Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2007, 10:46
penry
penry is offline
Hallo mensen,

voor onze PWS hebben wij een zo duidelijk mogelijk antwoord nodig op deze vraag. Bij de producten die jullie missen zouden jullie bijvoorbeeld ook een adviesprijs kunnen aangeven. Eventueel zou je ook kunnen vertellen wat jullie zo allemaal in de kantine hebben en wat overbodig is.

alvast bedankt
Penry
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2007, 11:02
trophus
trophus is offline
Misschien verstandig om eerst de beschrijvingen van fora door te lezen voordat je ergens post.
De beschrijving van De Kantine is:
Citaat:
Een forum voor zaken die je verder nergens kwijt kan. Spam is echter NIET toegestaan!
Voor alles m.b.t. eten & drinken kan je terecht op het Eten & Drinken forum:
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=62
Oud 07-11-2007, 11:02
TopDrop
TopDrop is offline
De kantine? Welke kantine? Deze kantine? Of de kantine op school/universiteit?

Hier op de universiteit hebben ze duisentveel verschillende soorten broodjes en beleg en drinken en weetikveel wat. En als je dat niet bevalt zit er ook nog een Spar op het universiteitsterrein.
Oud 07-11-2007, 11:08
Verwijderd
Ik verplaats hem naar E&D...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 12:31
flyaway
flyaway is offline
Op school kan ik niets gezonds krijgen, ik zou graag fruit of groente of eco-vlees eten, maar ze hebben alleen bioindustrie-vlees en geen fruit of groente.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 13:18
Bloem
Bloem is offline
Mijn school is leuk Ze hebben geen enorm groot aanbod maar wel oa bruine broodjes gezond zonder vlees en volgens mij ook vers fruit. Natuurlijk ook het nodige snoep ed, maar je hebt wel de mogelijkheid om iets relatief gezonds te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:48
Verwijderd
Mijn middelbare school verkocht fruit (appels en bananen, misschien soms ook peren en mandarijntjes, maar dat weet ik niet zeker) en ze hadden broodjes gezond (ik geloof wel dat het altijd witte pistoletjes waren). Maar er waren ook kroketten, frikandellen etc, en natuurlijk veel snoep en frisdrank.

Ik miste toen eigenlijk niets, ik kocht er best vaak iets, zeker iedere dag wel een broodje of een appelkoek, dat soort dingen. Oh, ook heel vaak saucijzenbroodjes, die waren er echt heel lekker.

Op de universiteit nu is het aanbod echt niet te vergelijken met mijn middelbare school kantine. Op de universiteit loop je met een dienblad en kan je kiezen tussen allerlei broodjes, beleg, soepen, fruit, warme maaltijden. Echt gewoon een kantine waar je goed kan lunchen en avondeten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:56
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik mis zuurkoolstampot. hangt er vanaf hoe je verwachtingen gesteld zijn. wat mag je verwachten van een kantine?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:02
Stefanie
Stefanie is offline
Meer vegetarische producten; zoals broodbeleg of belegde broodjes.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:12
Verwijderd
Ik mis de gewone boterham. Ze hebben wel bolletjes en beleg (en nog heel veel meer), maar geen gewone boterhammen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 17:57
PV
PV is offline
In de bedrijfskantine hebben ze heel veel, daar mis ik niks (al koop ik er zelden wat)
In de schoolkantine hebben ze ook voldoende geloof ik, al ben ik daar al heel lang niet meer geweest.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:44
xxceline
xxceline is offline
Fruit.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:30
naive
naive is offline
Wat ik mis is vers fruit en andere gezonde dingen. Ook zijn de ongezonde dingen zoals appelflappen allemaal veel goedkoper dan de gezonde dingen. Hierdoor koopt bijna elke scholier op mijn school ongezonde dingen. Ze kunnen dit verbeteren door bijvoorbeeld verse bakjes fruit te verkopen of verse fruitsappen zoals de albert heijn doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten