Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 16:12
Silpheed
Silpheed is offline
hoi

kan je een antwoord geven wat je zou doen bij de volgende situatie. / suggesties zijn welkom

//

Je zit ergens op een openbare plek b.v 't station, en een leuke jongen komt op je af en zegt spontaan " excuseer me. ik zag je hier staan maar ik heb helaas geen tijd voor een praatje (heeft die ook niet, trein halen ofzo) maar het lijkt me leuk om een keer wat te gaan drinken of eten met je. Mag ik je telefoon nummer?

//
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 16:25
Angeles
Angeles is offline
Ik heb al een relatie, dus ik zou het in mijn eigen situatie niet doen, maar ik zal me even inleven in wat ik zou doen als ik vrijgezel was:

Ik zou niet zomaar mijn telefoonnummer geven, maar als hij heel leuk was dan zou hij mij wel zijn telefoonnummer mogen geven en misschien zou ik dan wel wat af willen spreken, maar dan wel overdag en op een drukke plaats.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:30
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ik heb al een vriend en dat zou ik hem ook zeggen. Maar moest ik geen vriend hebben, ik zou mijn nummer geven (als t echt een leuke jongen is)... Wel gms-nummer, is ie toch niks mee. Of anders zou ik misschien beter zijn nummer vragen :-S
Is het jou overkomen??? Wat leuk dan! Wat heb je dan gezegd?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:30
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
als ik vrijgezel zou zijn zou ik hem mn emailadres geven en dan beslis ik later wel of ik hem me telefoonnr geef, tenzij ie ongeloofelijk cute is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:32
Desp
Desp is offline
Hmm...

Ik zal tegen hem zeggen:

Ik heb al een vaste relatie, maar als het je leuk lijkt eens iets af te spreken om elkaar beter te leren kennen met een vriendschap in het vooruitzicht: hier is mijn nummer.. *geeft mobiele nummer*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:33
stout!
stout! is offline
Ik zou hem het nummer van mijn mobiele telefoonnummer geven, niet van thuis. Ik zou wel eens iets afspreken maar inderdaad op een "veilige" plek waar ook andere mensen rondlopen, want ik ken hem natuurlijk nog niet.
Oud 11-07-2002, 16:44
PardonMe
PardonMe is offline
Als ik vrijgezel zou zijn dan had ik misschien wel mn mobielnummer geven, geen adres ofzo verder, maar alleen nummer van mobiel, dan kan hij wel smsen of bellen als hij dat nog zou willen..
Als hij het ook serieus meent dan zou ik me wel gevleid voelen in ieder geval
Als ik van te voren al door heb dat hij het toch niet meent dan zou ik mn nummer niet eens geven en het gewoon laten zitten..
Oud 11-07-2002, 17:14
Verwijderd
Hij zou mn e-mailadres mogen, maar ook vooral omdat ik lichte belangst heb.. Dus kzou hem mn meeladres geven, en dan misschien later als ik hem een beetje zou hebben leren kennen mn nummer, en nog later ms iets afspreken.. of eerst afspreken en dan pas nummer, zou ook kunnen.. Ligt eraan of ie leuk blijft bij het meelen en alles..

Op dit moment zou ik echter totaal niet reageren.. *heeft ff totaal geen trek in jongens.. *
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:15
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Silpheed schreef:
hoi

kan je een antwoord geven wat je zou doen bij de volgende situatie. / suggesties zijn welkom

//

Je zit ergens op een openbare plek b.v 't station, en een leuke jongen komt op je af en zegt spontaan " excuseer me. ik zag je hier staan maar ik heb helaas geen tijd voor een praatje (heeft die ook niet, trein halen ofzo) maar het lijkt me leuk om een keer wat te gaan drinken of eten met je. Mag ik je telefoon nummer?

//
zou ik niet geven .. omdat ik al een vriend heb maar ookal als ik geen vriend had ga ik me tel.nr. niet geven ... doe ik echt niet aan een vreemde ...
Oud 11-07-2002, 18:24
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
..ieP:.. schreef:
als ik vrijgezel zou zijn zou ik hem mn emailadres geven en dan beslis ik later wel of ik hem me telefoonnr geef, tenzij ie ongeloofelijk cute is natuurlijk
Oud 11-07-2002, 18:32
Gothic
Gothic is offline
Hmz... als hij echt leuk is, dan zou ik het misschien wel doen. Ik zou me iig erg gevleid voelen
Oud 11-07-2002, 18:37
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Wel gms-nummer, is ie toch niks mee.

G-M-S

Nope daar heeft ie inderdaaad helemaaal niks aan !
Oud 11-07-2002, 18:46
charly not
charly not is offline
Als hij leuk is... dan zou ik best m'n mobielenummer geven..
why not? Of anders idd, zijn nummer vragen..! Dat is miss nog wel het verstandigste!

Maar wat heb je zelf gezegd/gedaan dan??!
Oud 11-07-2002, 19:10
sparkling star
sparkling star is offline
Als ik vrijgezel zou zijn zou ik mijn mobiele nummer geven zodat hij mij kan sms'en of bellen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:27
Cinamon
Cinamon is offline
Ik zou mijn tel.nummer absoluut niet geven
misschien vragen om die van hem en hem dan bellen als ik daar zin in had...
maarreuh wie weet wat voor vent hij is...
Oud 11-07-2002, 20:55
Silpheed
Silpheed is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Ik heb al een vriend en dat zou ik hem ook zeggen. Maar moest ik geen vriend hebben, ik zou mijn nummer geven (als t echt een leuke jongen is)... Wel gms-nummer, is ie toch niks mee. Of anders zou ik misschien beter zijn nummer vragen :-S
Is het jou overkomen??? Wat leuk dan! Wat heb je dan gezegd?
Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik zei dat ik weg moest daarom maar deze topic begonnen. Voor de volgende x, als die ooit komt
Oud 11-07-2002, 21:40
never mind
never mind is offline
email, k heb geen actiefe gsm en huisnummer... mm dan heeft ie ook zo mn adres (= eng) dus.
En als ik em beter ken (wil best wat afspreken ofzo) mag ie me tel. nummer, overigens alleen alsie dichtbij woont, heb geen zin in long distance relatie
Oud 11-07-2002, 22:17
Verwijderd
ik zou hem uitlachen en hem en kaartje van m'n opticiën geven
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:12
Silpheed
Silpheed is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik zou hem uitlachen en hem en kaartje van m'n opticiën geven
Hehe dat kan ook een oplossing zijn, maar dan vind je die gene volgens mij ook niet echt leuk.
Oud 12-07-2002, 12:52
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
Ik denk dat ik zijn telefoonnummer zou vragen, want dan kan ik zelf bepalen of ik hem ga bellen of niet..
Oud 12-07-2002, 13:36
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ik zou me telefoon nummer wel geven.. Van m'n mobiel dan.. Kan toch geen kwaad? dan kan ik er later wel over na gaan denken.. als ik et niet wil neem ik gewoon niet op
Maar kheb nu vriendje dus zou er nietz o'n behoefte aan hebben..
Oud 12-07-2002, 13:44
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Ik heb een vriend en dat zou 'k die "leuke jongen" dan ook zeggen. Als hij dan nog altijd m'n gsm-nr. zou willen, zou 'k die geven.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:56
EternalDeath
EternalDeath is offline
als het een leuk typkuh is geef ik mn nummer wel....denk ik.....
Oud 12-07-2002, 15:14
Desp
Desp is offline
Citaat:
Desp schreef:
Hmm...

Ik zal tegen hem zeggen:

Ik heb al een vaste relatie, maar als het je leuk lijkt eens iets af te spreken om elkaar beter te leren kennen met een vriendschap in het vooruitzicht: hier is mijn nummer.. *geeft mobiele nummer*
.. tenminste, dat zou ik willen zeggen... Maar ik weet ook wel dat ik iets raars zou stamelen:
'ik.. uh... ' en dan weg loop...
That's me...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 17:52
little lady
little lady is offline
*oei* dan zou ik 1st heel rood worden

weetniet, zou misschien wel zijn nr vragen, maar die van mij zou ik niet geven, straks is het een rare stalkerd
Oud 12-07-2002, 18:05
Blubje
Blubje is offline
hm ik zou m niet mijn nummer geven, maar ik zou zijn nummer vragen..alhoewel nee want dan durf ik toch niet te bellen hihi, ach ja ik zou m mn nummer geven, en als ie dan belt misschien iets afspreken op een drukke plaats, misschien de 1e keer samen met iemand, met een vriendin of iets, of misschien iemand die erbij is, maar niet opvallend, om het een beetje in de gaten te houden ofso haha
Oud 12-07-2002, 19:09
Verwijderd
Als hij nou Zuuuuuuuuperleuk is... zou ik het denk ik wel doen... ik ben tog vrijgezellig
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
als ie leuk is om te zien en k zou hem eerlijk verw8en, zou k t wel doen... maar wel met nadruk dat ie niet gaat stalken ofzo...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:28
ms glampire
ms glampire is offline
als hij heeeel leuk is zou ik wel m'n nr geven
Oud 12-07-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:
Ik heb al een relatie, dus ik zou het in mijn eigen situatie niet doen, maar ik zal me even inleven in wat ik zou doen als ik vrijgezel was:

Ik zou niet zomaar mijn telefoonnummer geven, maar als hij heel leuk was dan zou hij mij wel zijn telefoonnummer mogen geven en misschien zou ik dan wel wat af willen spreken, maar dan wel overdag en op een drukke plaats.
hoi, morgen om 23.00 uur in dat steegje tegover coffeeshop steenhard?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 22:01
Piccola
Piccola is offline
Ik heb een vriend dus ik zou absoluut nee zeggen!
En als ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik ook nee zeggen! Ik geef mijn telefoonnummer (privé of gsm) nooit aan iemand die ik niet ken. Zelfs niet als ie kjoet is! Als ik hem weer eens tegenkom ofzo dan kunnen we een praatje maken en misschien ergens eens wat afspreken. Wel waar het druk is enzo, want ik ken hem niet! En als ie bevalt dan kan ik later altijd mijn nummer nog geven of hij zijn nummer aan mij. Maar zo in het begin zal ik dat sowieso niet doen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 11:36
Silpheed
Silpheed is offline
Citaat:
Havock schreef:

hoi, morgen om 23.00 uur in dat steegje tegover coffeeshop steenhard?
Hehe, dan lijkt het gelijk een raar type als je op zon plek afspreekt.
Oud 13-07-2002, 12:04
miro
miro is offline
Ik zou de jongen eens goed bekijken en als t me bevalt zou ik mijn telefoonnummer wel geven. Als ik geen vriend had gehad tenminste....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zou ik nee zeggen want ik heb nu 3,5 maand een supervriend waar ik helemaal gek op ben dus ik zet mn relatie never nooit niet op t spel voor een andere jongen!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 21:52
Silpheed
Silpheed is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
zou ik nee zeggen want ik heb nu 3,5 maand een supervriend waar ik helemaal gek op ben dus ik zet mn relatie never nooit niet op t spel voor een andere jongen!
en als je geen relatie had?
Oud 14-07-2002, 18:05
Andrea19
Andrea19 is offline
Als hij er leuk uit ziet en ik vanuit zijn manier van praten kan begrijpen dat hij het ook echt meent, dan geef ik hem wel mijn telefoon nummer.

Laatst gewijzigd op 14-07-2002 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:03
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik zou me een ongeluk schrikken...

Het ligt heel sterk aan de eerste indruk die hij maakt.

Als ik me gelijk oncomfortabel voel, geef ik m'n nummer niet en waarschijnlijk m'n emailadres ook niet.

Als hij leuk lijkt en serieus; en als mijn 'gut feeling' niet gelijk alarm slaat, zou ik denk ik of m'n gsm nummer geven of een emailadres.
Oud 14-07-2002, 20:06
DarkCat
DarkCat is offline
Het ligt aan de persoon. Als het zo'n breezah drinkende slijmbalgast is die denkt 'effe un tsjikkie te kunne scoruh' dan geef ik hem het telefoonnummer van de lokale visboer en als het echt een hele ontieglijk mooie geile lieve jongen met smelt-ogen is dan vertel ik hem liefjes dat ik een vriendje heb en dat hij het over een paar jaar nog eens moet proberen.
Oud 14-07-2002, 23:39
Isischild©
Isischild© is offline
ieeeeh, eng figuur! Ik zou nooit zomaar mijn nummer geven! Wie weet is het wel een freak ofzo. Dus nee, hij kon het wel vergeten!

Ik heb zowieso al een lief vriendje, dus...
Oud 16-07-2002, 14:05
BCR
BCR is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Het ligt aan de persoon. Als het zo'n breezah drinkende slijmbalgast is die denkt 'effe un tsjikkie te kunne scoruh' dan geef ik hem het telefoonnummer van de lokale visboer
Oud 16-07-2002, 14:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kijk, als die jongen lief en betrouwbaar overkomt kun je je MOBIELE nummer wel geven denk ik, niet je thuisnummer.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 10:14
Hellup
Hellup is offline
Nou ik zou hem eerst eens goed keuren:bekijken enzo!Als hij er dan van dichtbij egt supercute uitziet(van veraf lijkt iedereen leuk)dan vraag ik ZIJN nummer en sms ik 'm wel via internet ofzo..als ik zin heb.Kijk, als dit je gebeurd, heel erg uit, vaak zijn het van die debielen die denken dat ze je wel ff kunne schake of kunnen lastig vallen met behoorlijk kutte smsjes!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 10:52
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als hij een leuke indruk maakt.. had ik allang mijn nummer gegeven waarom niet..
wel je mob geven niet je thuis
Oud 17-07-2002, 16:26
Nicebitch
Nicebitch is offline
Jah, Als ik single zo zijn , zo ik me telefoonnummer wel geven hor...me mobiele dan...want wat kan die je maken via dat als het een oplichter of wat dan ook zou zijn???

het enigste probleem zo ik vinden kwa het afspreken...
Ik hep het lef gloof ik niet echt om met een wild vreemde aftespreken

Ciao (K) Nice bitch
Oud 17-07-2002, 16:29
_koetje_
_koetje_ is offline
zou ik niet meteen doen....op dat moment snap ik wel dat je geen praatje kan maken en dat je ook niemand mag beoordelen op z'n uiterlijk, maar ik leer hem liefst eerst kennen ofzo...

*beu* -xxx-
Oud 17-07-2002, 17:04
Uneksia
Uneksia is offline
denk wel dat ik telefoon nummer zou geven tenzij de eerste indruk echt belabberd vind. zie het probleem niet zo.
Oud 18-07-2002, 00:40
eden6
eden6 is offline
Als het echt een leuke jongen is zeg ik "nee" en vraag ik zijn nr... dan bel ik hem zelf.

En anders bedank ik vriendelijk.

Ik geef niet zomaar mn mobiele nr en ik zou ook achterdochtig zijn want als hij op mij zo makkelijk afstapt zal hij ook makkelijk naar andere meisjes toegaan?!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 07:54
Verwijderd
'Vreemde' mensen krijgen mijn telefoonnummer niet, niet m'n thuisnr en niet m'n mobiel. Waarom zouden ze? Bovendien heb ik een vriend enheb ik verder dus geen intresse in jongens (iig niet op die manier).
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 08:35
youriw
youriw is offline
als er een leuk meisje op me afstapt en dat doet en ik ben vrijgezel ... laat haar dan haar nummer maar geven, zij neemt initiatief!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:27
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
nee zou geen telnummer geven, in geval van nood email, maar als hij echt wat wil afspreken moet hij maar z'n trein voor me missen hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten