Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
email, k heb geen actiefe gsm en huisnummer... mm dan heeft ie ook zo mn adres (= eng) dus.
En als ik em beter ken (wil best wat afspreken ofzo) mag ie me tel. nummer, overigens alleen alsie dichtbij woont, heb geen zin in long distance relatie ![]()
|
![]() |
Ik zou me telefoon nummer wel geven.. Van m'n mobiel dan.. Kan toch geen kwaad? dan kan ik er later wel over na gaan denken.. als ik et niet wil neem ik gewoon niet op
![]() Maar kheb nu vriendje dus zou er nietz o'n behoefte aan hebben..
||
![]() |
Citaat:
'ik.. uh... ' en dan weg loop... That's me... |
![]() |
|
hm ik zou m niet mijn nummer geven, maar ik zou zijn nummer vragen..alhoewel nee want dan durf ik toch niet te bellen hihi, ach ja ik zou m mn nummer geven, en als ie dan belt misschien iets afspreken op een drukke plaats, misschien de 1e keer samen met iemand, met een vriendin of iets, of misschien iemand die erbij is, maar niet opvallend, om het een beetje in de gaten te houden ofso haha
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een vriend dus ik zou absoluut nee zeggen!
![]() En als ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik ook nee zeggen! Ik geef mijn telefoonnummer (privé of gsm) nooit aan iemand die ik niet ken. Zelfs niet als ie kjoet is! ![]() |
![]() |
|
Ik zou me een ongeluk schrikken...
Het ligt heel sterk aan de eerste indruk die hij maakt. Als ik me gelijk oncomfortabel voel, geef ik m'n nummer niet en waarschijnlijk m'n emailadres ook niet. Als hij leuk lijkt en serieus; en als mijn 'gut feeling' niet gelijk alarm slaat, zou ik denk ik of m'n gsm nummer geven of een emailadres.
|
![]() |
Het ligt aan de persoon. Als het zo'n breezah drinkende slijmbalgast is die denkt 'effe un tsjikkie te kunne scoruh' dan geef ik hem het telefoonnummer van de lokale visboer en als het echt een hele ontieglijk mooie geile lieve jongen met smelt-ogen is dan vertel ik hem liefjes dat ik een vriendje heb en dat hij het over een paar jaar nog eens moet proberen.
|
![]() |
Nou ik zou hem eerst eens goed keuren:bekijken enzo!Als hij er dan van dichtbij egt supercute uitziet(van veraf lijkt iedereen leuk)dan vraag ik ZIJN nummer en sms ik 'm wel via internet ofzo..als ik zin heb.Kijk, als dit je gebeurd, heel erg uit, vaak zijn het van die debielen die denken dat ze je wel ff kunne schake of kunnen lastig vallen met behoorlijk kutte smsjes!!
|
![]() |
|
![]() |
Jah, Als ik single zo zijn , zo ik me telefoonnummer wel geven hor...me mobiele dan...want wat kan die je maken via dat als het een oplichter of wat dan ook zou zijn???
het enigste probleem zo ik vinden kwa het afspreken... Ik hep het lef gloof ik niet echt om met een wild vreemde aftespreken ![]() Ciao (K) Nice bitch
|
![]() |
Als het echt een leuke jongen is zeg ik "nee" en vraag ik zijn nr... dan bel ik hem zelf.
En anders bedank ik vriendelijk. Ik geef niet zomaar mn mobiele nr en ik zou ook achterdochtig zijn want als hij op mij zo makkelijk afstapt zal hij ook makkelijk naar andere meisjes toegaan?! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Seksualiteit |
2 vraagjes voor de vrouwen/meiden pipotheclown | 82 | 07-08-2017 02:58 | |
Seksualiteit |
Voor de meiden/jonge vrouwen... Shitonya | 96 | 29-06-2004 01:55 | |
Seksualiteit |
Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden? Jorryt | 32 | 22-01-2004 20:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar vraagje..... x-ViXeN-x | 51 | 24-08-2003 20:29 | |
Seksualiteit |
Kleding? vraag voor de meiden hier... Gerard SnEl | 135 | 13-05-2003 13:47 |