Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2007, 07:46
Sushii
Sushii is offline
Wie heeft dit nieuwe album al gehoord en wat vinden we ervan? Is Anette net zo goed als Tarja, veel slechter of gewoon anders?

En wie gaat hier naar toe?

NIGHTWISH & SUPPORT ACTS
Heineken Music Hall, Amsterdam
Vr, 21/03/08 20.00 uur

?
Oud 14-09-2007, 08:17
Young Predator
Young Predator is offline
Anette is de nieuwe zangeres?

Ben blij dat ik ze op Lowlands 2005 nog gezien heb, voordat Tarja weg ging.
Oud 14-09-2007, 08:38
Verwijderd
Hmm, ik had de single Amaranth een tijdje terug op Youtube gezien en ik moet zeggen dat ik niet bepaald onder de indruk was. Haar stem deed me niet echt veel, was veel te poppy.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 08:39
Sushii
Sushii is offline
Dit is de nieuwe Nightwish

De kritiek over het algemeen is natuurlijk dat ze niet de opera achtergrond van Tarja heeft en dus technisch minder goed zingt. Ze heeft een wat liever stemmetje en is nog wat onervaren. Qua vocals lijkt ze wat meer op de zangeressen van Within Temptation, After Forever en Epica. De muziek van Nightwish is nog wel even pittig als vroeger, maarja het blijft natuurlijk altijd experimenteren. Moet zeggen dat de eerste dingen die ik heb gehoord niet zo slecht waren als verwacht.. Nightwish is gewoon veranderd, maar niet perse beter of slechter.
Oud 14-09-2007, 11:09
Verwijderd
Maken ze nu ook iets creatiefs dan? Na hun eerste twee albums, die op zich soms wel om aan te horen waren, zijn ze alleen maar hetzelfde trucje uit gaan melken en daar werd ik nogal moe van.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Heb net Amaranth even geYouTubed en tja.... Annette kan niet bepaald tippen aan Tarja. Ik zeg nee.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 14:01
tss
tss is offline
Ik heb het album al een paar keer gehoord. Ik moet zeggen dat er behoorlijk goede nummers op staan. Amaranth is wat mij betreft het slechste nummer dat er op staat.
Er is veel mannelijke zang, en het is een erg varrierend album. Wie er wat van wil horen kan het beste naar ''The poet & de pendulum, ''bye bye beautiful'' ''Master Passion Greed'' en ''Last of the Wilds'' luisteren. Erg vette nummers Wel jammer dat er zoveel teksten over Tarja gaan.
Oud 15-09-2007, 15:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Anette komt een stuk spontaner over dan Tarja. Tarja is veel professioneler, Anette klinkt veel pop-achtiger en heeft een veel minder sterke stem.
Ik denk dat het een kwestie van smaak is wat je beter vind klinken, maar ik denk dat het wel zo ongeveer een feit is dat Tarja beter zingt.
Oud 15-09-2007, 15:51
Verwijderd
op de muziek ga ik maar niet in, maar kan die drummer zn mond niet dicht doen tijdens het drummen en of die anette d'r hoofd even stil wil houden, tering wat irritant
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 17:07
Noddy
Noddy is offline
Ik zeg ook nee.
Oud 15-09-2007, 17:21
Verwijderd
Ik zeg nee tegen Nightwish.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 11:24
Verwijderd
sorry ik trek dit mens dr stem nog minder dan die van tarja, dat was af en toe nog ok omdat t zo puur en hoog was (behalve op die live dvd/cd, een aantal nummers zijn zo pleuris vals) en dit is gewoon gejengel. vraag me ook af hoe zij die ouwe nrs van nightwish gaat zingen...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg nee tegen Nightwish.
+1
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten