Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2007, 18:57
loveless
loveless is offline
ik zit sinds een week op mijn nieuwe school, en zit een meisje in mijn klas we kunnen goed met elkaar opschieten sinds de eerste dag al.. we doen alles samen, lunchen, huiswerk maken, naast elkaar zitten.. en ze wilt de komende opdrachten met mij samen maken enzo. We hebben vaak oogcontact dat valt mij op dan.. en andere die in onze klas zitten denken dat wij elkaar echt super lang kennen maar we kennen pas elkaar 1 week. aan de andere kant wil ik met dr vrienden blijven, maar ik vind haar zo leuk mijn hart gaat tekeer als ik met dr ben.. mjaa ik wil nu weten of ze mij leuk vindt; we smse wel vaak gewoon normale dingen, geen klef talk je weet wel.

Als ik over meisjes praat of als ik naar meisjes kijk doet ze gelijk chagerijnig ofzo.. ik weet niet of ze dan jaloers is of dat het zo is bij elke jongen met wie ze is dan.. we hebben echt veel lol samen en moet altijd wanneer we klaar zijn met lessen op haar wachten dan moet ik dr naar dr bus brengen en wachten tot dat de bus gekomen is... en gisteren heb ik gezegd dat ik dr leuk vond via sms.. maar ze heeft niks terug gestuurd.. en vandaag ging ik smse want ze moest werken.. ze smste terug maar niet bot ofzo heel normaal..

we hadden pauze.. ik stond ergens anders zij ook.. en ze riep mij kom bij mij staan je moet mij vergezellen.. dus ik stond achter haar.. beetje mee te luisteren enzo.. en om de minuut keek ze om en lacht ze naar me.. ze maakt mij zo gek

** sorry beetje raar getypt allemaal ><
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2007, 19:04
Verwijderd
Damn

Niet meer zeggen dat je haar leuk vindt via sms. Dat is niet zo slim, omdat je dan geen feedback krijgt waar je iets aan hebt.

Voor de rest: probeer eens toenadering te zoeken. Probeer haar hand voorzichtig te pakken, haar te knuffelen.. iets en kijk hoe ze daarop reageert.

Good luck
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:26
loveless
loveless is offline
hmm ik denk niet dat ze mij leuk vind hoor..zoveel jongens vinden haar leuk en dan weet ik zelf dat sommige veel beter zijn dan ik weet je
misschien begrijp ik al die hints wel verkeerd misschien wil ze gewoon vriendne blijven
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:40
Verwijderd
Doet ze tegen die andere jongens ook zo als tegen jou? Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze alleen vrienden wil blijven ,maar dit klinkt toch wel heel positief. En als jij minder leuk zo zijn dan die andere jongens, waarom trekt ze dan zoveel met jou op? Ze vindt iig aardig en verder wat ******** zegt; probeer eens toenadering te zoeken. Succes.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:47
loveless
loveless is offline
nee dat niet.. ze gaat echt helemaal niet zo met jongens om.. en enigste jongen ben ik dan wel.. we zijn altijd bij elkaar.. ik zag haar keertje in stad met dr beste vriendin.. zij zegt zo van.. owhh jij bent dus "loveless".. en haar moeder wilt mij ook keertje zien mjaa ik weet het allemaal niet .. ik wil echt dat zij mijn vriendin wordt.. al een tijdje geleden dat ik zo'n gevoel heb gehad.. zonder dat ik het door heb.. denk ik aan haar dag en nacht.. en praat heel vaak over haar zegt mijn moeder en broer.. ze zijn ook heel benieuwd wie zij is enzo

** ik zal het proberen .. haar hand vast houden en knuffelen.. ik vind dat altijd heel moeilijk als ik iemand leuk vind bij andere meisjes gaat dat heel makkelijk
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dude, ze wil je.
Oud 18-09-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
aan de andere kant wil ik met dr vrienden blijven

en gisteren heb ik gezegd dat ik dr leuk vond via sms..
Goed bezig dan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:18
loveless
loveless is offline
hmm, hoop ik ook.. hahahaha
ik zie wel hoe het allemaal afloopt wil niet haasten dit keer zie
zie dr morgen weer hele dag weer wohooo
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:47
loveless
loveless is offline
ok ik had gezegd dat ik een smsje had gestuurd naar dr dat ik dr leuk vind.. en heb ook gezegd dat ze niet bot reageert... maar blijkbaar dus wel.. op msn zegt ze heel weinig.. en terug smse.. doet ze ook al heel droog..

we moeten morgen naar school meestal vraagt ze of ik ook wil komen.. maar nu helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 22:04
Osmoian
Osmoian is offline
Je bent een goede vriend voor haar geen goede lover. Toen zij dat smsje las was ze waarschijnlijk geschrokken omdat zij helemaal geen romantische gevoelens voor jouw heeft. Het klinkt hard maar meestal (lees: altijd) kunnen vrouwen een heel goed onderscheid maken tussen vrienden en eventueel love material, ziet ze jouw als vriend dan zit er weinig anders op dan haar te vergeten. Tenzij je er vrede mee hebt dat ze jouw als vriend zit wat ik betwijfel.

Los van deze hele theorie was het natuurlijk ook niet heel slim om iemand die je nog maar een weekje kent een smsje te sturen waarin je verteld hoe leuk je haar wel niet vind. Verplaats je maar is in haar, zij kent jouw nog geen week en vond het leuk om met je om te gaan, plots overval jij haar met een smsje wat nogal desperate overkomt. Helemaal ook omdat jij het al die tijd met haar over andere 'normale' dingen heb gehad (althans dat deduceer ik uit het volgende : "we smse wel vaak gewoon normale dingen, geen klef talk je weet wel. ")
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 22:58
Smokin'
Smokin' is offline
Geen liefde. Jammer makker. Er is echter ook een voordeel; je hebt er een mooie baan als butler aan over gehouden, alhoewel de term 'slaaf' de lading ook wel zou dekken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:36
luchtballon
luchtballon is offline
dit:
Citaat:
we hadden pauze.. ik stond ergens anders zij ook.. en ze riep mij kom bij mij staan je moet mij vergezellen.. dus ik stond achter haar.. beetje mee te luisteren enzo.. en om de minuut keek ze om en lacht ze naar me..
maakt mij toch wel dit denken:

Citaat:
dude, ze wil je.

maar dat smsje was niet zo heel slim misschien. Een week is snel en misschien vind je wel leuk maar wil ze nog t nog eerst even aankijken voor dat ze dat ook tegen jou zegt. afschrik-reactie.
Hoe was het vandaag op school?
Oud 19-09-2007, 18:23
loveless
loveless is offline
uhmm vandaag jaa.. we hadden niet echt gepraat omdat we 4uur les hadden en niet mochten praten.. mja toen we vrij waren ging ik een meisje bellen om iets te vragen en een vriend zei zo jij en haar passsen wel goed samen, jullie bellen zovaak ik zei zo van sjaa is maar een goeie vriendin.. en dat meisje die ik leuk vind .. werd beetje boos ofzo ik begrijp het niet echt meer.. mjaa ik denk ook dat ze gewoon vrienden wilt blijven hoor.. ze deed wel beetje afstandelijk tegen mij..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 21:13
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
just fucking GO for it...als het mislukt zit je met minder kut gevoel dan dat je het niet probeert, je afstandeljk blijft..en haar 2 maanden later met een andere jongen ziet.
Oud 19-09-2007, 22:08
1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
Citaat:
just fucking GO for it...als het mislukt zit je met minder kut gevoel dan dat je het niet probeert, je afstandeljk blijft..en haar 2 maanden later met een andere jongen ziet.
oke.. het beste advies tot nu toe! daar heb ik ook veel aan!! tnxx!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 22:46
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:
Ik kan je garanderen dat dat niet noodzakelijkerwijs zo hoeft te zijn. Mijn advies:

- Denk je dat je haar op de lange termijn niet meer zal zien, vertel het haar maar met een grote kans op failure. Alsnog zou het beter zijn het helemaal niet te vertellen en ipv daarvan het haar om een andere manier duidelijk te maken.
- Denk je dat je haar op de lange termijn nog zal blijven zien, bijvoorbeeld omdat je nog 4 jaar lang met haar naar school moet, dan vooral niet doen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:17
Mark
Mark is offline
Citaat:
hmm ik denk niet dat ze mij leuk vind hoor..zoveel jongens vinden haar leuk en dan weet ik zelf dat sommige veel beter zijn dan ik weet je
misschien begrijp ik al die hints wel verkeerd misschien wil ze gewoon vriendne blijven
De gedachte dat anderen veel beter waren dan ik had ik op de middelbare school ook altijd. Je moet gewoon realiseren dat de meeste meiden/vrouwen helemaal niet op zoek zijn naar de praatjesmakers van de klas en veel meer geintresseerd zijn in een jongen die iets heel liefs voor ze doet, zoals ophalen voor schooltijd of wegbrengen naar de bus, helpen met huiswerk, in de vakantie bellen hoe het gaat, kaartjes sturen met de verjaardag, etc.

Tip van de dag: Geef haar de aandacht die ze verdient.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 21:55
helva
helva is offline
Ga enkele dagen een beetje met een ander meisje om dat je naar de bus brengt of stel aan de leraar voor met een ander meisje en enkele jongens een werkstuk te maken als hij het vraagt.

Zie dan hoe ze reageert. Evenwel niet overdrijven en niet klef beginnen te doen tegen een ander meisje.

Zien wat ervan komt.

Sukses.
Oud 25-09-2007, 14:21
Armoed
Armoed is offline
http://www.theattractionforums.com/f...ad.php?t=48607

Citaat:
Hahahaha o man.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 20:21
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Naar alle waarschijnlijkheid krijg je het goede vriendjes patroon opgeplakt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:56
Chimera
Chimera is offline
Hahaha, wat een sneu zooitje
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 14:20
I C U
I C U is offline
Uhu, best friend stuff Ik ga nu ook redelijk goed om met een stel gasten uit m'n klas, betekent echter niet dat ik die ook leuk vind... Misschien is er een of twee die potentie heeft, maar daarmee is het ook wel gezegd Sterker nog, als een van hen zou melden dat ie me leuk vindt ofzo, zou ik toch wel vreemd opkijken. Tja.
Oud 28-09-2007, 23:40
waves
waves is offline
Citaat:
dude, ze wil je.
Denk ik ook ja . Al denk ik dat ze inderdaad geschrokken is van je smsje. Probeer haar maar voorzichtig aan te raken op een normale manier (aantikken als je tegen haar wil praten ofzo). Als ze daarvan schrikt heb ik het toch mis.

En van niet proberen krijg je spijt .
Oud 29-09-2007, 16:08
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
en dat meisje die ik leuk vind .. werd beetje boos ofzo
Best friends worden niet boos als het over andere meisjes gaat. Met mijn best-friends van het andere geslacht kan ik juist wél heel goed praten over meisjes die ik leuk vind.
Nee, ik denk dat hier weldegelijk wat anders aan de hand is. Probeer maar eens wat kleffer te worden en te kijken wat er gebeurt. Als dat niets verandert, zeg dan op een geschikt moment tegen haar waar je mee zit.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 18:08
Nikneem
Nikneem is offline
Als jullie samen zijn een keer over een ander meisje beginnen, beetje triggeren dat ze jaloerse acties gaat vertonen. Als blijk van 'sorry lieve schat, ik vind jou nog altijd de leukste' geef je haar in de eerste instantie een kus op de mond. Let heel scherp op haar reactie. Mocht ze niet mee gaan, dan hou je het af als grapje, deinst ze totaal niet terug, blijf dan 'plakken' op haar lippen, en zolang ze niet terugdeinst blijf je geplakt. Na een paar seconden laat je los en geef je nog een kusje, en nog 1 etc.
Blijf vooral 100% ontspannen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2007, 18:55
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Als jullie samen zijn een keer over een ander meisje beginnen, beetje triggeren dat ze jaloerse acties gaat vertonen. Als blijk van 'sorry lieve schat, ik vind jou nog altijd de leukste' geef je haar in de eerste instantie een kus op de mond. Let heel scherp op haar reactie. Mocht ze niet mee gaan, dan hou je het af als grapje, deinst ze totaal niet terug, blijf dan 'plakken' op haar lippen, en zolang ze niet terugdeinst blijf je geplakt. Na een paar seconden laat je los en geef je nog een kusje, en nog 1 etc.
in principe best goed uitgedacht, maar als je een beetje kijkt naar de toon die de jongen aanslaat in zijn posts zal je toch moeten inzien dat hij dat a) niet gaat doen b) de situatie het niet (meer) toestaat doordat hij zich zo anders gedraagt dan "normaal" dat de situatie erna (voor hem) freaky is.

Dus nogmaals, ik zou proberen te onderzoeken wat haar zo irriteert aan "praten over andere meisjes". Direct tot zoenen overgaan.. Wellicht werkt het, maar in de minuut erna heb je niet echt meer de tijd om te forummen voor advies. (zou wel hilarisch zijn)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Dat werkt alleen als ze ook inderdaad geinteresseerd is. Als een jongen die ik echt alleen als vriend zie, me zomaar op m'n mond zou kussen, zou ik echt verbijsterd zijn en waarschijnlijk ook kwaad. Of in ieder geval vanaf dat moment afstand houden, brr.

En ik denk niet dat het af valt te doen als geintje.Het hoeft niet algemeen te gelden, maar de meeste meiden die ik ken, hebben het echt wel door als een jongen in ze geinteresseerd is (in ieder geval als ze hem zelf niet leuk vinden). Niemand trapt erin als je dan "eh ja geintje" gaat zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:24
Nikneem
Nikneem is offline
Dit verschilt ook per dame dan. Ik heb een 'relatie' met een vriendin die mij ook absoluut niet als lover ziet, maar als vriend. Maar we kussen elkaar ruimschoots op de mond
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 19:10
waves
waves is offline
Mond? Zou ik zelf niet prettig vinden. Dan liever op de wang en wat iets-meer-dan-vriendschappelijke aanrakingen .

Wel laten weten hoe het afloopt he?
Reageren

Regels voor berichten