Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2011, 20:24
Verwijderd
Ik weet nog dat ik als kind helemaal gek van dit programma was. De spanning, de sensatie! Nu is het terug, blijkbaar met bekende Nederlanders (ik kende er geen maar goed). Wat ik nu al flauw vind is dat mensen niet meer opgesloten blijven zitten als ze hun test laten mislukken, maar strafpunten krijgen.

Nu hadden beide teams evenveel sleutels, maar ik meen mij iets te herinneren over dat je een code moest ingeven om het goud naar beneden te laten komen, maar gaat dat niet op als je evenveel hebt?

Respect voor de kerel die de spinnen moest pakken overigens.

http://avro.nl/fortboyard/

Herinneringen? Huidige ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2011, 20:58
Balance
Balance is offline
Ik vond het een stuk minder spannend dan vroeger. Maar eerlijkheidshalve moet ik er ook bij opbiechten dat ik vroeger 6 was en dat in dat perspectief ook Bassie en Adriaan spannender was dan dat ik het nu vind.

Anyhow, ik vind het jammer dat het met bekende Nederlanders is. Ook vind ik het jammer dat het vrij snel in elkaar overloopt allemaal, vroeger was het toch langer en uitgebreider. Ook vond ik dat er veel terugblikken waren (of extra filmpjes) en waren de uitdagingen niet allemaal even spannend.
Alleen de uitdaging van Ferry Doedens had ik zelf ook doodeng gevonden en ik heb dan ook erg gelachen om zijn reactie. Ik kon het me helemaal voorstellen. Maar bungee jumpen, een beetje hengelen, memory spelen, apenkooien.. het is allemaal niet om over naar huis te schrijven. En de tovenaar is weg
Oud 06-09-2011, 03:35
Verwijderd
Ik vind het juist leuk dat het met BN'ers is, ik snap die kritiek daarop nooit zo goed.

Het is toch leuk om mensen die je al een beetje kent te zien in enge situaties.
Als het met Henk en Ingrid van om de hoek is interesseert het me eerlijk gezegd een stuk minder.

Maar goed, ik heb het ook gezien, en ik vond het nog wat matigjes. Had spannendere dingen verwacht. Maar Art en Gerard vind ik allebei wel leuk. Ken het overigens niet van vroegah, was toen te jong denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 09:17
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het wel leuk dat het weer op is, ik heb het vooral leren kennen op de franse tv en daar vond ik het altijd erg vermakelijk, maar BN-ers zijn wat mij betreft overbodig. Zo'n beetje alle spelprogramma's worden maar met BN-ers gedaan, het lijkt nu een beetje op 'Expeditie Robinson/wie is de mol'-light. Daarnaast zijn ze nu al aan de soapies begonnen dus ik verwacht weinig grote namen voor de toekomst...
De flashbacks in dagboekstijl tijdens het spel vind ik ook overbodig, dat is leuk voor een realityserie maar niet voor een spelprogramma.
Ik weet niet hoe het vroeger was bij de AVRO, maar in de Franse versie waren het gewoon twee teams die streden voor een goed doel ofzo,

Laatst gewijzigd op 06-09-2011 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 13:47
Verwijderd
Maar zouden jullie het dan leuker vinden met onbekende Nederlanders? Dan zou het me eerlijk gezegd niet zo interesseren.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 14:05
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het stom dat alle spelshows tegenwoordig met bekende Nederlanders zijn. Het gaat mij juist vooral om het spel, niet om de spelers. Nu lijkt het net alsof de serie gemaakt is om de "bekende" Nederlanders aan werk, exposure en aandacht te helpen, zeker met die afgezaagde dagboeksegmentjes tussendoor.
Oud 06-09-2011, 21:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Maar zouden jullie het dan leuker vinden met onbekende Nederlanders? Dan zou het me eerlijk gezegd niet zo interesseren.
Ik denk dat je dan veel interessantere figuren treft ja. en diverser.
Oud 08-09-2011, 09:07
Martiño
Martiño is offline
Achja. Het is maar een persoonlijke voorkeur. An sich vind ik het best leuk om naar te kijken.
Reageren

Regels voor berichten