Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
uhmm vandaag jaa.. we hadden niet echt gepraat omdat we 4uur les hadden en niet mochten praten.. mja toen we vrij waren ging ik een meisje bellen om iets te vragen en een vriend zei zo jij en haar passsen wel goed samen, jullie bellen zovaak ik zei zo van sjaa is maar een goeie vriendin.. en dat meisje die ik leuk vind .. werd beetje boos ofzo
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Denk je dat je haar op de lange termijn niet meer zal zien, vertel het haar maar met een grote kans op failure. Alsnog zou het beter zijn het helemaal niet te vertellen en ipv daarvan het haar om een andere manier duidelijk te maken. - Denk je dat je haar op de lange termijn nog zal blijven zien, bijvoorbeeld omdat je nog 4 jaar lang met haar naar school moet, dan vooral niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
Tip van de dag: Geef haar de aandacht die ze verdient. |
![]() |
|
Ga enkele dagen een beetje met een ander meisje om dat je naar de bus brengt of stel aan de leraar voor met een ander meisje en enkele jongens een werkstuk te maken als hij het vraagt.
Zie dan hoe ze reageert. Evenwel niet overdrijven en niet klef beginnen te doen tegen een ander meisje. Zien wat ervan komt. Sukses.
|
Uhu, best friend stuff
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En van niet proberen krijg je spijt ![]()
||
Citaat:
Nee, ik denk dat hier weldegelijk wat anders aan de hand is. Probeer maar eens wat kleffer te worden en te kijken wat er gebeurt. Als dat niets verandert, zeg dan op een geschikt moment tegen haar waar je mee zit. |
![]() |
|
![]() |
Als jullie samen zijn een keer over een ander meisje beginnen, beetje triggeren dat ze jaloerse acties gaat vertonen. Als blijk van 'sorry lieve schat, ik vind jou nog altijd de leukste' geef je haar in de eerste instantie een kus op de mond. Let heel scherp op haar reactie. Mocht ze niet mee gaan, dan hou je het af als grapje, deinst ze totaal niet terug, blijf dan 'plakken' op haar lippen, en zolang ze niet terugdeinst blijf je geplakt. Na een paar seconden laat je los en geef je nog een kusje, en nog 1 etc.
Blijf vooral 100% ontspannen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus nogmaals, ik zou proberen te onderzoeken wat haar zo irriteert aan "praten over andere meisjes". Direct tot zoenen overgaan.. Wellicht werkt het, maar in de minuut erna heb je niet echt meer de tijd om te forummen voor advies. (zou wel hilarisch zijn) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk niet dat het af valt te doen als geintje.Het hoeft niet algemeen te gelden, maar de meeste meiden die ik ken, hebben het echt wel door als een jongen in ze geinteresseerd is (in ieder geval als ze hem zelf niet leuk vinden). Niemand trapt erin als je dan "eh ja geintje" gaat zeggen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Mijn moeder maakt me gek melodie23 | 31 | 30-08-2010 09:12 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
ARTistiek |
[verhaal] nog geen titel zozze | 13 | 06-07-2002 17:29 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Leer mij... Dragon's Mistress | 1 | 17-11-2001 18:32 |