Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar toch jammer dat je door zo'n instelling eigenlijk bijna nooit meer over je relatie praat met bekenden/vrienden.. omdat iedereen toch zn oordeel al klaar heeft.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik laat me niet door die mensen onzeker maken, je moet zo denken. "in jouw geval" Als ik het nou volhoud zonder hem te belazeren, waarom zou hij dat dan niet kunnen? En je moet je niet boos maken, waarom zou je? Ik ben echt trots op mijn vriendin, en ik zie onze relatie niet minder omdat ze van zover komt. En niemand kan mijn trots voor haar schenden, ook geen mensen die zeggen dat ik gek ben dat ik het zo doe. Ik ben heus niet de eerste...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (Hij woont in Tilburg, ik in Leeuwarden). We hebben al drie jaar een weekendrelatie ![]()
||
Citaat:
hoe kwam je dan aan zo'n jongen ver weg? ![]() ![]()
||
Citaat:
Niet om 't een of 't ander, maar dat is 'wel' 3 keer. Afstand is IMHO geen obstakel, het aantal keren dat je mekaar al dan niet ziet wel. 3 keer in een jaar noem ik persoonlijk geen relatie. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien zijn wij er te nuchter voor.. Zie het andere topic trouwens over dat dansen... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uiteindelijk nog 4 jaar gemsnt en tussendoor een paar keer elkaar opgezocht, en toen was het ineens bingo! We waren zomaar ineens allebei verliefd, terwijl we elkaar eerst eigenlijk helemaal niet boeiend vonden. dus msn is toch nog ergens goed voor ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat leuk om te horen! Vind je het dan niet raar wanneer mensen vragen hoe je hem ontmoet hebt? "ja, euhm via internet?" ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwen Verwijderd | 178 | 31-03-2008 19:25 | |
Liefde & Relatie |
groot leeftijds & afstandsverschil... xXxEvaxXx | 18 | 02-04-2003 21:48 |