Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder kun je volgens mij wel altijd een melding laten maken bij de politie? Er staat dan in ieder geval een notitie. Wanneer er meer aanklachten/ notities van andere meiden komen, staan ze misschien sterker in hun zaak? Wel een klote situatie zeg, ik hoop dat ze er snel weer bovenop is.
||
Citaat:
Ik woon nu tijdelijk in Denemarken en zij ook (ze is Iers) om te studeren en helaas, blijkt nu, werkt het niet zoals in NL. Ze doen er niets mee bij de politie. Het is idd een klotesituatie, gelukkig heeft hij haar verder niks geflikt... maar ze was zo bang/boos/machteloos, echt zielig om te zien. ze kon zelfs niet eens alleen naar de wc. En het is beroerd om die gast hier gewoon op school te zien. hij loopt nu stage en ik vind het belachelijk dat zo'n iemand met jonge kinderen werkt ![]() oww, oke, als hij mensen altijd lieve schat noemt is het hem vergeven ![]()
||
Citaat:
![]() Ik woon momenteel in Roskilde, zo'n 30 km van Kopenhaven ![]() Ben je met een speciale reden in Kopenhagen of voor een vakantie ofzo?
|
haha, gister tijdens het uitgaan is ook min of meer besloten dat onze class-reunion gaat plaatsvinden op het Roskilde-festival volgend jaar
![]() we zijn hier 3 weken nu, en het gaat al over een reunie ![]() maar we gaan offtopic ![]() topic kan ook wel dicht trouwens... ![]()
|
![]() |
|
|