap ik het tot zover nog goed?

En toen belde je hem en zei hij dat jullie de relatie maar beter konden verbreken?

Dat lijkt me heel moeilijk. Ik kan me goed in je situatie inleven en ik snap min of meer hoe je je voelt. Maar je moet nu sterk zijn en aan jezelf denken. Als hij vreemdgaat en het blijkbaar zelf ook uit wil maken, kan je hem ten eerste niet vertrouwen (en als dat eenmaal weg is, is het moeilijk terug te vinden. Als het al terugkomt) en ten tweede moet je nadenken of jij hém nog wel wilt in plaats van andersom. Jij bent blijkbaar minder waard voor hem dan zou moeten voor een stabiele relatie, dus lijkt het me het beste als je je er zo snel mogelijk overheen zet...

Sterkte.
Oud 23-08-2007, 20:49
Muchacha
Muchacha is offline
"No man is worth your tears and the one who is won't make you cry"

Heel cliché, maar zo is het. Iemand die je zo pijn doet (bedriegen, verlaten, hoop geven, hoop terug afnemen) is je niet waard. Je bent echt beter af zonder en ik hoop dat je snel inziet dat je beter kan krijgen, want er is ook beter!
Oud 23-08-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 23-08-2007 @ 21:49 :
"No man is worth your tears and the one who is won't make you cry"

Heel cliché, maar zo is het. Iemand die je zo pijn doet (bedriegen, verlaten, hoop geven, hoop terug afnemen) is je niet waard. Je bent echt beter af zonder en ik hoop dat je snel inziet dat je beter kan krijgen, want er is ook beter!
Precies wat ik wilde zeggen
Het is misschien nu heel moeilijk om hem te laten gaan omdat je nog van hem houd enzo, maar 'op termijn' is het echt beter!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 21:15
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Nala schreef op 23-08-2007 @ 21:30 :
Oud 23-08-2007, 21:19
Fay
Fay is offline
Citaat:
Nala schreef op 23-08-2007 @ 21:30 :
Omdat ik weet dat we samen een toekomst kunnen hebben en heel gelukkig waren en kunnen zijn.
Oud 23-08-2007, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Fay schreef op 23-08-2007 @ 22:19 :
Omdat ik weet dat we samen een toekomst kunnen hebben en heel gelukkig waren en kunnen zijn.
Alsof dat alleen iets is wat je met hem kan. Misschien een beetje bot, maar er zijn meer mensen met wie je toekomst kan hebben, met wie je gelukkig kan zijn. Maar waarom hem als hij je bedrogen heeft?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 21:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Blijkbaar dacht hij daar anders over, anders ging hij niet na 8 maanden al zo keihard vreemd.

Denk je serieus dat je nog echt gelukkig met hem kunt worden na wat hij je geflikt heeft? Kun je zomaar vergeten wat hij gedaan heeft, kun je hem weer helemaal vertrouwen, kun je hem vergeven? Lijkt mij persoonlijk érg moeilijk in deze situatie...

Ik weet dat wij allemaal makkelijk praten hebben door te zeggen dat je beter af bent zonder hem; wij houden immers niet van dat joch. Maar serieus: dit laat je jezelf toch niet aandoen door iemand? Waar ligt de grens dan nog?

Bovendien, voor een toekomst samen heb je hém ook nodig en volgens mij is hij er duidelijk in geweest dat hij dat niet meer wil. Dan is er bijzonder weinig wat je nog kunt doen.
Oud 23-08-2007, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ja leuke toekomst is dat, als hij zomaar vreemdgaat en na 8 maanden het al niet meer weet. Hoe gelukkig denk je dat je daarmee gaat zijn, over 20 jaar als je kinderen hebt? Of over 10? Of over twee maand zelfs maar?

Niet terug nemen. Niet eens terug wíllen. Zo een is het niet waard.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 22:04
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-08-2007 @ 22:33 :
Ja leuke toekomst is dat, als hij zomaar vreemdgaat en na 8 maanden het al niet meer weet. Hoe gelukkig denk je dat je daarmee gaat zijn, over 20 jaar als je kinderen hebt? Of over 10? Of over twee maand zelfs maar?

Niet terug nemen. Niet eens terug wíllen. Zo een is het niet waard.
Precies, wees blij dat je er al zo vroeg bent achter gekomen wat voor een gluiperd het is.Nu kun je er tenminste nog vrij makkelijk uitstappen. Eens een vreemdganger altijd een vreemdganger.

Jank een paar dagen om hem te vergeten en ga een beetje scharrelen om je ego weer op te krikken. /succesformule
Oud 23-08-2007, 22:14
Verwijderd
zelf·res·pect (het ~)
1 achting, eerbied voor zichzelf => zelfachting
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 22:18
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2007 @ 23:14 :
zelf·res·pect (het ~)
1 achting, eerbied voor zichzelf => zelfachting
Iets waar vrouwen wel vaker moeite mee hebben.
Oud 24-08-2007, 08:19
Verwijderd
Kijk, dat ie is vreemdgegaan is sowieso al een nono natuurlijk. Dat je er zelf achter moet komen is nog erger. Maar in jouw verhaal hoor ik nergens enige vorm van spijt of wat dan ook? Het lijkt wel alsof ie blij is dat je er achter bent gekomen, want dan kan ie tenminste nu gewoon weglopen.

Echt, die gozer had op zn knieën om vergiffenis moeten vragen, heel hard voor me vechten en zn best voor me doen, wilde ie überhaupt nog enige kans maken. Maar nee, hij loop laf de deur uit en durft uiteindelijk als jij hém belt pas via de telefoon te vertellen dat er niet meer in zit. pf, pussy.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 10:27
Verwijderd
dat komt ervan als je een sluttie barbie bent
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 10:32
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Fay schreef op 23-08-2007 @ 21:19 :
hallo allemaal...

Ik heb een verhaal over mijn vriend (inmiddels ex), Alles ging koek en ei we woonden samen, waren 8 maanden samen. Tot vorige week maandag, 's ochtends was alles nog geweldig, hij hield zoveel van me en ik was alles voor hem. Toen ging hij die avond weg en ontmoette een ander meisje,daar is hij toen mee vreemdgegaan en heeft hij alles verzwegen. Ik ben er zelf achter moeten komen. Hij deed de rest van de week heel raar.
Tot gisterochtend, ik las een smsje van dat meisje en heb hem ermee geconfronteerd, toen heeft hij wat spullen gepakt en is weggegaan. Hij zei dat ie het allemaal niet wist, en dat ie me miste en misschien smekend voor me deur zou staan om hem terug te nemen. Nu ben ik erachter gekomen dat hij vaker met dat meisje is geweest de afgelopen week en alles voor me verzweeg. Vandaag belde ik hem en kreeg ik met veel moeite uit hem dat het niet meer goed komt, gister zei die nog dat ik hoop moest hebben.

Hij is 24, ik ben 19 en dat andere meisje is net 17.
Ik wil hem zo graag terug, heb er echt alles voor over.
Wat moet ik doen?
1 ding: je bent een domme trut als je hem terug wilt.

Het lijkt mij verstandig dat je je leven verder leeft.. je kan veel beter krijgen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 16:05
Malossi
Malossi is offline
Hmm, hij heeft je dus besodemieterd...

Geloof me: Neem hem terug en hij besodemieterd je weer!
Wat de eerste keer makkelijk gaat, gaat de 2e keer alleen maar makkelijker, en zeker als jij het gewoon laat gebeuren!

Ik zou zoiets niet terug hoeven, en ik zou het ook niet pikken!

Editje: Je kan hem wel terug nemen, maar het wordt niet meer wat het was, hij gaat weer vreemd, dus waarom zou je dan zelf niet net zo hard vreemd gaan? 't Wordt iig nooit meer 'alleen wij tweeën'
Oud 24-08-2007, 16:56
mandark
mandark is offline
people never change
Oud 24-08-2007, 18:20
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-08-2007 @ 22:25 :
Denk je serieus dat je nog echt gelukkig met hem kunt worden na wat hij je geflikt heeft? Kun je zomaar vergeten wat hij gedaan heeft, kun je hem weer helemaal vertrouwen, kun je hem vergeven?
Dit. En wat de rest ook zegt, waarschijnlijk doet hij het zo weer als je dit goed vindt.
Oud 24-08-2007, 18:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Alles wat hierboven staat

Het gaat niet meer werken. Bovendien wil hij jou ook niet meer. Punt.
Oud 24-08-2007, 18:46
misch
misch is offline
ik heb ongeveer dezelfde situatie meegemaakt als jij. hoe raar het voor sommige ook mag klinken, ik wou hem ook terug hoor. ik hield gewoon zo ongelooflijk veel van hem, wat hij ook gedaan had. in het begin is het heel moeilijk en twijfel je veel maar geloof me, wacht gewoon een tijdje af en alles wordt beter, je komt er wel overheen,al gaat het wss een tijdje duren.

het beste is om gewoon alle contact te verbreken en laat hem zeker niet weten dat je hem terug wil! probeer gewoon afstand te houden en je gaat merken dat je na een tijdje elke dag minder en minder aan hem denkt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2007, 18:52
Verwijderd
Hij is al n keer vreemdgegaan.. dnek je nou echt dattie t niet nog n keer doet?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 24-08-2007 @ 09:19 :
Kijk, dat ie is vreemdgegaan is sowieso al een nono natuurlijk. Dat je er zelf achter moet komen is nog erger. Maar in jouw verhaal hoor ik nergens enige vorm van spijt of wat dan ook? Het lijkt wel alsof ie blij is dat je er achter bent gekomen, want dan kan ie tenminste nu gewoon weglopen.

Echt, die gozer had op zn knieën om vergiffenis moeten vragen, heel hard voor me vechten en zn best voor me doen, wilde ie überhaupt nog enige kans maken. Maar nee, hij loop laf de deur uit en durft uiteindelijk als jij hém belt pas via de telefoon te vertellen dat er niet meer in zit. pf, pussy.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 19:30
Verwijderd
Zozo, al 8 maanden samen, das lang, en dan ook nog eens meteen gaan samen wonen. Gaat allemaal wel een beetje heel erg snel he Ik persoonlijk vind het niet zo gek dat zoiets makkelijk stuk kan lopen.

Maar vreemdgaan is natuurlijk wel heel erg gemeen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 19:40
Lotte
Lotte is offline
Ik had dit niet moeten lezen, nu ben ik bang dat mij hetzelfde zal overkomen Heel irrationeel ik weet het, maar ik ga binnenkort met mijn vriend samenwonen enzo en dat is spannend

Anyways sterkte, ik leef met je mee. Hopelijk komen jullie weer bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 19:55
Verwijderd
dope homepage trouwens.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 19:56
stout!
stout! is offline
Je was niet alles voor hem, je was zelfs niet belangrijk genoeg om eerlijk te zijn of ervoor te zorgen dat je bij hem bleef.

Hard, maar je kunt je dit maar beter zo snel mogelijk realiseren in plaats van jullie relatie tot op de laatste dag zo te idealiseren. Als alles goed had gezeten, was dit niet gebeurd.
Oud 24-08-2007, 20:36
Fay
Fay is offline
jha, maar die middag is alles geweldig en 's avonds dit. Hij wist zelf ook niet wat ie moest doen... En tjha, hij komt er wel achter wat ie mist, ik wil hem nog steeds wel terug, maar er zullen rake klappen vallen. En vrienden zullen hem ook wel de waarheid vertellen als je op je 24e nog zo doet. Hij lijkt wel een kind van 16. Hij snapt zichzelf nog niet eens...
Hij smst me wel dat ie me mist en zorgen om me maakt. maar verder niks...

Ik weet het momenteel ook ff niet meer.
Laat hem maar ff bekomen en volwassen leren worden, want je zorgen verzuipen is ook niet goed. En geen baan meer hebben en alles dan ook. Laat hem maar ff nu uithuilen bij mammie thuis.
Ik wil hem momenteel echt slaan.
Mja, op een dag hoop ik dat het nog goedkomt. Was zo'n speciaal gevoel met hem. MAAR alleen als ie niet zo achterlijk doet... en wantrouwen tjha dat dan ook. Vertrouwen terugwinnen zal die.

X
Oud 24-08-2007, 22:09
Verwijderd
Wil je dat hij terugkomt, of dat dat speciale gevoel terugkomt?
Want als hij wel terugkomt, maar hij je niet goed behandelt, zou dat speciale gevoel bij hem wel eens kunnen ontbreken. En hoe ontzettend onmogelijk dat voor jou op dit moment ook moet voelen: je kunt ook nog ooit iemand ontmoeten bij wie je ook dat speciale gevoel hebt

Sterkte in elk geval, wat je keuze ook is!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 03:23
mandark
mandark is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-08-2007 @ 20:55 :
dope homepage trouwens.
Oud 25-08-2007, 09:43
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-08-2007 @ 20:55 :
dope homepage trouwens.
Zo dan
Oud 25-08-2007, 09:48
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Doe effe normaal
Hij moet zich slecht voelen, niet jij !
Hij moet jou terug willen, niet jij !
Hij zou zo'n topic moeten starten, niet jij !

wat ik bedoel is, hij is een zak dus vergeet hem !

En nee, jullie zouden niet gelukkig geweest zijn samen

Dat kunnen zelfs wij zien die jullie niet eens kennen, waarom dan jij zelf niet?

Als hij je al bedriegt na 8 maanden en niks zegt, dan zit je verkeerd !

Dit is wat ik ervan denk,,

En als je hem nog steeds terug wil, dan heeft deze topic totaal geen zin,
Oud 25-08-2007, 10:13
mara18
mara18 is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 25-08-2007 @ 10:48 :
Doe effe normaal
Hij moet zich slecht voelen, niet jij !
Hij moet jou terug willen, niet jij !
Hij zou zo'n topic moeten starten, niet jij !

wat ik bedoel is, hij is een zak dus vergeet hem !

En nee, jullie zouden niet gelukkig geweest zijn samen

Dat kunnen zelfs wij zien die jullie niet eens kennen, waarom dan jij zelf niet?

Als hij je al bedriegt na 8 maanden en niks zegt, dan zit je verkeerd !

Dit is wat ik ervan denk,,

En als je hem nog steeds terug wil, dan heeft deze topic totaal geen zin,
dat is gesproken
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 10:18
Iduna
Iduna is offline
Ik ga er van uit dat hij niet per ongeluk - oeps ik heb te veel dronken - vreemd is gegaan, want hij heeft dit meerdere malen gedaan in de acht maanden waarin jullie samen waren.
Hij vindt je blijkbaar niet (meer) zo leuk. Hij houdt je graag aan het lijntje en jij pikt dat zomaar. Je hoeft niet bij iemand te (willen) blijven die jou niet wil.

Als je je oren en ogen liever gesloten houdt, prima.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 12:01
Verwijderd
² @ (ong.) alles wat hierboven staat
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 14:44
Kaa
Kaa is offline
"he's just not that into you"

maar even serieus, schat.
waarom gun je hem de kans om bij zn mammie uit te huilen en zn ego weer op te laten krikken. laat hem alsjeblieft een keertje langskomen onder het mom van 'praten', boor hem dan zo genadeloos hard de grond in met feiten, argumenten en analyses (ik weet zeker dat jij dat in je hebt) en schop hem daarna als hoopje treurig, snotter en traan de deur uit.
daarna gaan feesten met je vriendinnen en je zult er beter van worden dan voor je bij hem was, en ook in de toekomst...
want let's face it; dat verdient ie gewoon
x
Oud 25-08-2007, 16:00
Poepkind
Poepkind is offline
ik niet
Oud 25-08-2007, 23:21
Osmoian
Osmoian is offline
Uitmaken, er zijn ongetwijfeld genoeg mannen die je beter zullen behandelen.

Nu houd je nog vast aan dat mooie gevoel dat je in het verleden met hem hebt gehad, maar dat is niets meer dan een mooie herrinering. Richt je op de mooiere herrineringen die nog ongetwijfeld voor je in het verschiet liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 00:35
***ailá***
***ailá*** is offline
loop niet achter zn kont aan.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 01:51
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 24-08-2007 @ 11:32 :
Het lijkt mij verstandig dat je je leven verder leeft.. je kan veel beter krijgen.
Ja, of niet natuurlijk he. Als je zo denkt verdien je het misschien ook wel een beetje.
Oud 26-08-2007, 07:44
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-08-2007 @ 02:51 :
Ja, of niet natuurlijk he. Als je zo denkt verdien je het misschien ook wel een beetje.
Oud 26-08-2007, 14:17
Vice
Vice is offline
Kom op, als ze niet verder gaat met deze loser, dan wordt het wel zijn broer.
Oud 26-08-2007, 14:30
Muchacha
Muchacha is offline
Vandaar dat haar zelfrespect moet worden opgekrikt, of ze trapt er zo weer in.

Ik ben zelf ook iemand geweest die bij haar vriendje bleef, ook al had hij hij me bedrogen, loog ie, was hij agressief en is het meerdere malen uitgeweest. Maar op een gegeven moment (bij TS is dit het moment) was het genoeg en heb ik hem laten vallen. En ik heb er nooit spijt van gehad! Ik kan gewoon beter krijgen. En ow ja, egoboost, hij kwam achteraf wel terug met hangende pootjes... En als je dan zelfrespect hebt, ultieme wraak
Oud 27-08-2007, 12:28
Praganonut
Praganonut is offline
TS blijft wel erg stil...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 13:11
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 27-08-2007 @ 13:28 :
TS blijft wel erg stil...
Meestal posten mensen een verhaal en willen eigenlijk niet eens de meningen horen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:11
senorita_01
senorita_01 is offline
Je bent inderdaad beter af zonder hem.. ookal lijkt dat nu niet zo.
Als jullie weer een relatie zouden krijgen zou je vanzelf merken dat je heel achterdochtig word en dat het vertrouwen wat er geweest is, niet meer helemaal terug komt. Zoiets heeft tijd nodig en die kan je beter besteden zonder hem. Als je er na een tijdje nog steeds zo over denkt kun je het altijd nog een keertje met hem proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten