Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals iemand al zei, is het de bedoeling dat je de bron bij je gedichten neerzet als ze niet van jou zelf zijn, dus ook als ze van vrienden ed zijn. Ik ga er van uit dat je dat niet wist (tip: announcements lezen van fora voordat je er post). Volgende keer (staat ook in het announcement) wordt de topic gesloten als er geen bron bij staat.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is ook van Marco Borsato. Het nummer het "de Verliezer"... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik geef dr ff het voordeel van de twijfel |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Ze liegt als er naar de rest van de bronnen wordt gevraagd. 3) Ze negeert een aansporing tot het vermelden van de bronnen. 4) Ze is niet achterlijk, ze is 15!! Dan hoor je te weten wat plagiaat is, en zo niet, dan corrigeer ik me en is ze wél achterlijk. 5) Ze zet niet eens de hele teksten erneer, en gaat ze ook nog een andere titel geven. Dus het was wél opzet en dit was duidelijk om het te doen voorkomen dat het wél haar eigen gedichten waren. En dan gaan jullie dr ook nog een beetje lopen verdedigen ![]() Maarja tis natuurlijk een heel lief, klein, onschuldig en vooral: onwetend meisje dat alleen maar haar gevoel probeerde te verwoorden... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja.. ik ben denk ik idd bevooroordeeld door wat ik van dr op psychologie heb gelezen, en dan vink het zielig.. dus eigenlijk hebben zowel jij als dark voice helemaal gelijk en doe ik alleen maar aardig.. Maar als dit dan niet waar is, ga ik ook bang zijn dat wat ze op psychologie heeft gepost niet waar is en dat zou ik wat ziekelijk vinden.. Nu ga ik daar op alles wat ze post serieus in en kan me ook niet voorstellen dat ze dat allemaal maar heeft verzonnen enzow.. dus ja.. het lijkt idd dat ze met opzet wou doen lijken alsof ze van haar waren.. Mja.. benk maar weer te aardig.. maar ja, sowieso, wat boeit het eigenlijk.. ze is 'ontmaskerd' dus het is niet gelukt.. nouw.. dat is dat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik hoop ook voor jou dat alles wat er op psychologie staat wel klopt, anders zou ik zwaar pissig worden als ik jou was.. Maargoed, daarover kan ik niet oordelen, hoewel ik moet zeggen dat dit hele gedoe haar geloofwaardigheid behoorlijk aantast. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sluiten mag/wil ik deze topic niet, ik had hem willen splitsen, in dichttopic (die dan gesloten had kunnen worden) en een discussietopic (die dan open had kunnen blijven), maar ik weet niet waar ik moet beginnen met splitsen, zodat de oude topic toch ook nog een beetje in takt blijft en zodat de nieuwe topic te begrijpen is. Vandaar dat ik hem nog maar even open laat.
|
![]() |
||
![]() |
Ik heb even internet doorzocht...
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 09:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eventuele discussie over dit onderwerp mag in een nieuwe topic voortgezet worden. Graag zou ik van Josefhien hier uitleg over hebben...en mocht het nodig zijn ook over de topics op psych (ik zeg niet dat die niet waar zijn). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
The Western Lord and a girl that didn't want to live... -01- (WARNING: is Engels) dragonheart-16 | 12 | 12-04-2007 11:14 | |
Films, TV & Radio |
Tribe V snoops | 500 | 01-11-2003 19:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat vind je hier van? bud | 3 | 27-02-2003 01:16 | |
Games |
Golden Sun (probleem) Ieke | 13 | 21-08-2002 17:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |