![]() |
||
![]() |
Citaat:
Allemaal gebleekte vlekken op mn sweater ![]() Ik gebruik trouwens ook een apart kussensloop (die ondertussen ook helemaal gebleekt is ![]() Ik gebruik dat spul alleen niet vaak, mijn huid wordt er nogal rood en droog van. Dr staat in de bijsluiter trouwens ook dat je felle zon moet vermijden ![]() Maar het werkt wel erg goed Verder gebruik ik ook Inderm (ook bij de apotheek te krijgen) Is een lotion, het werkt bij mij wel iets, iig wel beter dan die clearasil lotions. Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
|
Zon ==> droogt uit ==> maar huid wordt dikker ==> meer talgproductie ==> meer acne!
ZON HELPT DUS NIET MENSEN! HET IS TIJDELIJK EN HELPT JE ALLEEN MAAR AAN RIMPELS! De zon tegen puistjes is net zoals tandpasta erop doen! ZEVER! Als je last hebt van puistjes op je rug moet je in plaats van zeep of doucegel je rug eens wassen met Head & Shoulders Shampoo! Even op de rug wrijven en 3 minuten wachten en dan afspoelen! H&S shampoo bevat Zink en laat Zink nu bewezen effectief zijn tegen puistjes ![]() en anders overschakelen naar de groep antibiotica zoals Minocycline, tetralysal, Dinocycline,...
||
Citaat:
Ik zorg altijd dat m'n gezicht niet vol in de zon komt. Ik smeer het goed in met een creme, maar zorg wel dat het een beetje een gezond kleurtje krijgt. Maar ik heb dan ook amper meer last van puistjes. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Acne modellen gezocht! Lisanne22 | 0 | 12-12-2016 15:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
acne Linda de Vries | 0 | 12-03-2015 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |