Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Ik controleer ook random de fotoboeken, af en toe kom ik dan inderdaad een "fout" fotoboek tegen, en dan doe ik er iets aan. Het hangt soms van het toeval af, omdat er nu simpelweg geen andere manier is. Dat betekent ook dat ik fotoboeken oversla, zoals dat van jou (waar overigens al vijf maanden niet op gereageerd is). Ik wist wel dat er ooit een foto van jou op heeft gestaan, die je nu dus blijkbaar hebt verwijderd (ik weet niet waarom), maar aangezien ik niet kan zien dat jij die hebt verwijderd, weet ik ook niet dat hij weg is, en jij dus geen foto van jezelf op je pagina hebt staan. Zo geldt dat ook voor alle andere fotoboeken. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En is het niet een beetje misplaatst vertrouwen om er op te rekenen dat de voorgangers 3000+ fotoboeken hebben doorgekeken, terwijl jullie zelf ook aangeven dat dit niet mogelijk is. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk controleren wij de fotoboeken daarna ook, we controleren nieuwe foto's en de bijbehorende fotoboeken (daar haal ik sowieso veel foute fotoboeken uit), en we controleren daarnaast de recente berichten en de shoutbox, en daar heb ik nog nooit ernstige spam of flames in gevonden. Daarnaast zijn er inderdaad een beperkt aantal (vaak niet actieve) fotoboekleden waar geen foto op staat. Om dit te voorkomen, checken we de fotoboeken random. Naar mijn mening is het probleem niet groot genoeg om nog twee fotobazen aan te stellen. Zoals gezegd, we hebben het hier over een beperkt aantal, en het beperkt het plezier niet op het fotoboek. We blijven natuurlijk zoeken, maar met drie man is het fotoboek heel goed bij te houden. Er gebeurt gewoon te weinig om er vijf man op te zetten. Wat betreft de mogelijkheden: Ik bedoel hiermee de technische mogelijkheden, niet het aantal fotobazen of de tijd we hebben.
|
Ik denk dat de huidige 2 fotobazen genoeg zijn. Zoals gezegd, het is onmogelijk om van elke fotopagina op de hoogte te zijn of er wel of niet een recente foto op staat. Bij elke update van een fotopagina wordt gekeken of er nog wel een recente foto op staat en als dat niet het geval is wordt er natuurlijk wat aan gedaan. Ik zie dus geen reden om nieuwe fotobazen aan te nemen.
|
![]() |
|
Wat een gezeik om niets zeg. Fotobazen zijn mensen en weten dus niet van 4000 mensen hoe die er recentelijk uit zien. Dat vermoeilijkt het ook al. Plus: als de fotobazen zeggen dat ze genoeg mensen hebben, denk ik dat zij er iets meer verstand van hebben dan jij, Lucky. Jij hebt immers nooit bij het fotobazenteam gezeten voor zover ik weet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maak gewoon een "hier staat geen recente foto op" meldings knopje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nee, je kunt nooit weten of iemand écht een foto van zichzelf op het fotoboek heeft. Dat klopt, maar meestal hebben mensen meerdere foto's van zichzelf op hun fotoboek staan. En dan is de kans kleiner dat het iemand anders is. Maar nogmaals, attent van je dat je zo bezorgd ben om het uitvoer van ons beleid, maar het is niet eerlijk om ons zo af te branden dat wij niet ons beleid zouden kunnen realiseren.
|
|