Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 17:24
20marianne12
20marianne12 is offline
Als je echt hele verliefd ben op een jongen en hij ook op jou, is er dan wel is ''iets'' wat jou tegenhoudt om iets met hem te beginnen. Bijv als iedereen die jongen een kneus (maar ok dan vraagt mijn moeder altijd wat is een kneus, en tsjaa...) vindt, zou dat een goede reden zijn om hem te laten schieten? Of iets anders wat je wel eens tegen zou kunnen houden??

Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 17:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
iets wat jou tegenhoudt om niks met hem te beginnen
[Mierenneukmodus]

dat is een dubbele ontkenning, natuurlijk is er iets dat mij tegenhoudt om niets met hem te beginnen

[/mierenneukmodus]

Maargoed, nee dat is niet zo. Niet van de buitenwereld dan. De buitenwereld heeft maar te accepteren naast wie ik wil lopen..

Maar er zouden vast wel dingen kunnen zijn ivm de jongen zelf die mij tegenhouden. Want ik kan nog zo verliefd zijn, maar als het een drugsdealer is, of een seriemoordenaar (damn wat extreem allemaal ) dan neem ik echt niets met hem..

Naja je begrijpt wel wat ik bedoel.. Soms is liefde gewoon onmogelijk ofzow en dan laat ik me daardoor tegenhouden, maar ik zou me nooit laten tegehouden door wat anderen zeggen..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:29
Verwijderd
Ik ben nog nooit verliefd geweest .. maar als ik ècht verliefd zou raken in een meisje, weerhoudt me niks meer
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:31
Verwijderd
Wat anderen van hem vinden kan mij helemaal geen ene reet boeien dus dat zal voor mij nooit een reden zijn om niet iets met hem te beginnen.. Ik bedoel, kom op.. ik ga mijn geluk echt niet van de mening van anderen af laten hangen, die zoeken het maar lekker uit..

maar verder als ik nu bijv. heel erg verliefd zou worden zou ik er niets mee doen omdat het dan toch mis zou lopen en ik er nog niet aan toe ben.. Het is net anderhalve week uit met mn ex.. juist om de reden dak dr niet aan toe was, zo serieus.. En hoe leuk ik un jongen nu ook zou vinden.. neej, kmoet aan mezelf denken en daarbij wil ik ff geeen jongen. Dus dat zou voor mij nu de reden zijn..

Wat voor mij verder evt. een reden zou zijn is als ie echt echt ver weg zou wonen, buitenland ofzow.. Als ik dan bij hem zou zijn, op een vakantie of zou, zou ik genieten van die tijd.. maar een lange afstands relatie wil ik niet, dat zou me teveel ja.. beklemmen.. kweet niet..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:41
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

[Mierenneukmodus]

dat is een dubbele ontkenning, natuurlijk is er iets dat mij tegenhoudt om niets met hem te beginnen

[/mierenneukmodus]

Sorry, ik heb het al aangepast, al loopt die zin nu ook niet echt lekker... laten we het erop houden dat het vakantie is !
Oud 19-07-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
20marianne12 schreef:

Sorry, ik heb het al aangepast, al loopt die zin nu ook niet echt lekker... laten we het erop houden dat het vakantie is !
NU loopt ie toch goed?? hehe niet dat ik dat zeker weet hoor, zo goed ben ik nou ook weer niet in Nederlands

Ik moet gewoon altijd wat te zeiken hebben
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:51
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Maargoed, nee dat is niet zo. Niet van de buitenwereld dan. De buitenwereld heeft maar te accepteren naast wie ik wil lopen..

Maar er zouden vast wel dingen kunnen zijn ivm de jongen zelf die mij tegenhouden. Want ik kan nog zo verliefd zijn, maar als het een drugsdealer is, of een seriemoordenaar (damn wat extreem allemaal ) dan neem ik echt niets met hem..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:57
youriw
youriw is offline
want anderen van haar zouden vinden maakt me niets uit, maar wel als ze crimineel is, of anders fout in die zien, maar een vriendje van haar ... dat is veel erger ... dus verliefd worden op iemand die al verkering heeft
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:31
ABrules
ABrules is offline
Ze wil niets omdat ze denkt dat ze uitgekeken raakt op mij.

Maar goed, ik geloof er nog in en hoop dat ze nog misschien wel van gedachten verandert.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:20
martijn1985
martijn1985 is offline
Nee. Als ik verliefd ben, dan zal het me jeuken wat de rest van de wereld vind.
Reageren

Regels voor berichten