Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 14:58
Kaa
Kaa is offline
Hoi,
Ik heb nu ongeveer anderhalve dag last van, wat ik denk, een blaasontsteking is. Branderige pijn bij plassen, ook bloed erin. Niet weinig overigens.
Ik slik nu cranberry capsules van Optimax ter verlichting. Maar het is slimmer denk ik om morgen even langs de dokter te hoppen.
Waar ik me echter zorgen om maak is een lichte en pijnlijke zwelling in mn rechterlies. Is dat een probleem met mn lymfen? Moet ik me zorgen maken? Wat kan het allemaal zijn? Of kan het een overbelasting van mn lymfeklier zijn ten gevolge van n ernstige blaasontsteking?
als iemand meer weet hoor ik het graag. Ik ga sowieso langs de dokter morgen, maar moet nog een hele dag uitzingen
Oud 30-08-2007, 15:01
Verwijderd
Ik denk dat de lymfeklier mee is gaan ontsteken. Dat is niet zo erg, maar wel lastig. Maar het is moeilijk om dat zo over internet te zeggen.
En als blaasontsteking zo hevig is dat er bloed in de urine zit, moet je er inderdaad mee naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:19
Ilona1
Ilona1 is offline
Oei bloed bij het plassen, dat klinkt mij wel ernstig!Ik zou idd zo snel mogelijk naar de dokter gaan! Met zoiets zou ik het zekere voor het onzekere nemen en gewoon meteen gaan
Oud 30-08-2007, 15:40
koelieboelie
koelieboelie is offline
Ik zou niet naar de spoedeisende hulp gaan, maar gewoon naar de huisartsenpost.

zie bericht : http://www.nu.nl/news/1215087/10/%27...e_hulp%27.html
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:39
DDM
DDM is offline
Ik zou naar de huisarts gaan.
Klinkt als een heftige blaastontsteking.
Die lymfeklier kan te maken hebben met je blaasontsteking.
Alleen draineert de blaas niet op de lieslymfeklieren. De blasbuis wel. Dus waarschijnlijk is die ook mee gaan ontsteken.
Oud 31-08-2007, 21:36
yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
Oei bloed bij het plassen, dat klinkt mij wel ernstig!Ik zou idd zo snel mogelijk naar de dokter gaan! Met zoiets zou ik het zekere voor het onzekere nemen en gewoon meteen gaan
bloed in je urine is vrij 'normaal' voor een blaasontsteking. Morgen gewoon een potje inleveren en je krijgt gelijk medicijnen. Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten