Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 23:40
Verwijderd
Hij is dus nu te downen bij #MRO op EFnet (mIRC) en heet Wiretap Scars. Het is wel een advance...
jaja dus nog niet in de winkel, maar goed, dan mag je er nog wel een topic over openen lijkt mij..

tracklist:

01 - "Cut Your Ribbon"
02 - "Air"
03 - "Mye" ---------------->Austere EP
04 - "Collapse"
05 - "Sans Cosm"
06 - "Light Burns Clear"
07 - "Cataract" ------------->Austere EP
08 - "Red Alibi"
09 - "Rx Coup"
10 - "Glasshouse Tarot"
11 - "Echodyne Harmonic"--------->Austere EP
12 - "Assemble The Empire"

Officiële Sparta site

er staan dus al wat bekendere nummer op, o.a. van de Austere EP. En dan nog wat nummers die je al kon downen op de site; Cut your ribbon en Air. in totaal 7 nieuwe nummers dus.

Voor de leken, Sparta bestaat uit 3 leden van At the drive-in.
de lead zang van sparta komt van Jim Ward, in ATDI deed hij 2e stem/backing.

download tips: allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 23:41
Verwijderd
ik moet hem zelf nog goed gaan beluisteren..dus mijn mening komt nog

edit:
het nummer "The Host" dat je al op de site kon downen heet op het album "Collapse"
6 nieuwe nummers dus..

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 00:16.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 16:17
fucking hero
fucking hero is offline
koel, het grappige aan sparta & die andere at the drive-in split band is dat ze allebei als at the drive-in klinken op het eerste gezicht dan.
misschien koop ik em zelfs nog wel..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 16:48
disaster
disaster is offline
kben wel benieuwd... at the drive-in was een zeker een goede band, benieuwd of ze het weten te overtreffen...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 01:25
Verwijderd
heb hem nu al vaak gehoord, erg mooi cd-tje
alleen die stem lijkt vaak wel op die van cedric alleen nèt niet (lager, iets minder bereik), dus ja..beetje irritant, en wel raar, want het lijkt net alsof hij cedric na wil doen met die stijl van zingen ofzo, maar de muziek is op zich best wel anders, atdi had vaak nog veel wilde en harde schreeuwerige nummers, sparta heeft meer rustige nummers en als ze wel hard zijn dan nie met zulke wilde gitaren als atdi alleen wel een beetje dezelfde stem dus...
je hoort wel goed dat het dezelde gitarist is als atdi, dezelfde hoge tonen enzo

eigenlijk moet je niet zo vergelijken, maar sparta doet gewoon vaak aan atdi denken doordat het soms toch best op elkaar lijkt..
wel zonde, maar ook weer niet, want op atdi lijken is goed..of niet? nou in dit geval vind ik van wel..
alleen als ze dan toch dezelfde sound maken dan hadden ze net zo goed bij elkaar kunnen blijven maar goed dat zit natuurlijk weer met ruzies enzo..

jaja het is laat
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 17:04
Carn
Carn is offline
vind em wel aardig
Oud 16-07-2002, 21:39
Verwijderd
oke effe uppen
checken!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:16
fucking hero
fucking hero is offline
tja, ik denk dat je misschien wel het zelfde van the mars volta zou kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:19
Verwijderd
kheb 'm al een paar dagen op m'n computer staan, kzal binnekort een keer gaan luisteren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten