Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2007, 16:29
Verwijderd
hey mensen, ik verwachtn iet dat hier wonderdokters zitten, maar ik heb iets wat ik echt nog nooit heb gehad
het begon maandag, met wat stekende pijn in me bovenarm(Rechts) dit ging telkens weg ma kwam steeds terug. gister, werd het al heviger....ik voelde een drukkende pijn in beide armen en achter me nek langs, en wanneer ik me nek naar rechts of links draai voel ik een drukkende pijn naar me hoofd toe ik kon er ookt otaal niet van slapen toen ik ging liggen. Is het beste aan te raden om naar de dokter te gaan?
ik zoek eigelijk mensen die weleens met hetzelfde kampen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 19:22
Ireth69
Ireth69 is offline
Zoals je al zei: er zitten hier geen wonderdokters. Je kunt ons wel gaan vragen wat er mogelijk aan de hand is maar wij kunnen enkel onze meningen geven en die zijn niet gebaseerd op feiten. We kunnen slechts gissen. Oftewel, ja het is aan te raden om naar je dokter te gaan. En als je echt nog heel erg last hebt kun je nu ook de huisartsenpost bellen tot 07:00u morgenochtend.
Oud 12-09-2007, 23:12
Fantôme
Fantôme is offline
Ik kamp niet exact met hetzelfde maar heb wel veel last van hoofdpijn welke vanuit mijn nek wordt veroorzaakt. Ik loop er inmiddels voor bij de fysiotherapeut. Hij had als verklaring dat ik de verkeerde spieren voor de verkeerde dingen gebruik. Dus die spieren die je normaal gebruikt om je nek te draaien, gebruik ik als 'krachtspieren' om mijn hoofd overeind te halen. Daarbij ben ik zgn 'hypermobiel' (leniger in de spieren dan normaal) wat samen deze klachten veroorzaakt ofzo naja, ik weet het niet precies, maar de fysio masseert wat en dan gaat het twee weken beter en vervolgens heb ik er weer bijna iedere dag last van.
Oud 13-09-2007, 10:40
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
hey mensen, ik verwachtn iet dat hier wonderdokters zitten, maar ik heb iets wat ik echt nog nooit heb gehad
het begon maandag, met wat stekende pijn in me bovenarm(Rechts) dit ging telkens weg ma kwam steeds terug. gister, werd het al heviger....ik voelde een drukkende pijn in beide armen en achter me nek langs, en wanneer ik me nek naar rechts of links draai voel ik een drukkende pijn naar me hoofd toe ik kon er ookt otaal niet van slapen toen ik ging liggen. Is het beste aan te raden om naar de dokter te gaan?
ik zoek eigelijk mensen die weleens met hetzelfde kampen
Zou het eventueel iets van RSI kunnen zijn? Daar kun je ook last van krijgen in je bovenarm..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten