Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2007, 19:56
UFOtje
UFOtje is offline
2 retourtickets aangeboden. Vanwege omstandigheden kan ik er geen gebruik van maken.
Nieuwprijs is €70,-

- van ROTTERDAM naar PARIS NORD met Thalys op 27/09/2007 met trein 9316 met vertrektijd 07:56 en aankomsttijd 11:05
- 2 personen met tarief Red Day comfort 2
- zitplaatsen: Niet rokers

- van PARIS NORD naar ROTTERDAM met Thalys op 29/09/2007 met trein 9357 met vertrektijd 18:55 en aankomsttijd 22:06
- 2 personen met tarief Red Day comfort 2
- zitplaatsen: Niet rokers

Bieden vanaf 30 euro?
Advertentie
Oud 24-09-2007, 20:16
Tiño
Tiño is offline
exclusief hotel zeker
Oud 25-09-2007, 08:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Kun je het ticket niet omboeken of laten terugbetalen?
Oud 25-09-2007, 09:19
Verwijderd
Sommige tickets kan je niet terug brengen, ligt aan de prijsklasse.

En het is jammer dat de data voor mij niet uitkomen, anders had ik het graag gedaan
Oud 25-09-2007, 09:33
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:

En het is jammer dat de data voor mij niet uitkomen, anders had ik het graag gedaan
Oud 25-09-2007, 10:58
Young Predator
Young Predator is offline
Jeetje, komt voor mij ook niet al te goed uit. Ik had ze graag overgekocht aangezien ik dit als spontaan cadootje nog steeds met de vriendin wil doen.

Maar kun je uitleggen hoe je aan zulke goedkope kaartjes komt? Elke keer als ik een keer kaartjes online wil bestellen ben ik super duur uit...
Oud 25-09-2007, 11:46
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Jeetje, komt voor mij ook niet al te goed uit. Ik had ze graag overgekocht aangezien ik dit als spontaan cadootje nog steeds met de vriendin wil doen.

Maar kun je uitleggen hoe je aan zulke goedkope kaartjes komt? Elke keer als ik een keer kaartjes online wil bestellen ben ik super duur uit...
het goedkoopste is 69 euro voor een retour, maar het hangt ervan af welke data je gaat.

ga eens naar www.ns.nl en dan internationaal reizen. de lichtblauwe vakjes bij de data is 69 euro, de andere zijn duurder.

edit: althans, ik neem aan dat de topicstarter nieuwprijs 70 euro per kaartje bedoelt?

Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 11:51.
Oud 25-09-2007, 13:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Je hebt een jongerenretour voor €68 p.p. Dit moet je wel drie maanden van te voren boeken, hoe langer je wacht, hoe duurder je ticket wordt (hoe sneller het goedkope tarief is uitverkocht)
Oud 26-09-2007, 20:44
UFOtje
UFOtje is offline
Kaartjes zijn al verkocht.

Citaat:
Kun je het ticket niet omboeken of laten terugbetalen?
Nee, helaas waren ze niet meer om te boeken. Dit was namelijk een voorwaarde om de kaartjes goedkoop te bestellen bij NS Internationaal.

Citaat:
Deze zomer was er een aktie. €35 voor een retourtje. Vorig jaar was het zelfs nog goedkoper bij de "Thalys 10 jaar" aktie. €20 voor een retourtje.
Advertentie

Regels voor berichten