Omdat wij eind deze maand onze rommelzolder eindelijk tot fatsoenlijke logeerkamer om gaan bouwen, ben ik op zoek naar een slaapbank, een boekenkast en een kledingkast. Wie heeft er nog wat leuks staan dat tegen een redelijke prijs weg mag?
Ik weet het, de Ikea is ook niet duur, dus daar gaan we ook nog wel kijken
Ik heb een wit simpel IKEA boekenkastje met 3 vakken en een kleding/linnenkastje met drie planken en 2 deurtjes. Hij komt ongeveer tot navelhoogte en er zit van dat lichte 'plakhout' op. Je mag ze allebei gratis hebben, als je ze kan komen ophalen in Amsterdam (en dat het liefst zo snel mogelijk)!
Kan wel even foto's maken bij interesse
Hij is ook niet heel erg mooi meer, maar je mag en wel gratis afhalen
Foto zet ik er later nog wel bij
Ik heb een wit simpel IKEA boekenkastje met 3 vakken en een kleding/linnenkastje met drie planken en 2 deurtjes. Hij komt ongeveer tot navelhoogte en er zit van dat lichte 'plakhout' op. Je mag ze allebei gratis hebben, als je ze kan komen ophalen in Amsterdam (en dat het liefst zo snel mogelijk)!
Kan wel even foto's maken bij interesse
hmm, tot navelhoogte is te klein denk ik, heb wel aardig wat ruimte nodig...Geldt dat voor de boekenkast, of voor de kledingkast? Foto zou wel fijn zijn
Hij is ook niet heel erg mooi meer, maar je mag en wel gratis afhalen
Foto zet ik er later nog wel bij
Ben wel benieuwd naar de foto ja, daarna oordeel ik wel