Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 13:27
Poziomka
Poziomka is offline
Ik zou het wel willen studeren maar ik weet niet precies wat het inhoudt. Help me aub.
Oud 19-07-2002, 17:50
sublime
sublime is offline
ik wil het misschien gaan doen... maar je kunt er mijns inziens nix leux mee worden. dus ik ga eerst wel iets nuttigs studeren en als ik geld heb doe ik gods.wet. later wel in deeltijd voor de lol
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:24
Poziomka
Poziomka is offline
Ik wil godsdienst geven in t middelbaar, daarom!
Oud 20-07-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
ik wil het misschien gaan doen... maar je kunt er mijns inziens nix leux mee worden. dus ik ga eerst wel iets nuttigs studeren en als ik geld heb doe ik gods.wet. later wel in deeltijd voor de lol
Inderdaad! Zo'n studie lijkt me hartsikke interessant. Alleen kun je er later niet zo veel mee. Ja, docent levensbeschouwing/godsdienst. Nee dank je.

Achja, ik zie wel
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:05
PriSec
PriSec is offline
Ik ga begin dit jaar beginnen met godsdienstwetenschappen in Groningen. Godsdiensten heb ik altijd interessant gevonden, wat het met mensen of een maatschappij doet. Dus heb ik er ook maar voor gekozen het te studeren. En de toekomstperspectieven zijn bij lange na niet zo slecht als iedereen verwacht. Misschien moet je je maar eens wat verder gaan verdiepen in die studie. Ik zou gewoon wat open dagen bezoeken, ik ben in Groningen, utrecht en Leiden geweest. Een universitaire opleiding alleen al levert een hele baan op. En als je het ook nog eens combineert met journalistiek kun je de internationale wereld in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten