![]() |
|
![]() |
Meiden gezocht voor het invullen van een vragenlijst over anticonceptie
De pil, het spiraaltje, het condoom, de NuvaRing, het staafje, de prikpil, en ga zo maar door. Er zijn tegenwoordig een hoop verschillende anticonceptieproducten op de markt. Rutgers Nisso Groep (kenniscentrum seksualiteit) is benieuwd waarom vrouwen voor een bepaalde anticonceptiemethode kiezen. Aan de hand van de resultaten kunnen we vrouwen dan helpen met het kiezen voor een anticonceptiemethode die bij hen past. Wil jij ons helpen en de vragenlijst invullen? Wij zijn vooral op zoek naar meiden die een ander middel gebruiken dan de pil. De link naar de vragenlijst is: http://survey.eyefi.nl/anticonceptie1 Je bijdrage aan het onderzoek blijft volledig anoniem. Niemand komt te weten dat je hebt meegedaan of wat je hebt ingevuld. Gemiddeld kost het invullen van de lijst je ongeveer twintig minuten. Alvast enorm bedankt voor je tijd! Heb je vragen over de vragenlijst, mail dan naar l.vanderleest@rng.nl. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zal wel een standaard rijtje zijn wat je te zien krijgt, ongeacht welke anticonceptie je daarvoor ingevuld hebt. ik heb 'm iig ingevuld
|
Waarom krijg ik 'Waarom bent u gestopt met de pil?" Ik ben helemaal niet gestopt met de pil? Alleen omdat ik bij belangrijkste anticonceptie condooms invulde? Sinds wanneer kan dat niet allebei?
Nouja, dat dus maar verandert in de pil, alleen krijg ik dan weer vragen over waarom ik gekozen heb voor de pil, terwijl ik toen ik eraan begon het helemaal niet om anticonceptie ging. En nu eigenlijk nog steeds niet echt. "Toen u de beslissing nam om de pil te gaan gebruiken als anticonceptie, was er toen een andere methode die u serieus heeft overwogen?" Nee "Waarom heeft u niet voor deze methode gekozen?" Wtf ![]() Wat een kutvragenlijst ![]()
Laatst gewijzigd op 10-09-2007 om 23:43. |
![]() |
|
het is een onderzoek naar anticonceptie he, dus bekijken ze het logischerwijs vanuit die richting. dat jij toevallig een pil neemt voor weetikveel, pukkels ofzo, heeft niks met het onderzoek te maken dus had je dat vantevoren kunnen bedenken lijkt me.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meiden gezocht voor onderzoek naar anticonceptie! (bericht met toestemming geplaatst) RNG | 18 | 10-09-2007 11:01 |