Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Tropico, ook een heerlijke game, alleen stopt mijn populatiegroei altijd rond de 600/700 inwoners. ![]() Normaal speel ik altijd de 'goedaardige' dictator, maar mijn laatste creatie was een werkeiland met (ik heb de uitbreidingsset) 1/3 soldaat door dienstplicht en de rest allemaal producten produceren voor schandalig lage lonen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() inderdaad jammer dat bullfrog niet meer is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
Ik herinstalleer constant spellen, ook de minder bekende. Heb dingen als Stronghold, Septerra Core, GTA I, II, III, Shogun Total War (en verder), Emperor: Battle for Dune, etc... op de een of andere manier heb ik altijd na een buitenlandvakantie enorm zin in 'klassiekers'.
||
Citaat:
![]() ben zelf begonnen aan ff 6 t/m 9, al vind ik alleen 6 retro, en ook nog niet echt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er was ook zo'n "cheat" in de PC-versie waardoor je een draak kon worden en je onsterfelijk werd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Painkiller daarentegen.. \m/ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Freelancer. Het schijnt overigens wel alsof iedereen die nog speelt een nieuweling is die het spel uit de budgetback heeft, want ondanks dat ik wat roestig ben knal ik zowat iedereen af als het op PvP aankomt.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heh, dat blijft voor altijd rondspoken in mijn geweten ![]() En ook: Ik deed laatst een poging tot Discworld. Helaasch deed het geluid het niet en kreeg ik een error als ik de Unseen University wilde verlaten. Dus ik moet maar een andere versie zien te vinden. Ondertussen vermaak ik me maar met Discworld Noir (Ik kan ook de CDROM van Discworld II niet meer vinden) ![]()
|
Over retro gesproken, als je nog op zoek bent naar ingame music http://www.vgmusic.com/
![]() ![]()
||
Citaat:
Bij Overclocked remix vind je nieuwe remixes van je favo gamemuziek. Zelf heb ik ze liever origineel en als je goed zoekt kan je hoop vinden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
Games |
Retro-gaming Mark-The-Local-Hero | 114 | 22-05-2005 21:59 | |
Games |
Zelda Grunge A Holic | 19 | 04-01-2005 21:12 | |
Games |
Toekomst van games Mo6 | 58 | 05-08-2004 15:49 | |
Lifestyle |
[FOTOTOPIC] Waar je al je trendy/hippe foto's kwijt kan. Bobby James | 172 | 21-11-2003 06:26 | |
Games |
Waar kan ik ook alweer Indiana Jones and the last Crusade downloaden?? Tiger_Wolf | 2 | 21-11-2001 08:19 |