Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2007, 10:11
BitchSlayer
BitchSlayer is offline
Hey iedereen!
Ik ben een rondreis door Europa aan het plannen (voor volgend jaar april & mei), en ik vroeg me af of jullie nog plekken weten die de moeite waard zijn om te bezoeken
Oud 11-09-2007, 11:54
Verwijderd
hangt er maar nét van af waarin je geïnteresseerd bent... natuur? cultuur? geschiedenis? eten? ...
Oud 11-09-2007, 12:01
BitchSlayer
BitchSlayer is offline
In het algemeen de 'bezienswaardigheden', met name op het gebied van cultuur, natuur ook wel maar iets minder.
Oud 11-09-2007, 15:38
Fantôme
Fantôme is offline
Weet je al welke landen je wilt aandoen? Misschien een idee om zo'n reisgids over Europa op het reisbureau te halen en daar eens te kijken wat er allemaal in welke landen te doen en te zien is...?
Oud 12-09-2007, 10:44
HybridTheory
HybridTheory is offline
Er zijn zo veel plekken in Europa die de moeite waard zijn, zeker op het gebied van cultuur! Zou als ik jou was eerst kijken welke richting je op wilt, Zuid-Europa, Oost-Europa, Scandinavië? Mijn favoriete plekken in Europa zijn Rusland (zou ik zeker heen gaan als je de kans hebt!), het binnenland van Spanje en het oosten van Tsjechië.
Succes met plannen in ieder geval, lijkt me echt gaaf, zo'n rondreis
Advertentie

Regels voor berichten