![]() |
|
Namens Ace of Spades moet ik zeggen..
Ahem... Ik wil aantonen aan iedereen die in deze forums actief is, dat als je om wat meningen vraagt hier niet veel positiefs zal vinden. Hierbij is de meerderheid een stel pubers. Deze pubers zijn met name veel met hun gedachten verward met heel wat seksuele activiteiten... die zij waarschijnlijk nog niet hebben ervaren. Als ik verder kijk komen we bij de hippies, deze mensen zijn stoned en hebben dus geen besef van wat er aan de hand is... Zij vormen dan ook 1/8ste van de hele massa. Uiteraard zijn deze groepen niet de enige. De zogenoemde EMO. Zij zijn voor de volle 100% met hun gedachten negatief bezig, waaruit blijkt dat je dus GEEN positieve reacties krijgt op wat dan ook...mits het over zelfmoord gaat. Deze drie groepen zijn wel bekend onder de tieners en weten niets af van positief zijn. Daarom wil ik erop wijzen dat GEEN ENKELE GEBRUIKER VAN DEZE FORUMS vraagt om een mening van deze groepen. Voordat ik mijn topic eindig wil ik U erop wijzen dat de reacties die hierop volgen uiteraard niet positief zullen zijn. Dit komt omdat we onder de tieners die drie groepen kunnen vinden. Uiteraard moet U dus niet uw tijd verdoen met het lezen van die reacties aangezien zij die alleen doen aansporen tot Zelfmoord, Zelfverminking, Zelf pijniging of zelfs Masturbatie. Tot slot wil ik even zeggen dat men niet moet reageren op de reacties van de 'zelf moordende, zelfpijnegingende of mastruberende tieners' Ik wens U een prettig bezoek aan deze forums. EN ONTHOUD! VRAAG NIET OM EEN MENING! Het genoegen was geheel aan mijn kant om U allen te waarschuwen voor het puberale gedrag op deze forums Maar er blijft 1 ding achter, als U enigzins een discussie aan wilt gaan over dit onderwerp, mag u mij aanspreken via shadoxrevived@live.nl Hartelijk dank voor het doorlezen van deze topic/post. The Great Ace of Spades Has Spoken.. P.S: Voor diegene die zich aangesproken voelen... Pech.. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat je ons nou toespreekt met U maakt je nog niet volwassen.
"Noem je me nou een IMO?" "Ik wist allang dat dit forum niet weet wat PhotoShop is puur omdat dat the high tech is voor die hippies hier, op andere forum weten ze tenminste wel wat kunst is.. Als ik een tekening van mezelf hierop zet dan is het nog steeds lelijk of komen ze aan met "dat papier isn iet van jou dus mag je het eigenlijk niet gebruiken" of weet ik veel wat (mja nu krijg ik weer van jullie gezeik met "maar dat papier heb je gekocht maar dat fucked me niet).. Daarom zit ik nooit op dit forum want in Amerika en Japan e.d weten ze veel beter wat PhotoShop is en hoe je de kunst ervan in moet zien.. Verder was een klein complimentje natuurlijk weer te veel voor dit forum.. J0 phail at life.. as allways.. En trouwens over dat wettelijke "niet van mij, maar van hun" gezeik.. Dan mag je ook geen muziek downloaden/kopen want dat is niet van jou maar van hun (ookal koop je het) die mensen hebben het gemaakt en niet jij dus mag je dat wettelijk gezien niet downloaden/kopen maar je doet het wel.. P.S: Namens THEE Ace of Spades!!!.. jullie zijn kansloos.. THEE Ace of Spades': "Ik vindt jullie een slet zielige meuk op een stokje. Het is zeer KANSLOOS dat jullie uit jalousie iemands fraaie kunsten op twijfel stellen, daarbij wil ik ook nog stellen: STELLETJE @#$%@, KANK!@ PENISSEN >:#!!! STERF AAN AIDS, ALLEMAAL!!!!!!!!!111111oneone!!one!11one !!!"
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Drugs & Alcohol |