Advertentie | |
|
![]() |
|
Voorzover ik weet moeten relaties altijd van 2 kanten komen. Maar in dit geval komt het eigenlijk alleen maar van jouw kant. Hij heeft wel iets met je, maar is eigenlijk nog stapel op zijn ex en zou niet twijfelen als zij hem terug wil.
Trek je conclusies, al is het nog zo rot: Dit gaat niet werken. Je hebt eigenlijk maar 2 opties: 1. Bij hem blijven en wachten tot zijn ex een keer dronken is en hij vreemdgaat, daar erg veel verdriet van hebben en het dan uitmaken 2. Het nu uitmaken en er nu verdrietig om zijn maar de eer aan jezelf houden Als hij jou niet waardeert om wie je bent is dat zijn pech, genoeg nog veel leukere jongens op de wereld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Herkenbaar hoor... Niet helemaal, maar dan alsnog verdomd irritant. Ik heb twee vriendjes gehad, allebei met een o-zo-geweldige-ex, die hun echte ware liefde was maar het liep gewoon niet. Ik was degene die volgde, maar het bleef toch duidelijk dat je nooit zoveel kon betekenen voor hem als die desbetreffende ex. Ik realiseerde het me in beide gevallen te laat, maar geloof me en al is het hard grote kans dat je ook nooit zoveel voor hem zal gaan betekenen zolang hij in gedachten heeft dat zij zijn ware liefde is. En dat kan je ook niet in hem veranderen, dat moet hij zelf doen.
Heb je het er btw al met hem over gehad over dat hij alleen met haar naar dat festival gaat en wat daar je angsten bij zijn? Ik denk btw niet dat dat werkt, want hij zal waarschijnlijk toch zeggen dat je je niet druk moet maken, maar ik vraag het me af... De eer aan jezelf houden lijkt me overigens ook het verstandigste, maar ik weet hoe het gaat...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Om u te helpen uw ex liefde terug mbrigitte5632 | 2 | 10-03-2016 13:16 | |
Liefde & Relatie |
Ex-prostituees moeilijk aan de man supergirl#1 | 13 | 30-10-2009 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Ex-lief annevb04 | 9 | 07-04-2006 18:10 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde (?) Myuki | 7 | 22-03-2004 08:01 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 |