Oké, ik zit hier nu toch al een paar dagen mee, en er word gezegt dat het helpt als je het van je afschrijft, of in dit geval typt dan.
Ik heb de afgelopen 2 maanden een relatie gehad met een meid die ik erg leuk vond, de meeste zullen nu wel zoiets hebben van, waarom maakt hij zich druk het waren maar 2 maanden, nou we zijn van die 2 maanden toch dik 1,5maand iedere dag bij elkaar geweest. Maar ik zal eens beginnen.
In het begin was de relatie gewoon perfect, vond ik dan, we zagen elkaar iedere dag, gingen samen leuke dingen doen, ect.
Zo ongeveer 3/2 weken geleden begon ze opeens anders te doen, ze kon niet meer afspreken, verzon de gekste smoezen, deed haar gsm de hele dag uit.
Zo hadden we afgelopen dinsdag eigenlijk afgesproken, ik had haar die morgen gebeld, waarna zei zei dat ik s middags even moest terug bellen omdat ze nog even weg moest, ik heb smiddags terug gebelt, maar er werd niet opgenomen, ik kreeg om 22:30 een smsje met daarin de boodschap "sorry was met oma was en had gsm vergeten".
De maandag ervoor hadden we al problemen, attans dat vond zei, volgens haar vertrouwde ik haar niet, vraag me niet waarom, daar kon ze zelf ook geen antwoord opgeven, volgens haar had ze dat gevoel gewoon. Ze maakte het uit, maar die zelfde avond maakte ze het weer goed.
Daarna heb ik haar woensdag voor de laatste keer gezien, er was niks mis, alles ging normaal zoals het altijd ging.
En nu komt donderdag, we hadden afgesproken om na het werk nog even samen ergens aftespreken om 21u, ik was al op de afgesproken plek, krijg ik rond 21:05 een sms met daarin "sorry ik kom niet... ga na oma", ik kreeg een beetje argwaan, ze moest zowiezo langs deze weg komen wou ze na huis of na oma gaan, maar ik had haar niet gezien en besloot de weg te volgen in de hoop haar tegen te komen, ik kwam bij de winkel aan en zag dat haar scooter er nog stond, ik besloot haar te verrassen, maar ze kwam maar niet en kwam maar niet.
Er reed een grijze auto langs, daar zat zei in met een andere jongen, dit wist ik nog niet op dat moment, hoorde het pas later.
Ik kreeg dus een sms met daarin "je kunt wel weggaan hoor" ik smsde terug "huh wat bedoelje?" waarop zei antwoord "ja bij de plus ik zag je daar wel staan, maar ik zit nu bij een leukere jonge" ik "waar slaat dat nu weer op, ik wou je gewoon verrassen" zei "we gaan samen dvd kijken" ik "ik wou je verrassen omdat we 2 maand hadden! en je mee uit vragen!" daar kreeg ik geen reactie meer op, laat in de avond "die 2 maand zijn nu voorbij". ik probeerde te bellen, maar ze nam steeds op en legde neer. De volgende dag (gistere dus) smste ze "het zou tog uit zijn gegaan, en heb heus niet alleen dvd gekeken" dat was voor mij de druppel, in eerste instantie dacht ik dat ze me jaloers wou maken (want ik wist nog nix van de auto) maar later hoorde ik op msn dat ze haar scooter later is komen ophalen, en dat ze met die jonge geneukt had.
Dit alles is redelijk hard aangekomen bij me, en ik moet het gewoon even kwijt, ik heb het ook al tegen andere mensen verteld, en iedereen zegt natuurlijk dat ik beter verdien dan zo'n *** slet.. majah.. ik hield van haar...
Sorry als er wat spelfouten tussen staan.
|