Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie trouwens net wel staan bij USB controllers: PnP audiodevice
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28) Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren. Geen idee wat het is. Ik zal even herstarten voor de bios |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom de bios niet in
![]() Als ik hem aanzet, geeft hij meestal aan wat je in moet drukken, maar dat staat nu nergens. Ook niet als ik gewoon de hele tijd del - f1 hamer, krijg ik ook niets. Wat me wel opviel. Tijdens het opstarten heeft hij iets met de HD. Hij staat kennelijk ingesteld als 3rd master en dan staat er onder ... Ultra DMA-5 S.M.A.R.T. Capable but disabled. Enig idee wat dat is? En nog een idee hoe ik anders de bios in kan? |
![]() |
|
Je moet ook niet op F1 rammen maar op delete. Kijk dan nog eens.
En dat van "S.M.A.R.T. Capable but disabled." betekent puur dat S.M.A.R.T in het bios uit staat, niks om je druk over te maken maar zet het maar aan als je er in komt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb hem nu enabled (stond op auto). Maar hij staat nog steeds niet in apparaatbeheer De volgende dingen vielen mij ook op: AGP Fast Write [disabled] waar is dit voor? Primary Graphics Adapte [pci] ik heb een agp kaart, veranderen? SATA [non-Raid] Veranderen in Raid als ik een Raid schijf heb? Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 18:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Gebruik je geen raid dan heb je ook geen raid BIOS nodig wat vaak weer 3 seconden van je boot tijd afneemt. Wat AGP fast write betreft, dit schijnt uit te maken maar kan problemen opleveren, hangt een beetje van je kaart en chipset af maar ik geloof dat hij wel aan mag. En dat alleen in het verleden problemen op leverde. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptop Verwijderd | 21 | 22-05-2009 10:41 |