![]() |
|
Deze oorbellen heb ik zelfgemaakt en wil ik graag verkopen...De prijs is wat ik er minimaal voor wil, als je geïnteresseerd bent kun je me mailen op t adres mbaesjou@gmail.com en wat je er exclusief voor wilt betalen (verzendkosten zijn waarschijnlijk 88 cent), degene met t hoogste bod (als ik er tevreden mee ben ) 'krijgt' t
![]() ![]() T 2e paar: dubbel kettinkje met aan het buitenste kettinkje bedeltjes.. Minimum prijs 2.50 (ex) --> VERKOCHT ![]() Kersenoorbellen; minimum prijs €3,50 (ex) ![]() Kralen bosje van zalmroze of grijs blauwe kralen. Minimale prijs €2.00. (ex) 006 ![]() ![]() Oorbellen met een grote gehaakte bruine kraal met daarboven en onder een klein zilverkleurig kraaltje (ook in groen en blauw!!) Minimum prijs €2,00 (ex) 007 ![]() ![]() (de ene oorbel is op de foto scheef, maar dat is al verandert!!) Oorbellen met een leuke, grote bruine kraal met witte stippen (ook in zwart met witte stippen!!!!) met daarboven dezelfde zilverkleurige kraaltjes als hierboven...Minimum prijs €2,50 (ex) 008 ![]() ![]() Leuke hangoorbellen met groene kraaltjes met daarin plastic diamantjes. Onder aan elk staafje/kettinkje zit een bloemetje. Klik voor betere foto!!! Minimum prijs € 3.50 (ex) 010 ![]() ![]() Oorbellen met kettinkje met daaraan staafjes met groen tint kralen. Minimun prijs €2.50 (ex) VERKOCHT!! ook een handding (sorry ik weet niet hoe het heet ![]() Is van elastiek gemaakt dus past (vrijwel) altijd, dit is mijn hand en ik heb meestal armbandjes van 18 cm, ik denk dat deze dus het beste is voor mensen die meestal tussen de 17 en 21 hebben. Alles is van elastiek dus het randje wat over je hand loopt rekt ook gewoon mee. Zit niet vervelend. Minimum prijs €1,20? VERKOCHT!! (ik kan evt. nog een nieuwe maken!) ![]() Foto 1 ‘bovenkant’ niet scherp ![]() Foto 2 donker à Klikken! Dan zie je m beter ![]() Foto 3 binnenkant van de hand, bij de kraal achter de middelvinger zit het knoopje, niet zo zichtbaar! Voor vragen of biedingen kun je altijd mailen!! Stond al boven maar nog een x mbaesjou@gmail.com Ik hoor t wel Laatst gewijzigd op 26-08-2007 om 20:42. |
Advertentie | |
|
|
|